Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Mám asi pokaženou elektriku .........pomoooc 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tipujem ze dovolenka :D prijemny pobyt

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


21.6.07, 20:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
toto by ti mohlo pomoct
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=169

http://favoweb.skoda110r.cz/article.php?id=17

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


21.6.07, 21:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: Mám asi pokaženou elektriku .........pomoooc
pepakvatropolis píše:
Tak mám zase co řešit (fáčko 93, 84tkm):
a to elektriku :
1)před týdnem se mi z ničeho nic po vypnutí motoru zaply zadní mlhovky - nechápu (mám automatiku na zapínání světel, takže ty by se mohly zapnout jen s obrysovýma, takže fakt nepochopitelné)
2) minulý týden - nesvítila vůbec kontrolka tlumených světel , pak jsem projel po hrbolaté cestě - opět se zase rozsvítila , nyní se za den rozsvítí a zhasne tak 5x - ???
3)otáčkoměr - vypínám motor a otáčkoměr se při tom proběhne k hranici 5000 ot. pak až jde k 0 ....
4)ode dneška - vypínám motor a nejenže se proletí otáčkoměr, ale ještě všechny kontrolky se pomaličku zhasínají, jakobych měl v autě nainstalováno postupné zhasínání ...

po elektrice jsem vyloženě analfabet , tak prosím o pomoc ...
doufám, že to není nic vážného - aby mi tam nedošlo ke zkratu a třeba to všechno neshořelo - člověk nikdy neví ....
jinak díky všem za názory
to postupný vypínání kontrolek dělá aj mně páč klíčkem tomu odpojíš šťávu od baterky ale ty kontrolky jedou eště na altík setrvačností motoru jak ti klesnou tak to zhasne páč altík už nedává proud


26.6.07, 14:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ja by som to videl na predrany, alebo prerezany nejaky zvazok kablov

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


26.6.07, 16:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
ventYl píše:
ja by som to videl na predrany, alebo prerezany nejaky zvazok kablov

no zítra to dám do servisu a nebudu se s tím otravovat - nevím co bych vlastně dělal a požár svého miláčka nebudu riskovat ... zřejmě tam nechám balík peněz, ale bude to v pořádku ...

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


1.7.07, 10:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
to deekay: prosím tě řekni mi co jim tam mám říct, že mají udělat - říkals něco o plošném spoji - ale čeho ??? , jinak nechat přejít pojistkovou skříňku a kabelové svazky ??? nebo je tam ještě něco , co by bylo lepší preventivně nechat opravit ???
opravdu bych nerad, aby mi z pojistkovky vyšlehly plameny a já se nedobrovolně musel rozloučit se svým krásným modráskem ... :D :D :D

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


1.7.07, 10:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
neboj sa toho....

v servise neviem či ti to urobia, oni sú výmenári a nie opravári, určite ti budú chcieť vymeniť poistkovku tak za 3tis... :shock:

zožeň si letovačku a cín! predpokladám že stranový, alebo násadkový kľúč č 10 máš...

poistkovku vymontuj a to tak že najprv odpoj jeden pól baterky, podom z poistkovky povyťahuj konektory, na nich treba z bokov stlačiť také západky, potom na pravo kľúčom č. 10 odmontuješ 2 silnejšie vodiče sú na nich nalisované oká a sú prichitené 6kou skrutku... potom na boku odtlačíš taký plech aby sa celá poistkovka uvolnila a je vonku.
plošák v tom plaste drží 4 alebo 5 malých skrutiek a ostane ti holý plošák s päticami (relátka a poistky tam môžeš aj nechať)
zo zadnej strany plošáku to všetko preletuj (chce to trocha cviku, ale nie je to jadrový reaktor tak sa toho netreba báť) . a to takým spôsobom že ak máš trubkový cín s kalafunou (poznáš to tak že pri roztavení s hrotom sa z neho zadymí, ako v americkom filme keď nejaký terorista vyrába bombu :o ) každý spoj roztaviť a pridať mu primerané množstvo cínu.
alebo nech ti to preletuje niekto kto s tým má skúsenosti, určite sa niekto v tvojom okolí nájde.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.7.07, 11:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
michalkatka píše:
neboj sa toho....

v servise neviem či ti to urobia, oni sú výmenári a nie opravári, určite ti budú chcieť vymeniť poistkovku tak za 3tis... :shock:

zožeň si letovačku a cín! predpokladám že stranový, alebo násadkový kľúč č 10 máš...

poistkovku vymontuj a to tak že najprv odpoj jeden pól baterky, podom z poistkovky povyťahuj konektory, na nich treba z bokov stlačiť také západky, potom na pravo kľúčom č. 10 odmontuješ 2 silnejšie vodiče sú na nich nalisované oká a sú prichitené 6kou skrutku... potom na boku odtlačíš taký plech aby sa celá poistkovka uvolnila a je vonku.
plošák v tom plaste drží 4 alebo 5 malých skrutiek a ostane ti holý plošák s päticami (relátka a poistky tam môžeš aj nechať)
zo zadnej strany plošáku to všetko preletuj (chce to trocha cviku, ale nie je to jadrový reaktor tak sa toho netreba báť) . a to takým spôsobom že ak máš trubkový cín s kalafunou (poznáš to tak že pri roztavení s hrotom sa z neho zadymí, ako v americkom filme keď nejaký terorista vyrába bombu :o ) každý spoj roztaviť a pridať mu primerané množstvo cínu.
alebo nech ti to preletuje niekto kto s tým má skúsenosti, určite sa niekto v tvojom okolí nájde.

takže vidíš to fakt na ten plošák ???? mě ještě napadá souvislost s tím , že auto je doposud venku (přes celou zimu a teď tu prší skoro každý den, takže jestli někde nezateklo a pak to takhle neblbne)
myslím ,že mám v okolí docela dobré a levné servisy za cenu cca 290kč/hod .... jenom doufám , že to nebudou dělat celý den a já za toto nezaplatím pak třeba 8 x 290 = to by mě porazilo ...díky za rady a snad to nějak zvládnu ...

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


1.7.07, 15:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
90% závad elektriky na fave robí ten plošák, ak to spravíš a nebude chyba v tom, určite to nepokazíš a vylúčime chybu tam.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.7.07, 16:50
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
90% závad elektriky na fave robí ten plošák, ak to spravíš a nebude chyba v tom, určite to nepokazíš a vylúčime chybu tam.


suhlasim z michalom, vacsina chyb v elektrike je sposobena tym plosnym spojom s pojistkami. do servisu by som to nedaval z dvoch dovodov:
-s takou banalitou im tam asi nikto nechodi, mozno to este v zivote nerobili
-je to uplne lahkeee :D fakt to je to iste ako letovanie kablikov :D rozober si stare radio, zozen letovacku a kolofoniu a mozes trenovat :D

ked chces mozes sa ist spytat kolko by ta stalo "preletovanie poistkoveho plosneho spoja" a na zaklade odpovede sa bud na to vyseres alebo im to das spravit,
moje odporucanie - nejaky elektrotechnik, aj stredoskolak staci, a uplne idealne majitel favorita, a mas to :wink:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.7.07, 18:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3
Bydliště: NJ
Příspěvek 
Zdravim. Jeste k tomu proletovavani plosnaku ve Facku. Vrele doporucuji, kde to jenom jde, zesilit spoje pripajenim dratku na spoj (po cele delce). Potom spoj zespodu nalakovat izolacnim lakem (opatrne na konektory-nezalakovat) a konektory oblepit lepidlem z tavne pistole (lepsi fixace). Delam v Siemensu a neco podobneho tady taky delame (krome dratu na DPS samozrejme). Lak maji napr. v GM.
:)


1.7.07, 19:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
takže přináším zprávy o svém fáčku - problém tkvěl v 5.dveřích - elektrika - upadené drátky a počáteční koroze na nich - u "husího" krku (prý to původní majitel nějak špatně přeletoval a já tomu taky nepomohl tím , že jsem sundal těsnění 5.dveří - kvůli korozi a ono se to tím klepáním asi uklepalo), pojistková skříňka byla ok, jinak ta žárovička tlumených světel byla způsobena špatným kontaktem, takže dána nová... toť vše ....díky za pomoc

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


3.7.07, 19:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pepakvatropolis píše:
takže přináším zprávy o svém fáčku - problém tkvěl v 5.dveřích - elektrika - upadené drátky a počáteční koroze na nich - u "husího" krku (prý to původní majitel nějak špatně přeletoval a já tomu taky nepomohl tím , že jsem sundal těsnění 5.dveří - kvůli korozi a ono se to tím klepáním asi uklepalo), pojistková skříňka byla ok, jinak ta žárovička tlumených světel byla způsobena špatným kontaktem, takže dána nová... toť vše ....díky za pomoc


uvidíš, niektoré so závad by sa tým dali vysvetliť, ale nejde mi do hlavy to pomalé zhasínanie kontroliek pri vypínaní motora a kontrolka tlmených svetiel, ono sa to môže dostať spätne aj po obrysových ale tie cez 5te dvere nejdú, ale ide tam osvetlenie SPZ takže najskôr tade.
pri poruche na tom husom krku najskôr dôjde k prerušeniu a potom akurát niečo nejde, alebo sa predere izolácia a vyráža poistku, ale ak tam niekto niečo opravoval letoval, tak sa mohli opreť o seba dva vodiče (s nezávislých obvodov) a nastávajú akty X....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.7.07, 07:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Bydliště: Beroun
Příspěvek 
michalkatka píše:
neboj sa toho....

v servise neviem či ti to urobia, oni sú výmenári a nie opravári, určite ti budú chcieť vymeniť poistkovku tak za 3tis... :shock:

zožeň si letovačku a cín! predpokladám že stranový, alebo násadkový kľúč č 10 máš...

poistkovku vymontuj a to tak že najprv odpoj jeden pól baterky, podom z poistkovky povyťahuj konektory, na nich treba z bokov stlačiť také západky, potom na pravo kľúčom č. 10 odmontuješ 2 silnejšie vodiče sú na nich nalisované oká a sú prichitené 6kou skrutku... potom na boku odtlačíš taký plech aby sa celá poistkovka uvolnila a je vonku.
plošák v tom plaste drží 4 alebo 5 malých skrutiek a ostane ti holý plošák s päticami (relátka a poistky tam môžeš aj nechať)
zo zadnej strany plošáku to všetko preletuj (chce to trocha cviku, ale nie je to jadrový reaktor tak sa toho netreba báť) . a to takým spôsobom že ak máš trubkový cín s kalafunou (poznáš to tak že pri roztavení s hrotom sa z neho zadymí, ako v americkom filme keď nejaký terorista vyrába bombu :o ) každý spoj roztaviť a pridať mu primerané množstvo cínu.
alebo nech ti to preletuje niekto kto s tým má skúsenosti, určite sa niekto v tvojom okolí nájde.



Zdravím, chlapi.
Mám problém se stěrači a ostřikovačem. Stěrač se mi hýbe jen v poloze páčky úplně nahoře a zastaví se ihned, čili žádný dojezd. Páčku jsem zkusil vyměnit a nepomohlo to. Do ostřikovače nejde vůbec proud. Čili první radu, kterou jsem dostal, bylo právě přeletovat pojistkovou skříňku. Nechával jsem ji už jednou přeletovávat na Escortu a opravdu to pomohlo. Tu na Favoritu (Pick-upovi) jsem si letoval sám. Nepomohlo to. Myslím, že je to ale způsobeno tím, že mám slabou pájku, která nedokázala původní spoj rozehřát.Takže jsem to maximálně zablafal novým cínem. Předpokládám, že by to chtělo nějakou hoodně silnou pájku, pod kterou se dá kout železo... :lol:

Asi jsem ty dvě hodiny na té pájce bejčil zbytečně, co, když jsem to pořádně nerozehřál....

_________________
Škoda Favorit 135 Pick-up r.v.92 - karburátor
topení Felicia
anténu na vysílačku mi ukradli


22.10.09, 22:44
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
pepakvatropolis píše:
takže přináším zprávy o svém fáčku - problém tkvěl v 5.dveřích - elektrika - upadené drátky a počáteční koroze na nich - u "husího" krku (prý to původní majitel nějak špatně přeletoval a já tomu taky nepomohl tím , že jsem sundal těsnění 5.dveří - kvůli korozi a ono se to tím klepáním asi uklepalo), pojistková skříňka byla ok, jinak ta žárovička tlumených světel byla způsobena špatným kontaktem, takže dána nová... toť vše ....díky za pomoc


napis odkud si urcite se nekdo najde kdo se ti na to podiva

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


23.10.09, 09:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz