Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.9.24, 12:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Turbo benzin 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš


26.6.07, 20:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10553
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Šemik píše:
Nemyslels ty tyčky na koncích poloos na který se hážou kameny?


teda nevim, ale kdybych ja vedl, ze mam na kyvce homouse, uz nikdy bych se k autu netocil prdeli :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.6.07, 23:13
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš


A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak


29.6.07, 14:51
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Nakadah píše:
slovacek.milos píše:
zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš


A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak[/quot

a nemá náhodou kompresor místo turba? já si teda karbec turbo neumím ani představit jestli máš schématko napiš miloš


29.6.07, 16:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10219
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Nakadah píše:
slovacek.milos píše:
zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš


A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak


a nemá náhodou kompresor místo turba? já si teda karbec turbo neumím ani představit jestli máš schématko napiš miloš

A co takhle dat karburator pred turbo, to by neslo? Pak by tam byl podtlak ne?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


29.6.07, 21:12
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
CROWACK píše:
slovacek.milos píše:
Nakadah píše:
slovacek.milos píše:
zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš


A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak


a nemá náhodou kompresor místo turba? já si teda karbec turbo neumím ani představit jestli máš schématko napiš miloš

A co takhle dat karburator pred turbo, to by neslo? Pak by tam byl podtlak ne?


Takhle to jde, jinak ne samozrejme :wink: Ale je docela blby, ze vrtule turba se toci ve smesi benzinu a vzduchu :?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.6.07, 21:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10219
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Matthes píše:
CROWACK píše:
slovacek.milos píše:
Nakadah píše:
slovacek.milos píše:
zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš


A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak


a nemá náhodou kompresor místo turba? já si teda karbec turbo neumím ani představit jestli máš schématko napiš miloš

A co takhle dat karburator pred turbo, to by neslo? Pak by tam byl podtlak ne?


Takhle to jde, jinak ne samozrejme :wink: Ale je docela blby, ze vrtule turba se toci ve smesi benzinu a vzduchu :?

Asi bych se bal ze se v turbu bude benzin odlucovat od vzduchu...ale to je jen moje teoretizovani, v praxi sem se v turbobenzinu nikdy nehrabal, pac to nikdy zadna lada, wartburg, skodovka nebo dacie a podobny priblizovadla nemely :D :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


29.6.07, 21:32
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27224
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš


a co renault 5 1.8 GTE :roll:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


30.6.07, 10:05
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jo Renault 5 GT myslim právě má karbec a turbo určo...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.6.07, 10:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
Když už chceš pořádný turbo motor, tak se vyprdni na 1.8T se 110 kW a sežeň si motor třeba z Nissana Silvia (80. léta)-ten má taky motor 1.8T, ale asi 180 k. Je vepředu podélně uloženej a má to zadní náhon. A taky efektní vyklápěcí světla 8) . Kamarád ho teď má a je super spokojenej. Jezdit se s tím prý dá tak mezi 7-10l/100 km.

_________________
Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí :-)
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára :-)
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo :-(


9.7.07, 13:53
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A tak to je mazec... Japonci vpřed... :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


9.7.07, 13:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3197
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Petr píše:
Když už chceš pořádný turbo motor, tak se vyprdni na 1.8T se 110 kW a sežeň si motor třeba z Nissana Silvia (80. léta)-ten má taky motor 1.8T, ale asi 180 k. Je vepředu podélně uloženej a má to zadní náhon. A taky efektní vyklápěcí světla 8) . Kamarád ho teď má a je super spokojenej. Jezdit se s tím prý dá tak mezi 7-10l/100 km.


neco me rika ze 1,8T co je v oktavkach jde lehce dostat na 190k ....a RS i pres 200...ale do skodarny bych to nedaval...to by bylo asi o zivot.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


9.7.07, 14:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
Do 120 bych to taky nedával, to by bylo fest přemotorovaný a asi bys to neudržel na silnici a neubrzdil.
Ten Nissan je ale asi tak o 15-20 let starší než ta 1.8 turbo od VW a dá se prý celkem snadno taky poladit hodně přes 200k.
V tý době když to Nissan vyráběl už měli japonský auta v Japonsku úplně běžně 4 ventily na válec. Když se začaly u evropských automobilek někdy okolo roku 1990-95 objevovat v běžné sérii první 4ventily, tak každý kdo ho dělal křičel do světa jak je dobrej, že on už dělá 4ventil a tvářil se u toho minimálně jako mistr světa a přilehlého okolí...a přitom to Japonci měli už tak o 10-15 let předtím a nikde se s tím nevytahovali, brali to jako standard. No jo, Evropa zase v něčem zaspala :? ...
Ještě k tomu motoru VW 1.8T - jak už tu někde psal p. Čech, v provedení bez turba to není moc povedenej motor, překáží tam ten 5. ventil. U turba je to o něco lepší, ale do ideálu to asi má taky dost daleko. Jak to bylo v České sodě v Krkonošských pohádkách...Inu dobrého pomálu :? ...

_________________
Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí :-)
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára :-)
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo :-(


12.7.07, 09:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz