|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
felicia 1.3 mpi vs 1.6 mpi na lpg
Autor |
Zpráva |
havlicekondras
Příspěvky: 88 Bydliště: Jilemnice
|
felicia 1.3 mpi vs 1.6 mpi na lpg
Chtěl bych se zeptat jaký z těchto dvou motorů je vhodnější na přestavbu na lpg? jestli cenově to vyjde na stejno?
|
31.8.12, 22:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: felicia 1.3 mpi vs 1.6 mpi na lpg
do 1.3 můžeš dát podtlak za cca 15 ale plynaři to moc nechcou dělat na mpi u 1.6 jedině sekvenci a tam je cena cca 25
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.8.12, 22:39 |
|
|
havlicekondras
Příspěvky: 88 Bydliště: Jilemnice
|
Re: felicia 1.3 mpi vs 1.6 mpi na lpg
no tak to bych vzal tu slabsi verzi a z jakyho duvodu to neradi delaj?
|
1.9.12, 09:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: felicia 1.3 mpi vs 1.6 mpi na lpg
nejni to tak výhodný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.9.12, 09:37 |
|
|
mironov.p
Příspěvky: 46
|
Re: felicia 1.3 mpi vs 1.6 mpi na lpg
1.6 výborný systém daj tam sekvenční, ale jak zde bylo psáno cena. Další nevýhody v zimě dosti dlouho jedeš na benzin než se ohřeje motor. Také udržba vstřikovačů plynu cca každých 60000 je potřeba je vyčistit začínají zlobyt problémy s přepínáním z benzinu na plyn. Velká nevýhoda jsi hodně odkázán na servis hlavně s nastavením.
Podlakové 1.3mpi. Chtěj jedině s řízením lambda a uzaviratelným servo ventilem. Obyčejný podtlak kolem 10L no a s tim servo ventilem se dá pod 7L. Ale musíš trvat na tom slovýčku uzaviratelný pokud ti tam dají jen se servo ventilem tak se spotřeba pořád pohybuje kolem 10L. Nevýhoda nastavení v servysech nejsou moc schopni to nastavit tak například já po 6 návštěvě v jednom měsíci jsem si to nastavoval sám. Je to jednoduché. Druhá nevýhoda někdy to při špatném nastavení střelí do sání což má deformační důsledky pro filtr někdy pro potrubí. Platí to i s odstelovou klapkou. Další nevýhoda zaneřádění benzinových vstřikovačů musiš si na to pamatovat a čas od času to prohnat na benzin jinak ti v nich začne hnit benzin no a tim se zacpou.
Moje zkušenost servo od začátku super po 60000Km začínají menší mouchy.
Podtlakové prvních 15000 hrozný někdy sem toho i litoval, nyní už přes 100000Km bez poruchy.
Každopádně se to vyplatí. (jsou to jen moje zkušenosti někdo může mít jiný)
Omlouvám se za chyby psal jsem v rychlosti čeština neni muj kamarád.
|
6.9.12, 20:43 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|