Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 14:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
 Favorit netopi 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Favorit netopi
nevadí třeba bude jinej moturek na aukru

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


10.12.12, 22:38
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit netopi
Chtěl jsem poprosit někoho, kdo má ve fáčku topení z feliny. Mám ho tam taky, topí nádherně, hodně, rychle. Koupil jsem to od jednoho zdejšího člena, který sem ale už asi nechodí. Jak má být prosím správně zapojený ten el. svazek od topení? Původní svazek byl nějaký dopaplaný. Funguje mi motorek topení jak má, ale nesvítí mi ten panýlek, kde jsou nastavovací kolečka. Při montáži jsem to měl rozebrané, na závadu jsem nepřišel, tak jsem to tak nechal. Nyní jsem si sehnal funkční panýlek, zkoušel jsem ho doma na napájecím zdroji. Svítí jak má. Sehnal jsem si i nový svazek.
Svazek má 4 konektory. V motorovém prostoru jsou dva, jeden černý se čtyřmi piny, ten je zasunutý zboku do topení, jak je ta destička s odpory, ze strany kde je akumulátor. Pak je tam jeden s dvěma fastony, dráty zelený a hnědý. Zelený je podle mě plus a hnědý kostra, ne? Ten je napojený na ventilátor.
V kabině jsou taky dva. Jeden černý se třemi piny. Dráty Hrubý červený, to je podle mě plus, potom hrubý hnědý, to je ta kostra od motorku. Potom tam je ještě tenký fialový, ten je od toho osvětlení panýlku s kolečky na nastavování?
Potom tam je ještě jeden takový průhledný konektor, ten je zasunutý shora do panýlku. Z jedné strany je tenký hnědý a opět tenký fialový. Ten fialový je tedy plus k osvětlení panýlku a ten tenký hnědý kostra osvětlení? U toho původního svazku to bylo cvaknuté a proto mi nesvítí asi ten panýlek?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.12.12, 19:16
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: Favorit netopi
A zarovky jsi zkousel? :mrgreen:

Jinak ja to mam napojene primo na ten hlavni konektor ctyrpinovej.. V garazi mam mozna odcvaklej druhej ovladac tak bych to teoreticky mohl zkusit (Az se tam dostanu)

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


Naposledy upravil lukas.pce dne 14.12.12, 19:33, celkově upraveno 2



14.12.12, 19:19
Profil
Online
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Favorit netopi
varok > jo logiku by to davalo

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


14.12.12, 19:24
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit netopi
V motorovém prostoru jsem si to upravil, protože favorit to má zapojené trošku jinak. Nemá uvnitř v interiéru výkonovou kostru, jen na osvětlení, ale felície tam má původně i kostru motorku ventilátoru, tak jsem ten hnědý drát odpojil a napojil zatím přímo na kostru. Tedy přímo na mínus akumulátoru.
Žárovky byly první, co jsem zkoušel vyměnit. I po výměně za nové to nesvítilo. Tak jsem to rozebral a zkoušel napojit +12V zvlášť do toho panýlku a stejně to nesvítilo, tak byla někde zrada. Nevadí, panýlek mám sehnaný jiný, který jsou zkoušel doma na stole a ten snad funguje, alespoň to osvětlení. Až se oteplí, tedy nejspíše až najaře to zkusím vyměnit.
Mě jen zajímalo to zapojení svazku. U toho svazku co tam mám teď byly ty dva tenké dráty, tedy fialový a hnědý štípnuté.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.12.12, 19:42
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: Favorit netopi
tak jsem vymenil radiator za dalsi a asi jsem se zbavil toho smradu po fridexu, huraa :mrgreen:

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


18.12.12, 18:41
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit netopi
Já jsem vyzkoušel to zapojení svazku nanečisto a bude to asi tak jak jsem psal. V motorovém prostoru je zacvaknutý zboku topení černý konektor se čtyřmi piny. Pak ten druhý se dvěma fastony je hnědý drát a zelený. Zelený je plus a hnědý mínus.
V kabině je průhledný konektor zacvaknutý shora do panýlku. Konektor černý je hrubý červený drát +12V, hnědý je kostra a tenký fialový je + 12V k osvětelní toho ovládacího panýlku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.12.12, 19:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz