Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 06:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 SEDR nebo EDSR? 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kachnis píše:
slovacek.milos píše:
a jaký je v tom rozdíl S spádový, E ekonostat, D dvokomorový, R registr, asetli je to SEDR,nebo ERDS tak je topořád dokola, záleží na osazení miloš


Milosi, 120 SEDR ten ekonostat nema :-( ma ho az SEDR 130 a ten se mi do ruky asi jentak nedostane :-(


a co to podle tebe ten ekonostat je když u jednoho je a druhého není a u obou je označení E co to teda je to E miloš


22.6.07, 18:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
jizíček píše:
kachnis píše:
oukej :) tak asi ve stredu bych se stavil..musim prijet z plzne,zaridit jednu STK a pak se stavim :)

jasny .. bude tu na tebe cekat ... :wink:


Páni, kuknite, prosím, aké to má difúzory...stačí poźorný pohľad zvrchu, čísla difúzorov sú predliate - sú to tak 2mm vysoké číslice...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.6.07, 11:58
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
mno na prdy je nejlepší tatra karb dif 23 -27, jinak předělat dif na karb 130 čili značení 2951 z 22 - 24 na 23 - 26, stačí ti tam jeden rozprašovač na první komoru by to jelo na benzín, odstranit výztuhu, mužeš jet
tu máš odstraněné výztuhy rozprašovaču, ale staí jeden an první komoru
URL=http://img171.imageshack.us/my.php?image=p6220930kv5.jpg]Obrázek[/URL]

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


25.6.07, 05:18
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
zvětšení difuorů
před
Obrázek
po
Obrázek

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


25.6.07, 05:23
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a co to podle tebe ten ekonostat je když u jednoho je a druhého není a u obou je označení E co to teda je to E miloš[/quote]

je to soustava trysek a kanalku v karburatoru, ale i ve viku...proto sedr 130 ma jiny vicko nez ostatni sedry...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


25.6.07, 07:33
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No a to víčko tam já na SEDRu 130 nemám. Mám ze 105ky. Čemu to teda vadí ???

Děkuju.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.6.07, 07:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
spartra píše:
mno na prdy je nejlepší tatra karb dif 23 -27, jinak předělat dif na karb 130 čili značení 2951 z 22 - 24 na 23 - 26, stačí ti tam jeden rozprašovač na první komoru by to jelo na benzín, odstranit výztuhu, mužeš jet
tu máš odstraněné výztuhy rozprašovaču, ale staí jeden an první komoru
Obrázek


A ty jsi ho upravoval pro jízdu na plyn? Jak se ta úprava projevila na chování motoru? Spotřeba?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.6.07, 08:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
ta, žádný kw a ani koně čekat nemůžeš
jo rozdíl byl, lepší ochota jít za plynem, lepší plnění, víc pružnější, hlavně byl zvětšnej difuzor, teda oba
spotřeba se 136 od 8 -12 l lpg, se 135 7 - 12 l lpg, dle zátěžě+ kárka
tedkon se 135 motorem, leč bohužel karb 130 odešel, nejspíš osičky, sem byl nucen nasadit seriový 120 karb, akorát jsem vyndyl rozprašovač druhý komory a na první sem dla ten bez výztuhy, spotřeba +- 8,5 l lpg do práce, je možný, že je to ovlivněno novou revizní sadou v reduktoru :roll: :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


26.6.07, 17:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No a to víčko tam já na SEDRu 130 nemám. Mám ze 105ky. Čemu to teda vadí ???

Děkuju.

Ekonostat neekonostatuje :D
(Je to obohacovač směsi v určitých režimech motoru - hlavně přechody mezi I. a II. stupněm...)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


27.6.07, 17:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz