Špatný předstih ? Favorit
Zdravím,
nastavil jsem kámošovi na Favoritovi na 135L na benzínu základní předstih ( motor dle sluchu běží stejně jak na 0, tak na 4 stupně) no a když je to studené, tak to chytne vždycky pěkně, ale jak je to teplé, tak to chytá hůř, má to po servisu (olej, svíčky, filtry, přetěsnění karbec, sání, výfuk, ...). Dřívě motor naskočil ihnet, at byl teplý nebo studený. Zajmavé ale je, že když je to teplé, tak to jednou naskočí ještě líp, jak když je to studené a jindy až za třeba ty 3s (ale zatím to naskočilo vždy , většinou do těch 3s).
Rada čím by to mohlo být ? Pravda je, že má trochu vůli v rozdělovači, ale není to nijak hrozné (spíš trochu vytahaný rozvodový řetěž). VN má nové, palec i rozdělovač i ETZ.
Karbec bych vyloučil, protože je tam momentálně jiný (z plně funkčního auta) a startuje to stejně at je tam předstih 0 - 4, svíčky NGK, BOSH i BRISK, palec s nebo bez odporu. Má komplet všechny hadičky nové u motoru.
Stroboskop je tu někdě blízko velmi těžké sehnat a nechat si seřídit předstih.
Jo a ještě, kdy jede auto třeba na 4 nebo 5 při 1500 ot/min., a sešlápne se plný plyn, tak auto necuká, jede normálně, dokonce i to trochu táhne i do kopce
( motor 170 000km ).
No a při teplém startu kolikrát motor naskočí mnohem líp bez plynu než s plynem.