Autor |
Zpráva |
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Re: zahřátá blbě startuje
Dave_Pv píše: Můj problémek je, kdž jedu delší trasy, tak cca po 80km, když vypnu motor a nechám cca 10 - 15 min v klidu (nákup v obchodě), tak mi to pak dlouho startuje. Normálně chytne na drc, ať studená či teplá, na jakékoliv vzdálenosti. Jde jen o to, že když to stojí fakt prohřáté, tak to po té době blbne. Ono ani nejde o to, že by mi to vadilo, ale když vezu lidi a někde zastavím a pak to točím 20 vteřin, ak mi to připadá trapný čím by to mohlo být? Napadlo mě, že se nějak odpaří benzín z karbecu=> ono to totiž pak i při tom stání smrdí celé auto benzínem
Tohle je do jiste miry normalni (motor ohraty dlouhou jizdou- pokud motor po vypnuti a hned znovu startovani naskoci a za 10 minut ne), je to presne proto ze se odpari benzin z karburatoru (muzes vyzkouset AC pumpicku). Holt horky startovat s plynem, delala to kazda skodovka co znam, krome toho je to uvedeno v navodu. Pak to sice taky neni nijak krasny, ale rozhodne to netrva 20s ale tak 3s.
|
11.6.07, 14:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ji.kom
Příspěvky: 15 Bydliště: Litoměřice
|
zahřátá blbě startuje
Problém je v tom, že benzín ohřátý v karburátoru vzlíná po injektoru kolem netěsné gumičky a odkapává do difuzéru. Po startování po určité době se motor " uleje". Po delším stáhí se benzín odpaří a start je normální.
|
11.6.07, 15:44 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Martin 007 píše: Jo ještě sem zapomněl dodat že tam sice mám SEDR 130 ale je tam víčko ze SEDRu 105 takže nako nevim jo...
Asi tam teda není ten ekonostat a pak možná nesouhlasí ty kanály...
For: patrick-hp... To si odpovídal na můj dotaz, že tenhle karbec hůře startuje po přehřátí ???
Zatím děkuji...
Všem,co mají tento problém na 120cítkách,130tkách,105tkách a dál už nevim ...
|
11.6.07, 16:38 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Díky za info
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
16.6.07, 10:46 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: zahřátá blbě startuje
ji.kom píše: Problém je v tom, že benzín ohřátý v karburátoru vzlíná po injektoru kolem netěsné gumičky a odkapává do difuzéru. Po startování po určité době se motor " uleje". Po delším stáhí se benzín odpaří a start je normální.
Opravdu zajímavé! ... takže by stačilo vyměnit netěsnou gumičku injektoru? ... tohle bych si nikdy nemyslel, že je možné... Díky za info!
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
16.6.07, 10:54 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
stejnej problém
Mám to samý na Favoritu.Studený to chytne na drc,teplý to chytne na drc,ale jak to tak 10 minut stojí teplý,tak to dlouho trvá.S plynem jsem už čaroval všelijak a nic jsem nevyčaroval.Taky volnoběh se nedá seřídit tak,aby šel motor plynule,trochu pořád lítaj otáčky.Rozdělovač nový.
Čim to může být?
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
17.6.07, 10:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: stejnej problém
barton píše: Mám to samý na Favoritu.Studený to chytne na drc,teplý to chytne na drc,ale jak to tak 10 minut stojí teplý,tak to dlouho trvá.S plynem jsem už čaroval všelijak a nic jsem nevyčaroval.Taky volnoběh se nedá seřídit tak,aby šel motor plynule,trochu pořád lítaj otáčky.Rozdělovač nový. Čim to může být?
karbec, falošný vzduch...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.6.07, 11:15 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
falošný vzduch? To by blbě chytalo furt,hlavně za studena,to šlo na 1-2 otočky v mrazech,parkuju venku,tim to neni,je to určitě něco v karbci,ale nevim,v těhle karbech nevim,co si můžu dovolit rozebrat,aniž by se něco rozpadlo či rozštelovalo
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
17.6.07, 16:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
barton píše: falošný vzduch? To by blbě chytalo furt,hlavně za studena,to šlo na 1-2 otočky v mrazech,parkuju venku,tim to neni,je to určitě něco v karbci,ale nevim,v těhle karbech nevim,co si můžu dovolit rozebrat,aniž by se něco rozpadlo či rozštelovalo
rozobrať sa nič nemusíš báť, ale ten voľnobeh blbne ak je to chyba buď falošného vzduchu, to môže byť aj posilovačom, alebo je prepálená, alebo vyžíhaná (alebo ako to nazvať) prepážka medzi 1 a 2 komoru, a s tým sa už nič nedá robiť, inak je pierburg, alebo lekr favo karbec bezporuchové zariadenie.
prepážka sa vyžíha vtedy ak karebc dlhodobo pracuje vo vysokých teplotách, ak je nefunkčná regulácia nasávaného vzduchu vtedy zvyčajne aj v takýcho horúčavách nasáva vzduch od výfukového potrubia a netrúfam si typnúť akú teplotu dosahuje...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.6.07, 19:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|