Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 09:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Příspěvek rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
Přeji pěkný den,

prosím o radu, jsem neznalec. Felica 1,3 MPI 50kW vůbec netáhne, nevyjedu ani kopeček. Po cca 10minutách "jízdy" se mi rozžhavý katalyzátor do červena (hustý kouř, vypaluje se nátěr v okolí na podvozku).

Dle mě je to následek problémů, které nastali již dříve. V roce 2003 bylo auto odbornou firmou předěláno na LPG, prvotní spotřeba byla 420km na 35l plynu. Někdy (ne vždy) kolísali otáčky na volnoběh (jak na LPG tak na benzín). Při jízdě na LPG při prudším přidáním plynu v motoru někdy bouchlo (následky: vyrážené víčko na olej, rozervaný vzduchový filtr, prasklá hadice ke vzduchovému filtru). Firma, která mi předělala aut na LPG na závadu nepřišla, namontovala na vzduchový filtr (a ještě na něco) klapky, "výbuchy" už nic neničili. Spotřeba vzrostla, na 35l LPG najedu 360km. V poslední době byly výbuchy četnější, výměna oleje a svíček nepomohla.

Poradíte mi prosím?


24.6.07, 22:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek Re: rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
Petr Halada píše:
Přeji pěkný den,

prosím o radu, jsem neznalec. Felica 1,3 MPI 50kW vůbec netáhne, nevyjedu ani kopeček. Po cca 10minutách "jízdy" se mi rozžhavý katalyzátor do červena (hustý kouř, vypaluje se nátěr v okolí na podvozku).

Dle mě je to následek problémů, které nastali již dříve. V roce 2003 bylo auto odbornou firmou předěláno na LPG, prvotní spotřeba byla 420km na 35l plynu. Někdy (ne vždy) kolísali otáčky na volnoběh (jak na LPG tak na benzín). Při jízdě na LPG při prudším přidáním plynu v motoru někdy bouchlo (následky: vyrážené víčko na olej, rozervaný vzduchový filtr, prasklá hadice ke vzduchovému filtru). Firma, která mi předělala aut na LPG na závadu nepřišla, namontovala na vzduchový filtr (a ještě na něco) klapky, "výbuchy" už nic neničili. Spotřeba vzrostla, na 35l LPG najedu 360km. V poslední době byly výbuchy četnější, výměna oleje a svíček nepomohla.

Poradíte mi prosím?

kolega z práce měl to samé ,jiný typ auta(daevo) měnil řídící jednotku.

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


24.6.07, 23:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
jindra píše:
Petr Halada píše:
Přeji pěkný den,

prosím o radu, jsem neznalec. Felica 1,3 MPI 50kW vůbec netáhne, nevyjedu ani kopeček. Po cca 10minutách "jízdy" se mi rozžhavý katalyzátor do červena (hustý kouř, vypaluje se nátěr v okolí na podvozku).

Dle mě je to následek problémů, které nastali již dříve. V roce 2003 bylo auto odbornou firmou předěláno na LPG, prvotní spotřeba byla 420km na 35l plynu. Někdy (ne vždy) kolísali otáčky na volnoběh (jak na LPG tak na benzín). Při jízdě na LPG při prudším přidáním plynu v motoru někdy bouchlo (následky: vyrážené víčko na olej, rozervaný vzduchový filtr, prasklá hadice ke vzduchovému filtru). Firma, která mi předělala aut na LPG na závadu nepřišla, namontovala na vzduchový filtr (a ještě na něco) klapky, "výbuchy" už nic neničili. Spotřeba vzrostla, na 35l LPG najedu 360km. V poslední době byly výbuchy četnější, výměna oleje a svíček nepomohla.

