Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 06:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Karburátor 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek Karburátor
Dostal jsem fáčkovej karburátor s dodatečně namontovaným ručním sytičem.Nevíte nahodou jak se dá bezpečne demontovat aby to nemělo žadnej vliv na funkci karbece a ani toho automatickýho sytiče?
Díky za odpověd.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


Naposledy upravil Vitezslav dne 15.6.07, 20:40, celkově upraveno 1



15.6.07, 18:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Karburátor
Vitezslav píše:
Dostal jsem fáčkovej karburátor s dodatečně namontovaným ručním sitičem.Nevíte nahodou jak se dá bezpečne demontovat aby to nemělo žadnej vliv na funkci karbece a ani toho automatickýho sitiče?
Díky za odpověd.


neviem ako je ten manuálny sytič? ale mám pocit že sa to mení komplet za automat, takže ak ti to nedal k tomu tak neviem... takže ak to odmontuješ tak budeš úplne bez sytiča....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.6.07, 19:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Automat tam je taky.To byla jeden čas moda dodelávat k tomu ruční sytič.Prodávali to jako sadu v mototechně.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


15.6.07, 20:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Automat tam je taky.To byla jeden čas moda dodelávat k tomu ruční sytič.Prodávali to jako sadu v mototechně.


aspoň čo viem, to sa celý automat vyhodil a dal sa tam manuál.... ale možno sa mýlim...
daj fotku a budem múdrejší...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.6.07, 21:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Automat tam je taky.To byla jeden čas moda dodelávat k tomu ruční sytič.Prodávali to jako sadu v mototechně.


Odpoj jen to lanko a to bude stacit - taky sem si to tak udelal a pohodicka. Zustane ti tam drzak ktery nicemu nevadi. Ten manualni sytic tam je jen proto ze si ho muzes zavrit driv - jinak zadnou jinou funkci nemel. A to zes hé musel pred startem povytahnout a slapnout na plyn tak tim povytazenim jsi dal vlastne moznost tomu atomatu to nastavit a tim jak jsi to tahlo zaviral, taks zaviral sytic (otvital priveru vzduchu)


16.6.07, 19:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Dá se nějak vyzkoušet doma,když mam sundanej karbec,jestli správně funguje ten automatickej sytič?

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


16.6.07, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Dá se nějak vyzkoušet doma,když mam sundanej karbec,jestli správně funguje ten automatickej sytič?


No to asi neda protoze to funguje az kdyz to je namontovany na motoru a ten bimetal se telopu vodou z motoru nejak krouti a tim to zavira. Nevim jak by se to dalo vyzkouset doma jestli ma spravny chod...


16.6.07, 20:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
V jaký poloze ma bejt při studeným motoru ta klapka co přivírá vzduch?Je uplně zavřená,nebo je trošku pootevřená?
Dík za odpověd.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


17.6.07, 18:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Vitezslav píše:
V jaký poloze ma bejt při studeným motoru ta klapka co přivírá vzduch?Je uplně zavřená,nebo je trošku pootevřená?
Dík za odpověd.


podľa teploty, už som napísal že na zohriatom motore na pracovnú teplotu má byť úplne otvorená, inak sa to nastaviť ani nedá....

pri cca 20° má byť mierne privretá a zdvihnutý voľnobeh....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.6.07, 18:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Včera jsem zrovna čistil jeden karbec Fa a vyhazoval jsem odtamtud ruční sytič - bylo to celé pokroucené, takže sytič nefungoval vůbec. Teď už funguje ok :)
Nechápu, proč za minulého režimu a kousek po něm byla taková obliba předělávek automatického sytiče na manuál - dnes abych sháněl automatický sytič do š 1000 MB po celé republice a bůhví za kolik. A zas takový vliv na spotřebu to nemohlo mít...
...leda na krátké trasy...
....no jo, ale ono se dřív moc nejezdilo a na autě se víc makalo, než jezdilo... :lol:
Ale stejně - taková geniální věc to byla a u československého lidu se neuchytila - MBčko předběhlo dobu :D
A další modely kvůli tomu měly sytič manuální, až u Fa se vrátili k automatice. A stejně se našlo dost lidí, kterým se stýskalo po předělávání MBček a tak to nabastlili i do Fa... :)
Klidně to vyhoď a pokud není poškozen původní bimetal, tak nemusíš nic měnit ;)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


18.6.07, 09:41
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Bukaj píše:
Včera jsem zrovna čistil jeden karbec Fa a vyhazoval jsem odtamtud ruční sytič - bylo to celé pokroucené, takže sytič nefungoval vůbec. Teď už funguje ok :)
Nechápu, proč za minulého režimu a kousek po něm byla taková obliba předělávek automatického sytiče na manuál - dnes abych sháněl automatický sytič do š 1000 MB po celé republice a bůhví za kolik. A zas takový vliv na spotřebu to nemohlo mít...
...leda na krátké trasy...
....no jo, ale ono se dřív moc nejezdilo a na autě se víc makalo, než jezdilo... :lol:
Ale stejně - taková geniální věc to byla a u československého lidu se neuchytila - MBčko předběhlo dobu :D
A další modely kvůli tomu měly sytič manuální, až u Fa se vrátili k automatice. A stejně se našlo dost lidí, kterým se stýskalo po předělávání MBček a tak to nabastlili i do Fa... :)
Klidně to vyhoď a pokud není poškozen původní bimetal, tak nemusíš nic měnit ;)


musis vediet aj s tou automatikou robit, lebo ked proste pri studenom stlacas plyn jak sa ti lubi tak to bude dochnut
zvyk je zelezne kosela, otec s tym doteraz nevie poriadne startovat :D
iba pocuvam z izby ze cuva z garaze a vrrrm ,vrrrm, vrrrm a smitec :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


18.6.07, 09:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Bukaj píše:
Včera jsem zrovna čistil jeden karbec Fa a vyhazoval jsem odtamtud ruční sytič - bylo to celé pokroucené, takže sytič nefungoval vůbec. Teď už funguje ok :)
Nechápu, proč za minulého režimu a kousek po něm byla taková obliba předělávek automatického sytiče na manuál - dnes abych sháněl automatický sytič do š 1000 MB po celé republice a bůhví za kolik. A zas takový vliv na spotřebu to nemohlo mít...
...leda na krátké trasy...
....no jo, ale ono se dřív moc nejezdilo a na autě se víc makalo, než jezdilo... :lol:
Ale stejně - taková geniální věc to byla a u československého lidu se neuchytila - MBčko předběhlo dobu :D
A další modely kvůli tomu měly sytič manuální, až u Fa se vrátili k automatice. A stejně se našlo dost lidí, kterým se stýskalo po předělávání MBček a tak to nabastlili i do Fa... :)
Klidně to vyhoď a pokud není poškozen původní bimetal, tak nemusíš nic měnit ;)

Já bych právě potřeboval vědět co všechno mam odmontovat.Jestli stačí jenom to táhlo,nebo ještě něco jiného.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


18.6.07, 17:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Záleží na tom, jak to tam bylo udělané - fantazie kutilů nezná mezí ;)
Jestli tam je bimetal a funguje, tak jenom to lanko a ten šroubek, co ho drží k páčce sytiče na karbu...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


18.6.07, 17:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Sundal jsem zatim tu páčku co s ní hejbe to lanko.Možná to bude stačit.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


18.6.07, 17:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
No počkej, ta páčka tam musí být, jestli myslíš tu samou páčku, co já...
Do té páčky zapadá ta pružina (bimetal) a ta páčka otvírá/zavírá sytič...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


18.6.07, 17:29
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz