co sa lpg volnobehu tyka, odpoj predhrev motoru od vyfuku, s tymto som mal problem velky, velmi teply vzduch a motor nemal otacky na lpg a ani som to nesiel nastavit, akonahle som to odpojil vsetko ok
zakladny predpoklad splnas - najprv to musi ist na benzin
a ako to nastavit, predpokladam ze mas jednu skrutku na hadici, otvoris na dake 2 otacky, tu sa jedna len o prietok plynu, ta 3000 otackova metoda mi pride ako kktina jazdil som na sedri na 8,5l na 136 motore
s lekrom sa nejdem pod 10 dostat, potom si naladis sroub na reduktore - bohatost zmesi aby si mal max otacky, vsetko samozrejme pri zohriatom motore ak ti to bude strielat kusok to dotiahnes, asi, a potom hura sa previest a ladis na hadici po 1/4 otacky na hadici kym to nepojde k tvojej spokojnosti
co sa liatinovej hlavy tyka - zaklepavanie ventilov do hlavy, treba si castejsie kontrolovat nastavenie, aby ti daktory nepodpalilo v priebehu nie velmi vela km
susedovi tak zaklepalo ventil ze uz nebolo mozne nastavit
, cize odporucam prechod na 136 motor cim skor