Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kachnis píše: slovacek.milos píše: a jaký je v tom rozdíl S spádový, E ekonostat, D dvokomorový, R registr, asetli je to SEDR,nebo ERDS tak je topořád dokola, záleží na osazení miloš Milosi, 120 SEDR ten ekonostat nema ma ho az SEDR 130 a ten se mi do ruky asi jentak nedostane
a co to podle tebe ten ekonostat je když u jednoho je a druhého není a u obou je označení E co to teda je to E miloš
|
22.6.07, 18:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jizíček píše: kachnis píše: oukej tak asi ve stredu bych se stavil..musim prijet z plzne,zaridit jednu STK a pak se stavim jasny .. bude tu na tebe cekat ...
Páni, kuknite, prosím, aké to má difúzory...stačí poźorný pohľad zvrchu, čísla difúzorov sú predliate - sú to tak 2mm vysoké číslice...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.6.07, 11:58 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
mno na prdy je nejlepší tatra karb dif 23 -27, jinak předělat dif na karb 130 čili značení 2951 z 22 - 24 na 23 - 26, stačí ti tam jeden rozprašovač na první komoru by to jelo na benzín, odstranit výztuhu, mužeš jet
tu máš odstraněné výztuhy rozprašovaču, ale staí jeden an první komoru
URL=http://img171.imageshack.us/my.php?image=p6220930kv5.jpg] [/URL]
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
25.6.07, 05:18 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
zvětšení difuorů
před
po
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
25.6.07, 05:23 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
a co to podle tebe ten ekonostat je když u jednoho je a druhého není a u obou je označení E co to teda je to E miloš[/quote]
je to soustava trysek a kanalku v karburatoru, ale i ve viku...proto sedr 130 ma jiny vicko nez ostatni sedry...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
25.6.07, 07:33 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No a to víčko tam já na SEDRu 130 nemám. Mám ze 105ky. Čemu to teda vadí ???
Děkuju.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.6.07, 07:34 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
spartra píše: mno na prdy je nejlepší tatra karb dif 23 -27, jinak předělat dif na karb 130 čili značení 2951 z 22 - 24 na 23 - 26, stačí ti tam jeden rozprašovač na první komoru by to jelo na benzín, odstranit výztuhu, mužeš jet tu máš odstraněné výztuhy rozprašovaču, ale staí jeden an první komoru
A ty jsi ho upravoval pro jízdu na plyn? Jak se ta úprava projevila na chování motoru? Spotřeba?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.6.07, 08:07 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
ta, žádný kw a ani koně čekat nemůžeš
jo rozdíl byl, lepší ochota jít za plynem, lepší plnění, víc pružnější, hlavně byl zvětšnej difuzor, teda oba
spotřeba se 136 od 8 -12 l lpg, se 135 7 - 12 l lpg, dle zátěžě+ kárka
tedkon se 135 motorem, leč bohužel karb 130 odešel, nejspíš osičky, sem byl nucen nasadit seriový 120 karb, akorát jsem vyndyl rozprašovač druhý komory a na první sem dla ten bez výztuhy, spotřeba +- 8,5 l lpg do práce, je možný, že je to ovlivněno novou revizní sadou v reduktoru
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
26.6.07, 17:55 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Martin 007 píše: No a to víčko tam já na SEDRu 130 nemám. Mám ze 105ky. Čemu to teda vadí ???
Děkuju.
Ekonostat neekonostatuje
(Je to obohacovač směsi v určitých režimech motoru - hlavně přechody mezi I. a II. stupněm...)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
27.6.07, 17:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|