Poradíte mi prosím?

kolega z práce měl to samé ,jiný typ auta(daevo) měnil řídící jednotku.


jj, jeden mechanik hovoril že mali niečo podobné na golfe, a dokonca mu výbuch poškodil kapotu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.6.07, 07:30
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Pokud ti můžu poradit ..vezmi katalyzator a zahod ho..stejne nebude uz stat za nic, pak si zajed nekam do servisu at ti zmeri emise..u aut s plynem vetsinou spatnym serizenim odchyzi lambda sonda..co se tyka explozi pri prudke akceleraci je to dane serizenim plynu..pokud je ventil ktery ridi mnozstvi plynu na volnobech privreny tak pak pri akceleraci nestci dojit k rychlemu otevreni a naplneni plynem takze je smes chuda a dojde k explozi..muze to byt i typem výparníku ono BRC nestoji vubec za nic ... takze vyhod kat.. a zjisti zda alespoin an benzin vse odpovida ok..ahoj


25.6.07, 08:20
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: rozžhavený katalyzátor, ztráta výkonu, Felicia 1,3 MPI
Petr Halada píše:
Přeji pěkný den,

prosím o radu, jsem neznalec. Felica 1,3 MPI 50kW vůbec netáhne, nevyjedu ani kopeček. Po cca 10minutách "jízdy" se mi rozžhavý katalyzátor do červena (hustý kouř, vypaluje se nátěr v okolí na podvozku).

Dle mě je to následek problémů, které nastali již dříve. V roce 2003 bylo auto odbornou firmou předěláno na LPG, prvotní spotřeba byla 420km na 35l plynu. Někdy (ne vždy) kolísali otáčky na volnoběh (jak na LPG tak na benzín). Při jízdě na LPG při prudším přidáním plynu v motoru někdy bouchlo (následky: vyrážené víčko na olej, rozervaný vzduchový filtr, prasklá hadice ke vzduchovému filtru). Firma, která mi předělala aut na LPG na závadu nepřišla, namontovala na vzduchový filtr (a ještě na něco) klapky, "výbuchy" už nic neničili. Spotřeba vzrostla, na 35l LPG najedu 360km. V poslední době byly výbuchy četnější, výměna oleje a svíček nepomohla.

Poradíte mi prosím?


máš v háji zapalovací lištu, předhod z druhého auta a uvidíš, stejný problém jsem řešil několikrát, kat ovšem asi odešel, ale emise to bude plnit sice na hraně, ale plní, kat je potřeba demontovat, asi shořel na kusy, chová se to různě, někdy je z něho koule, jindy ty kusy a umí to ucpávat i střední díl, jde to vymlátit a vysát, vysavačem vyzkoušet průchodnost miloš


25.6.07, 08:32
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ještě jsem zapoměl pokud tam táš tříkontaktní svíčky, ten problém se ti bude opakovat, nejlépe jednokontaktní platinové odtrh 0.5 mm miloš


25.6.07, 08:34
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
jenom dodatek bez katu to emise neplni.. :D


25.6.07, 08:53
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
co se tyka svicek doporucuju brisk premium bezelektrodove..lista samozrejme muze byt take spatna dost casta zavada ale prvotni problem vydim v plynu..protoze to vetsinou nefunguje tak jak ma..brc stoji za velky kulovy..co jakz tak funguje je lovato, ale je samozrejme treba zkusit jak se vsechno chova pri urcitejch rezimech a otackach -emise...tam to pokud tomu trochu rozumej seridi a reknou co zkusit udelat..


25.6.07, 08:55
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
sorry za pravopisny chyby :-D ale nejak se mi pletou pismenka..a nectu to


25.6.07, 08:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nick76 píše:
jenom dodatek bez katu to emise neplni.. :D


a už jsi byl na emisích s MPi s vykochaným katem? já teda jo a plnilo to, pokud to hodnotíš od stolu u kompu tak asi plnit nebude a brisk premium na LPG? ta lišta má co dělat aby to utáhla na benzín a dát to na LPG, pokud se to dobře sejde tak ti vybouchne vzduchový filtr, pokud takto experimentuješ, tak si ho odháčkuj a dej na gumu odrh na LPG je 0.5 jak ho chcdeš na premium seřídit miloš


25.6.07, 09:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz