Autor |
Zpráva |
Exon
Příspěvky: 31
|
Jaku vačku?
Zdravím jakou vačku byste dali do motoru s 120 se sniženou hlavou o 2 mm... 265°/265° nebo 278°/270°?
|
25.12.12, 15:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Jaku vačku?
Podla toho,ako a čo chceš jazdiť.2mm neni veľa?KP by si mal upravovať podľa parametru výrobcu vačice.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
25.12.12, 16:05 |
|
|
Exon
Příspěvky: 31
|
Re: Jaku vačku?
pry to moc není KP by měl být 9,9:1 a ještě jsem zapomněl že auto jezdi na LPG tak na závody to nejspíš nebude.. jen tak na běžné jezdění a semtam na zablbnutí...
|
25.12.12, 18:09 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Jaku vačku?
Blbnúť sa dá aj s vačkou z 110R,136X,136B,136M.Ber preverenú a rovno od prevereného výrobcu,a hlavne patrične povrchovo upravenú.Zavolaj napr. Čepkovi,Krejbychovi a pod.,a poraď sa že čo a ako chceš,a koľko si ochotný do toho vraziť. Prihoda s ostrou vačkou:Frajer prišiel,že chce dať ostrú vačku,nezdala sa mi,palce ako v serii,žiaden prebrus,premeral som ju,obyčajná favo seria,poslal som ho preč,že sa nechal dobre oblbnuť.Minule ma stretol,že ju tam nakoniec dal aj s novymi rozvodami,a že to ma brutal ťah.. Len keď ma s favom išel obehnuť,tak som žiaden brutal nikde nevidel.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
25.12.12, 18:37 |
|
|
Exon
Příspěvky: 31
|
Re: Jaku vačku?
Já chcu dat na přebroušení sériovu vačku z fava cena je 2000 kč ale nevim co bude lepší jestli 265°/265° nebo 278°/270°
|
25.12.12, 19:07 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Jaku vačku?
V podstate každá jedna je len prebrus série.A že som tak smelý,komu,resp.kde to dávaš prebrusovať?Nezabudni na povrchovku-cementovanie,alebo nitridovanie,ináč budeš meniť vačku zas tak o tri týždne.Bez toho vačku ani zadarmo.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
25.12.12, 20:04 |
|
|
Exon
Příspěvky: 31
|
Re: Jaku vačku?
Pujde do engitec ale jestli je v cenně aj ta povrchová uprava to nevím.. musím zjistit akorát otázka je která ta vačka bude pro ten motor vhodnější at vím jak ji mám nechat přebrusit..
|
25.12.12, 20:43 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Jaku vačku?
Ak chceš zachovať KP 9,9; bude asi lepšia tá 265/265...ale trochu poštuduj, aj tu, aj na virte už boli vačky x krát riešené... http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... -vacka-23/http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/? ... &search2=1
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
26.12.12, 08:17 |
|
|
Exon
Příspěvky: 31
|
Re: Jaku vačku?
To sem si taky ze začátku myslel že bude lepší ta 265/265 ale teť po tom pročtení zařínám uvažovat o té 278°/270° ale nikdo znich to nemněl na LPG a to nevím co to udělá.... a navíc všeci to pchali už to fávoriťáckých motorů...
|
27.12.12, 23:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Jaku vačku?
Viděl bych to následovně : Snížit u litiny hlavu o 2mm je podpis rozsudku smrti. Nevím jaké využití to auto má mít, ale pokud to plánuješ na vcelku běžný provoz považuji investici do jiné vačky za nerentabilní, neboť motor se dá vyhodit i s tou originální.
Onu 278°/270° jsem měl, ale bohužel v kombinaci s příliš nízkým KP - měl by být optimálně asi 11:1 pokud si vzpomínám, s 10:1 co jsem měl to nebylo dobrý, volnoběh prakticky neexistoval.
Pokud mermomocí chceš, vem si tu tupější.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.12.12, 17:21 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Jaku vačku?
Jestli se můžu zeptat, kolik se tak doporučuje snížit litinovou hlavu, nebo s jakejma kompresema u litin jezdíte? Právě se na to chystám na jaře tak by mě to zajimalo. Existují také nižší těsnění pod hlavu ? Docela mě tohle téma zaujalo.
PS : Vím že jsou nižší těsnění, spíš jejich nevýhody/výhody a jestli jsou zrovna na vrtání na moji š105. Vrtání 68mm.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
30.12.12, 23:13 |
|
|
Exon
Příspěvky: 31
|
Re: Jaku vačku?
Hodnota maximálního snížení je přibližně 1,5 - 2 mm, přičemž nad 2 mm se u litinové hlavy již zvyšuje riziko jejího vlivem ztenčení dosedací plochy. Autor článku: Zdeněk Chovanec Pokud si měl KP 10:1 tak si tu hlavu musel mět sníženou tak o 2 mm ne? Máš stím špatnou zkušenost? Co jsem tak pročítal tak všeci říkají 2mm pryč...
|
31.12.12, 21:44 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: Jaku vačku?
a když se použije spodek motoru ze 120 a hlava z motoru 105 tak bude jakej KP??
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
1.1.13, 11:31 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Jaku vačku?
Daj rovno motor rady 781.135/6.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
1.1.13, 11:37 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: Jaku vačku?
Lamač píše: Daj rovno motor rady 781.135/6. no na to LPG by se to určitě vyplatilo víc.ale u nás je potom problém na stk s tímto motorem.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
1.1.13, 11:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|