Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 1.12.24, 13:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Merak tlaku oleja 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
deekay píše:
Šemik píše:
Desing je trochu jiný, ale to já už jsem vzdal. Po tom co s Rapidem provedl ten ***** Adamovský co ho měl vyvařit se snažím jen o to, aby mě Rapid od 18 aspoň dva - tři roky spolehlivě vozil. K tomu účelu jsem s zbudoval ten tlakoměr a že má jinou obroučku, na to už s*re pes.... :roll: :roll:
Veterán z něj už prostě být nemůže.. :evil: Nikdy...

A ten tunigový budík - vždyť on má stupnici v PSI :!:


a to je problem preciachovat podla vypoctu supnicu na bary alebo atmosfery? :D

inac ktora je jednotka sa pouziva najcastejsie? ja som z pneu zvykmnuty na kPa


PSI je nejaka debilna americka jednotka, cosi ako libra na stvorcovy palec, co je v nasich podmienkach absolutne nepouzitelne (ono celkovo angloamericky system mier a vah je dost debilny: 1 libra ma 8 (!!) ozov, jedna stopa ma bohvie kolko palcov, atd...). takze sa treba drzat SI kPa.

nakoniec trocha citacie z knihy mier a vah:
"Commonly used in the U.S., but not elsewhere. Normal atmospheric pressure is 14.7 psi, which means that a column of air one square inch in area rising from the Earth's atmosphere to space weighs 14.7 pounds."

bar je (tusim) 10 kPa... a taky tlak v sustave nemas, cize nejako asi nema zmysel pracovat s tak velkou jednotkou :)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.6.07, 12:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ventYl píše:
deekay píše:
Šemik píše:
Desing je trochu jiný, ale to já už jsem vzdal. Po tom co s Rapidem provedl ten ***** Adamovský co ho měl vyvařit se snažím jen o to, aby mě Rapid od 18 aspoň dva - tři roky spolehlivě vozil. K tomu účelu jsem s zbudoval ten tlakoměr a že má jinou obroučku, na to už s*re pes.... :roll: :roll:
Veterán z něj už prostě být nemůže.. :evil: Nikdy...

A ten tunigový budík - vždyť on má stupnici v PSI :!:


a to je problem preciachovat podla vypoctu supnicu na bary alebo atmosfery? :D

inac ktora je jednotka sa pouziva najcastejsie? ja som z pneu zvykmnuty na kPa


PSI je nejaka debilna americka jednotka, cosi ako libra na stvorcovy palec, co je v nasich podmienkach absolutne nepouzitelne (ono celkovo angloamericky system mier a vah je dost debilny: 1 libra ma 8 (!!) ozov, jedna stopa ma bohvie kolko palcov, atd...). takze sa treba drzat SI kPa.

nakoniec trocha citacie z knihy mier a vah:
"Commonly used in the U.S., but not elsewhere. Normal atmospheric pressure is 14.7 psi, which means that a column of air one square inch in area rising from the Earth's atmosphere to space weighs 14.7 pounds."

bar je (tusim) 10 kPa... a taky tlak v sustave nemas, cize nejako asi nema zmysel pracovat s tak velkou jednotkou :)


nevies ake su tam mazacie tlaky? tipujem tak 150 kPa

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.6.07, 12:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
deekay píše:
ventYl píše:
deekay píše:
Šemik píše:
Desing je trochu jiný, ale to já už jsem vzdal. Po tom co s Rapidem provedl ten ***** Adamovský co ho měl vyvařit se snažím jen o to, aby mě Rapid od 18 aspoň dva - tři roky spolehlivě vozil. K tomu účelu jsem s zbudoval ten tlakoměr a že má jinou obroučku, na to už s*re pes.... :roll: :roll:
Veterán z něj už prostě být nemůže.. :evil: Nikdy...

A ten tunigový budík - vždyť on má stupnici v PSI :!:


a to je problem preciachovat podla vypoctu supnicu na bary alebo atmosfery? :D

inac ktora je jednotka sa pouziva najcastejsie? ja som z pneu zvykmnuty na kPa


PSI je nejaka debilna americka jednotka, cosi ako libra na stvorcovy palec, co je v nasich podmienkach absolutne nepouzitelne (ono celkovo angloamericky system mier a vah je dost debilny: 1 libra ma 8 (!!) ozov, jedna stopa ma bohvie kolko palcov, atd...). takze sa treba drzat SI kPa.

nakoniec trocha citacie z knihy mier a vah:
"Commonly used in the U.S., but not elsewhere. Normal atmospheric pressure is 14.7 psi, which means that a column of air one square inch in area rising from the Earth's atmosphere to space weighs 14.7 pounds."

bar je (tusim) 10 kPa... a taky tlak v sustave nemas, cize nejako asi nema zmysel pracovat s tak velkou jednotkou :)


nevies ake su tam mazacie tlaky? tipujem tak 150 kPa


Cedrych, str. 97:
"Pro informaci uvadim, ze spinaci tlak baroskopu je 0,04 az 0,06 MPa a tlak oleje pri 2000 min^-1 je 0,25 MPa, pri 3000 min^-1 je 0,35 MPa a pri otazkach 4000 min^-1 ma byt 0,38 - 0,4 MPa. Je uvazovan olej M6A pri teplote 80 st. C."

