Zasekávání otáček u Favorita BMM
Autor |
Zpráva |
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
No normálne-s patričným torx nástavcom.Načo to cheš otvárať?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
30.9.12, 12:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
otvoriť to ide, buď správny nástavec alebo ja tie kolíčky zlomím a potom to ide aj klasickým torxom... keď to budeš skladať daj to presne ako bol, inak ti bude blbnúť voľnobeh...
dočasný typ opravy je stará liehová diava, to dnes už nezoženieš, najskôr pomeraj či ide potenciometer lineárne a plynulo, najlepší je analógový ručičkový ohmeter...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.10.12, 08:27 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Dnes mi to už od rána zase blblo. Chovalo se to stejně, nebo podobně jako před výměnou servomotorku. Všiml jsem si ale, že po pár dnech od výměny motorku mi to zvedlo nějak volnoběh. Místo asi 800-850ot./min. mám nyní kolem 1000. Předtím to občas zůstávalo nahoře, třeba kolem 1500-2000/min., ale po chvíli se to vrátilo samo na volnoběh. Dnes mi to zase blblo a otáčky zůstavaly vysoko, dokud jsem neprošlápnul plyn. Ale těch 1000 otáček na volnoběh mi teď už pár týdnů drží pořád, navím proč. Co tedy s tím? Jestli seženu normální nové lanko, zkusím ho vyměnit. Minule jsem koupil nové a bylo kratší asi o 2cm, už jsem to psal výše. Co s tím tedy může prosím být? Je špatný i tento motorek volnoběhu, ten potenciometr, nebo něco jiného? Motorek jsem dával starší z vrakoviště, takže může být taky KO, ale nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.10.12, 19:26 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Tohle by mohla ukázat diagnostika ne ?
taky jsem si myslel že ten krokovy motorek je KO a tak sem nechal někoho sednout do auta ať otočí klíčkem a poslouchal sem jestli motorek klapku nastaví nebo ne, a vzy to chvilinku zavrcelo .....
jen tak mimochodem mám podobný problém na LPG mi to drží krásné 800 ot ale pokud je motor studený tak na benzín je ten volnobeh hodně nízký kolem 750 ot min a je vidět že motor sebou dost haze a zvuk který vydává není pravidelny ale až se zahřeje tak to už už drží kolem 800 - 950 ot. Min
|
6.10.12, 04:46 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
michalkatka píše: otvoriť to ide, buď správny nástavec alebo ja tie kolíčky zlomím a potom to ide aj klasickým torxom... keď to budeš skladať daj to presne ako bol, inak ti bude blbnúť voľnobeh...
dočasný typ opravy je stará liehová diava, to dnes už nezoženieš, najskôr pomeraj či ide potenciometer lineárne a plynulo, najlepší je analógový ručičkový ohmeter... vdaka za radu konečne niečo od čoho sa da ist dalej a hladat chybu
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
6.10.12, 08:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
hardb píše: Tohle by mohla ukázat diagnostika ne ?
taky jsem si myslel že ten krokovy motorek je KO a tak sem nechal někoho sednout do auta ať otočí klíčkem a poslouchal sem jestli motorek klapku nastaví nebo ne, a vzy to chvilinku zavrcelo .....
jen tak mimochodem mám podobný problém na LPG mi to drží krásné 800 ot ale pokud je motor studený tak na benzín je ten volnobeh hodně nízký kolem 750 ot min a je vidět že motor sebou dost haze a zvuk který vydává není pravidelny ale až se zahřeje tak to už už drží kolem 800 - 950 ot. Min No já mám ale motor ve fáčku origo, i když je upravován u excelu. To na tohle ale asi nemá vliv. předtím jel normálně. Zkusím někde sehnat to lanko plynu, ale teď už dobré, né zase krátké. Já když mi někdo zapne klíček, tak taky slyším takové jemné zavrčení, to je asi normální. Mě to po výměně čerpadla chytá krásně, ale otáčky jsou teď poslední dobou u studeného motoru naopak dost vysoko, kolem 1400/min. Po zahřátí spadnou, ale i tak jsou výše než by měly být, asi 1000/min.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.10.12, 19:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Když mi odešlo palivové čerpadlo a já to nevěděl, nechtělo mi to startovat. Zkoušel jsem i startovat se sešlápnutým plyn. pedálem, což se nemá. Myslíte si prosím, že by to mohlo udělat ten bordel? Nepomohl by starý start? Asi to vyzkouším a jestli to nepomůže, tak zajedu někam na diagnostiku. Mě se nějak pokakal program na vag a nevím, co stáhnout z netu. Prostě přestal z ničeho nic fungovat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.10.12, 19:43 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Starý štart by mal pomôcť.Vyskúšaj.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
6.10.12, 19:53 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
varok píše: Mě se nějak pokakal program na vag a nevím, co stáhnout z netu. Prostě přestal z ničeho nic fungovat. http://www.uloz.to/xQb2X9G/vag-com-805-0-cz-rar tenhle by to mohl být, se vším co je potřeba ....
|
6.10.12, 19:55 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
hardb: děkuji vyzkouším. Předtím jsem měl nějaký od zdejšího uživatele, teď jsem zapomněl jeho nick. Nevím jestli to bylo jen DEMO? Sice to bylo craknuté, ale teď mi to píše, že je kabel nepřipojen.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.10.12, 07:18 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
jojo tu hlášku mě to vyhazuje taky někdy, stačí když vypneš a zapneš zapalování, nebo aspoň mě to tak pomáhá ..
|
7.10.12, 08:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Hm, mě to nepomáhá. Ještě to zkusím, ale několikrát jsem to zkoušel zapnout na naši felinu a píše to pořád, že systém není připraven, nebo není připojen kabel. Teď u nás hrozně lije, ale až se počasí zlepší, tak to vyzkouším, jinak dám ten nový program. Zatím děkuji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.10.12, 14:45 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Pozri nastavenie COM portu.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
7.10.12, 15:05 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
To jsem zkoušel. Když to zapnu, automaticky mi to naskočí na COM 4, ale v nastavení to musím přehodit na COM1 a pak už to jelo. Teď ani prd.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.10.12, 17:03 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Teď mi pár dní dělá to, že když nastartuji motor studený, tak naskočí otáčky zhruba těch 1200/min. což by bylo OK. Když je ale motor ohřátý, tak na benzín mi pořád přerušovaně stoupá a zase padá volnoběh. Tedy, třeba 2 sekundy jede motor správně na 800-900ot./min. Potom otáčky stoupnou zase asi na 2-3sekundy na asi 1500-2000, jak kdy. Pořád tak dokola. Časový odstup je různý, někdy je delší doba správných otáček a kratší zvýšené, jindy naopak. Už fakt nevím co s tím. Zkusím ten starý start, o víkendu mám volno, tak jestli nebude pršet, tak to zkusím. Už ale nevím, jak by to mělo být. Nechat motor běžet na volnoběh tak dlouho, až 3x spustí ventilátor na chladiči. A potom co? Odpojit akumulátor na určitou dobu, třeba na 15 minut a potom zase zapojit a nastartovat?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.10.12, 16:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|