|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
Autor |
Zpráva |
Petr Halada
Příspěvky: 1
|
rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
Přeji pěkný den,
prosím o radu, jsem neznalec. Felica 1,3 MPI 50kW vůbec netáhne, nevyjedu ani kopeček. Po cca 10minutách "jízdy" se mi rozžhavý katalyzátor do červena (hustý kouř, vypaluje se nátěr v okolí na podvozku).
Dle mě je to následek problémů, které nastali již dříve. V roce 2003 bylo auto odbornou firmou předěláno na LPG, prvotní spotřeba byla 420km na 35l plynu. Někdy (ne vždy) kolísali otáčky na volnoběh (jak na LPG tak na benzín). Při jízdě na LPG při prudším přidáním plynu v motoru někdy bouchlo (následky: vyrážené víčko na olej, rozervaný vzduchový filtr, prasklá hadice ke vzduchovému filtru). Firma, která mi předělala aut na LPG na závadu nepřišla, namontovala na vzduchový filtr (a ještě na něco) klapky, "výbuchy" už nic neničili. Spotřeba vzrostla, na 35l LPG najedu 360km. V poslední době byly výbuchy četnější, výměna oleje a svíček nepomohla.
Poradíte mi prosím?
|
24.6.07, 22:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
Re: rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
Petr Halada píše: Přeji pěkný den,
prosím o radu, jsem neznalec. Felica 1,3 MPI 50kW vůbec netáhne, nevyjedu ani kopeček. Po cca 10minutách "jízdy" se mi rozžhavý katalyzátor do červena (hustý kouř, vypaluje se nátěr v okolí na podvozku).
Dle mě je to následek problémů, které nastali již dříve. V roce 2003 bylo auto odbornou firmou předěláno na LPG, prvotní spotřeba byla 420km na 35l plynu. Někdy (ne vždy) kolísali otáčky na volnoběh (jak na LPG tak na benzín). Při jízdě na LPG při prudším přidáním plynu v motoru někdy bouchlo (následky: vyrážené víčko na olej, rozervaný vzduchový filtr, prasklá hadice ke vzduchovému filtru). Firma, která mi předělala aut na LPG na závadu nepřišla, namontovala na vzduchový filtr (a ještě na něco) klapky, "výbuchy" už nic neničili. Spotřeba vzrostla, na 35l LPG najedu 360km. V poslední době byly výbuchy četnější, výměna oleje a svíček nepomohla.
Poradíte mi prosím?
kolega z práce měl to samé ,jiný typ auta(daevo) měnil řídící jednotku.
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
24.6.07, 23:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
jindra píše: Petr Halada píše: Přeji pěkný den,
prosím o radu, jsem neznalec. Felica 1,3 MPI 50kW vůbec netáhne, nevyjedu ani kopeček. Po cca 10minutách "jízdy" se mi rozžhavý katalyzátor do červena (hustý kouř, vypaluje se nátěr v okolí na podvozku).
Dle mě je to následek problémů, které nastali již dříve. V roce 2003 bylo auto odbornou firmou předěláno na LPG, prvotní spotřeba byla 420km na 35l plynu. Někdy (ne vždy) kolísali otáčky na volnoběh (jak na LPG tak na benzín). Při jízdě na LPG při prudším přidáním plynu v motoru někdy bouchlo (následky: vyrážené víčko na olej, rozervaný vzduchový filtr, prasklá hadice ke vzduchovému filtru). Firma, která mi předělala aut na LPG na závadu nepřišla, namontovala na vzduchový filtr (a ještě na něco) klapky, "výbuchy" už nic neničili. Spotřeba vzrostla, na 35l LPG najedu 360km. V poslední době byly výbuchy četnější, výměna oleje a svíček nepomohla.
Poradíte mi prosím? kolega z práce měl to samé ,jiný typ auta(daevo) měnil řídící jednotku.
jj, jeden mechanik hovoril že mali niečo podobné na golfe, a dokonca mu výbuch poškodil kapotu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.6.07, 07:30 |
|
|
nick76
Příspěvky: 5
|
Pokud ti můžu poradit ..vezmi katalyzator a zahod ho..stejne nebude uz stat za nic, pak si zajed nekam do servisu at ti zmeri emise..u aut s plynem vetsinou spatnym serizenim odchyzi lambda sonda..co se tyka explozi pri prudke akceleraci je to dane serizenim plynu..pokud je ventil ktery ridi mnozstvi plynu na volnobech privreny tak pak pri akceleraci nestci dojit k rychlemu otevreni a naplneni plynem takze je smes chuda a dojde k explozi..muze to byt i typem výparníku ono BRC nestoji vubec za nic ... takze vyhod kat.. a zjisti zda alespoin an benzin vse odpovida ok..ahoj
|
25.6.07, 08:20 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
Petr Halada píše: Přeji pěkný den,
prosím o radu, jsem neznalec. Felica 1,3 MPI 50kW vůbec netáhne, nevyjedu ani kopeček. Po cca 10minutách "jízdy" se mi rozžhavý katalyzátor do červena (hustý kouř, vypaluje se nátěr v okolí na podvozku).
Dle mě je to následek problémů, které nastali již dříve. V roce 2003 bylo auto odbornou firmou předěláno na LPG, prvotní spotřeba byla 420km na 35l plynu. Někdy (ne vždy) kolísali otáčky na volnoběh (jak na LPG tak na benzín). Při jízdě na LPG při prudším přidáním plynu v motoru někdy bouchlo (následky: vyrážené víčko na olej, rozervaný vzduchový filtr, prasklá hadice ke vzduchovému filtru). Firma, která mi předělala aut na LPG na závadu nepřišla, namontovala na vzduchový filtr (a ještě na něco) klapky, "výbuchy" už nic neničili. Spotřeba vzrostla, na 35l LPG najedu 360km. V poslední době byly výbuchy četnější, výměna oleje a svíček nepomohla.
Poradíte mi prosím?
máš v háji zapalovací lištu, předhod z druhého auta a uvidíš, stejný problém jsem řešil několikrát, kat ovšem asi odešel, ale emise to bude plnit sice na hraně, ale plní, kat je potřeba demontovat, asi shořel na kusy, chová se to různě, někdy je z něho koule, jindy ty kusy a umí to ucpávat i střední díl, jde to vymlátit a vysát, vysavačem vyzkoušet průchodnost miloš
|
25.6.07, 08:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ještě jsem zapoměl pokud tam táš tříkontaktní svíčky, ten problém se ti bude opakovat, nejlépe jednokontaktní platinové odtrh 0.5 mm miloš
|
25.6.07, 08:34 |
|
|
nick76
Příspěvky: 5
|
jenom dodatek bez katu to emise neplni..
|
25.6.07, 08:53 |
|
|
nick76
Příspěvky: 5
|
co se tyka svicek doporucuju brisk premium bezelektrodove..lista samozrejme muze byt take spatna dost casta zavada ale prvotni problem vydim v plynu..protoze to vetsinou nefunguje tak jak ma..brc stoji za velky kulovy..co jakz tak funguje je lovato, ale je samozrejme treba zkusit jak se vsechno chova pri urcitejch rezimech a otackach -emise...tam to pokud tomu trochu rozumej seridi a reknou co zkusit udelat..
|
25.6.07, 08:55 |
|
|
nick76
Příspěvky: 5
|
sorry za pravopisny chyby ale nejak se mi pletou pismenka..a nectu to
|
25.6.07, 08:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nick76 píše: jenom dodatek bez katu to emise neplni..
a už jsi byl na emisích s MPi s vykochaným katem? já teda jo a plnilo to, pokud to hodnotíš od stolu u kompu tak asi plnit nebude a brisk premium na LPG? ta lišta má co dělat aby to utáhla na benzín a dát to na LPG, pokud se to dobře sejde tak ti vybouchne vzduchový filtr, pokud takto experimentuješ, tak si ho odháčkuj a dej na gumu odrh na LPG je 0.5 jak ho chcdeš na premium seřídit miloš
|
25.6.07, 09:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|