1 bar je 100 kPa, cize sa dostanes radovo na jednotky barov.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


Naposledy upravil ventYl dne 23.6.07, 14:51, celkově upraveno 1



23.6.07, 14:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
dik :)
akurat toto je blbe - "je uvazovan M6AD" ale to nebude velky rozdiel :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.6.07, 14:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Matthes píše:
deekay píše:
Matthes píše:
Nejlepci je vyndat baroskop dat tam T rozbocku a na jeden konec origo baroskop a na druhej snimac, kterej vetsinou koupis s budikem :) Pak nejaky draty na zapojeni :) Ten snimac meni tlakem svuj odpor a tlakomer je pak zase V metr :)


:wink: nevies o nejakom lacnom tlakomeri? napr. do skodoviek sa nedavali? alebo do zigula, take co ma semik?


Kup nekde z Karosy, nebo mozna z traktoru ... Jede traktor je to Zetor :wink: Asi se tam pak musi ze 24V lehce predelat :)
šecky starší traktory fakaj na 12v


26.6.07, 13:53
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
deekay píše:
dik :)
akurat toto je blbe - "je uvazovan M6AD" ale to nebude velky rozdiel :D


Ty jezdíš na M6AD :?:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.6.07, 16:53
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
deekay píše:
dik :)
akurat toto je blbe - "je uvazovan M6AD" ale to nebude velky rozdiel :D


Ty jezdíš na M6AD :?:


ved praveze nie!! ale ano pri tom merani pouzivali M6AD

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


26.6.07, 16:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
deekay píše:
Šemik píše:
deekay píše:
dik :)
akurat toto je blbe - "je uvazovan M6AD" ale to nebude velky rozdiel :D


Ty jezdíš na M6AD :?:


ved praveze nie!! ale ano pri tom merani pouzivali M6AD


To jsi na omylu kamaráde :wink: Přečti si ještě jednou pozorně ten druh oleje :D
oni používali M6A :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.6.07, 17:13
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
deekay píše:
Šemik píše:
deekay píše:
dik :)
akurat toto je blbe - "je uvazovan M6AD" ale to nebude velky rozdiel :D


Ty jezdíš na M6AD :?:


ved praveze nie!! ale ano pri tom merani pouzivali M6AD


To jsi na omylu kamaráde :wink: Přečti si ještě jednou pozorně ten druh oleje :D
oni používali M6A :lol:


:oops: :oops: a to je velky rozdiel? :oops: :oops:
(nebite ma za to ze som hlupy :D )

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


26.6.07, 17:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To je rozdíl asi jako mezi "vidím co jím" a "sním co vidím" :lol:

M6A je ta nejhorší hnačka jakou můžeš dneska koupit. Bez aditiv, zaneřáďuje to celý motor usazeninama.
M6AD je alespoň s nějakými aditivy takže to ten motor tolik nezaneřáďuje i když to taky není nic moc :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.6.07, 17:18
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
To je rozdíl asi jako mezi "vidím co jím" a "sním co vidím" :lol:

M6A je ta nejhorší hnačka jakou můžeš dneska koupit. Bez aditiv, zaneřáďuje to celý motor usazeninama.
M6AD je alespoň s nějakými aditivy takže to ten motor tolik nezaneřáďuje i když to taky není nic moc :wink:


co to pre mna znemana ked ja budem mat olej M7AD? budu tie tlaky vyssie ci nizsie? :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


26.6.07, 17:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
deekay píše:
Šemik píše:
To je rozdíl asi jako mezi "vidím co jím" a "sním co vidím" :lol:

M6A je ta nejhorší hnačka jakou můžeš dneska koupit. Bez aditiv, zaneřáďuje to celý motor usazeninama.
M6AD je alespoň s nějakými aditivy takže to ten motor tolik nezaneřáďuje i když to taky není nic moc :wink:


co to pre mna znemana ked ja budem mat olej M7AD? budu tie tlaky vyssie ci nizsie? :D


M7AD je myslím o něco hustší než M6AD, čili tlaky vyšší :wink:

Ale záleží na redukčním ventilu :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.6.07, 17:25
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No nevim, ty ADcka jak sou ohraty tak je to stejne vsechno ridky, dej tam M7ADSIII, dobra zkusenost :wink: 15W-40 :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.6.07, 17:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Matthes píše:
No nevim, ty ADcka jak sou ohraty tak je to stejne vsechno ridky, dej tam M7ADSIII, dobra zkusenost :wink: 15W-40 :)


alebo chladic oleja :P

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


26.6.07, 18:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Šemik píše:
To je rozdíl asi jako mezi "vidím co jím" a "sním co vidím" :lol:

M6A je ta nejhorší hnačka jakou můžeš dneska koupit. Bez aditiv, zaneřáďuje to celý motor usazeninama.
M6AD je alespoň s nějakými aditivy takže to ten motor tolik nezaneřáďuje i když to taky není nic moc :wink:


Sou i motory, kam se pouzivaji neaditivovany, nebo jenom mirne aditivovany oleje, predevsim u veteranu...jeden cas sem nekde videl ze sunnoco dokonce tyhle "hnacky" prodava jako "specialni" oleje pro veterany a celkem si na tom masti kapsu...pravdou ale je ze tyhle motory nenajedou bez vymeny oleje 10 000...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.6.07, 19:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz