Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.9.24, 08:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Motor bez výkonu po zahřátí Felicia 1,3Mpi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 6
Příspěvek Motor bez výkonu po zahřátí Felicia 1,3Mpi
Ahoj motor mě ztrácí výkon při zahřátí. Je to jakoby to jelo na tři válce ,ale nejsem si jist. Dál jsem zkoušel vstřiky vytáhl jsem jeden po druhém a při prvním a posledním se chování motoru nezměnilo při prostředních motor začal hodně kuckat téměř chcípl. Předpokládám že je to asi v liště zapalování je to možné nebo má někdo jinou zkušenost s takovýmto chování motoru? Jo tu lištu jsem koupil stála 1500 ,ale i když jsem jim nahlásil údaje z TP tak byla jiná menší rozteč mezi svícemi takže jsem ji už prodal. Je rozdíl mezi těma lištama?? dík moc za rady.


16.6.07, 17:48
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 81
Bydliště: Želetice u Kyjova
Příspěvek 
Určitě to pichni na VAG


17.6.07, 11:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Motor bez výkonu po zahřátí Felicia 1,3Mpi
MilhausHK píše:
Ahoj motor mě ztrácí výkon při zahřátí. Je to jakoby to jelo na tři válce ,ale nejsem si jist. Dál jsem zkoušel vstřiky vytáhl jsem jeden po druhém a při prvním a posledním se chování motoru nezměnilo při prostředních motor začal hodně kuckat téměř chcípl. Předpokládám že je to asi v liště zapalování je to možné nebo má někdo jinou zkušenost s takovýmto chování motoru? Jo tu lištu jsem koupil stála 1500 ,ale i když jsem jim nahlásil údaje z TP tak byla jiná menší rozteč mezi svícemi takže jsem ji už prodal. Je rozdíl mezi těma lištama?? dík moc za rady.


Pokud jsi vytahoval napájení vstřiků a na prvním a posledním se nic nedělo a na prostředních to skoro chípalo tak to asi vypadá na ty vstřiky a ne zapalovací lištu. Jinak nejlépe VAG

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.6.07, 19:26
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Jenže je to po zahřátí motoru na provozní teplotu a navíc vstřiky vykazují pořád stejný odpor 19ohmů pokud mám správné info tak mají mít od 15 do 25 ohmů


17.6.07, 19:54
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
na vag jedu v úterý


17.6.07, 19:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
tak může bát závada někde klidně i v jednotce. Jinak třeba konkretně 1,3MPi je náchylná na přebíjení altíkem (pokud odejde třeba dioda) odpálí se jednotka a v tu chvíli auto nejde tak jak má ale není to v podstatě poznat, pozná se to jen na brzděa na spotřebě která stoupne o cca 0,2-0,4 l, což je taky v podstatě zanedbatelný, jednotka je opravitelná.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.6.07, 10:07
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Kristensen píše:
tak může bát závada někde klidně i v jednotce. Jinak třeba konkretně 1,3MPi je náchylná na přebíjení altíkem (pokud odejde třeba dioda) odpálí se jednotka a v tu chvíli auto nejde tak jak má ale není to v podstatě poznat, pozná se to jen na brzděa na spotřebě která stoupne o cca 0,2-0,4 l, což je taky v podstatě zanedbatelný, jednotka je opravitelná.

To mě zajímá už jednou se mě stalo že mě v altíku praskla dioda ,ale musel jsem dojet z chorvatska takže je to dost pravděpodobný že jsem něco odpálil jak to poznám a jak jde opravit ta jednotka???


19.6.07, 13:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
čidlo teploty miloš


19.6.07, 17:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
čidlo teploty miloš


jj.... najskôr...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.6.07, 19:57
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Tak nakonec to bylo v elektroinstalaci zlomený kabel pod bužírkou kousek od ŘJ. Dík všem jinak mě zajímá jak se dá poníčit ŘJ s tou diodou??


20.6.07, 05:48
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek Škoda felicie 1.6 MPi nejde nastartovat
Mám felicii už 10 let .najeto 110000 km a za tu dobu zatím dvě závady . Nepočitám běžnou výměnu opotřebení . Ta první výměna palivového čerpadla a ta druhá se mi stala dnes .Nastartova jsem , ujel asi 5 km .Asi po pěti minutách , jsem to chtěl znovu nastartovat ale už se to nenastartovalo.Vyčistil jsem svíčky, při starování benzín teče (svíčky mokré) .Co dál? Poradí mi někdo .
Jaromir


5.7.07, 23:31
Profil

Příspěvky: 81
Bydliště: Želetice u Kyjova
Příspěvek 
Vag určitě!! a dál tam může být možností- ted si neuvědomuju má mpi indučku??A zkoušels to aj přes qált?Startér točí dobro??Není upadlá nějaká elektrika??nebo nějaký seklý imobilizér...


6.7.07, 00:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz