Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 23:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 Co nejlevnější vytápění garáže 

Jaké je podle vás nejlevnější vytápění garáže?
1. Plynem 9%  9%  [ 2 ]
2. Benzínové nebo naftové topení 0%  0%  [ 0 ]
3. Kamna na vyjetý olej 26%  26%  [ 6 ]
4. Klasické kamna 48%  48%  [ 11 ]
5. Elektrické topení 17%  17%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 23

 Co nejlevnější vytápění garáže 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Co nejlevnější vytápění garáže
Nee. Jak jsem dal obrázek, asi trošku blbě nakreslený, ale jak jsem psal. Motorek je normální komutátorový stejnosměrný, klasika. Stator má dvě cívky, které jsou spojené do série. Celý tento celek je spojen paralelně s uhlíkami, tedy s napájením rotoru. Podobně jako starší typ startéru na š120 a Favorit. U jedné cívky jsou ale navíc vyvedené dva tenké drátky, které jsou zapojené na potenciometr. Ten mám ale asi špatně zapojený, protože to reguluje nějak divně a jde mi jen jedna rychlost. Má to být dvourychlostní. Od každého uhlíku vede jeden drát, jeden žlutý a druhý červený. Od toho potenciometru vedl původně modrý, já jsem dal černý, ale to nevadí. nevím právě ten princip. Klidně bych to zrušil a nechal jsem jen ty dva vývody od uhlíků, jako u klasického motorku a udělal si regulaci zvlášť. Ale co s těmi drátky? Spojit je dohromady? Nezapojovat je vůbec? Hm? To právě nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.2.13, 17:25
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Co nejlevnější vytápění garáže
Motorek čerpadla jsem asi už zjistil jak zapojit, aby jel na dvě rychlosti.
Teď už dva dny bádám nad motorem ventilátoru. Byl složený asi dobře, ale točil se naopak. Tak jsem ho včera znovu rozebral s tím, že přehodím jen dráty statorových cívek, ale chyba. Je to tam nějak zkombinované s odporem. To je kvůli té druhé rychlosti. Tohle by mi nevadilo, hlavně aby mi to jelo na tu jednu vyšší rychlost. Uhlíky jsou tak zvlášťně, nejsou naproti sobě, ale v 90°. Je to zapojené nevím jak. Už jsem zkoušel asi 1000 možností a nic. Buď se točí naopak, nebo ve správném směru, ale hrozně pomalu a má hrozný odběr. Když jsem všechno poodpojoval a zkusil to zapojit tak, že hlavní přívody mám přímo na uhlíky a stator paralelně k nim, tak jede, ale hrozně pomalu a vrčí.

Původně to bylo zapojené nějak takhle: Obě cívky statoru jsou propojené jedním drátem. S tím jsem nic nedělal. Pak má každá cíka samozřejmě ještě druhý vývod.
Jeden je spojený přímo s jedním uhlíkem. Ten velký odpor má odbočku ani né v půlce. Jeden krajní vývod je spojený drátkem s tou odbočkou, na kterou je zapojen i druhý uhlík. Na druhý krajní vývod odporu je zapojen přívod napájení pro druhou rychlost a zároveň i druhý vývod druhé st. cívky. Potom je na každý z uhlíků zapojen ještě přívod proudu.
Nevěděl by prosím někdo, jak má být ten motorek zapojený? Děkuji.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.2.13, 20:16
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Co nejlevnější vytápění garáže
Bufíka jsem včera poprvé nakopnul a běží. Původně jsem měl asi špatně poskládané čerpadlo, protože nafty teklo do bufíku moc, dokonce i samovolně. Potom to všechno chcalo z výfuku, protože to nestihlo shořet. Nyní už mám čerpadlo poskládané dobře, ale mám dva problémy. Když to jede na vyšší rychlost, tak to jede docela dobře. Když to ale přepnu na nižší rychlost, tak se z toho začne hrozně hulit. Nevím, v nafťákách motorech se moc nevyznám, ale je to způsobeno, že jde do bufíku moc nafty? Při vyšších otáčkách ventilátoru a vyšších otáčkách čerpadla to jede docela dobře, taky trošku čmoudí, ale není to tak strašné. Až se to vždycky dostane na provozní teplotu, tak už to skoro nekouří.
Na čerpadle je potenciometr, reguluje otáčky, ale i když to dám na minimum a zapnu ventilátor na nižší otáčky, tak to hrozně hulí a nedá se u toho vydržet. U dieselů, teď myslím motory v autech se začne hulit z výfuku, když tam jde moc nafty, ne? Bufík bude něco podobného.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.3.13, 13:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Co nejlevnější vytápění garáže
záleží jakej dým to je jestli bílej nebo černej

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


3.3.13, 13:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Co nejlevnější vytápění garáže
Bílý asi nemá proč jít. To je voda, ne? Bufík není chlazený vodou, tak se tam nemá jak dostat. Dým je takový šedomodrý, prosně jako špatně spálená nafta. Ale spíše světle šedý s jemně modrým nádechem a smrdí to prostě jako starý vyklácený diesel, alá V3S, Avie apod.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.3.13, 14:35
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27228
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Co nejlevnější vytápění garáže
bílej může bejt nespálená nafta

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


3.3.13, 17:54
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Co nejlevnější vytápění garáže
No, je to světlý dým, ale spíše šedý. Když to nakopnu, nebo přepnu na nižší rychlost, tak to chvíli kouří tmavě šedým kouřem, skoro černým, ale po chvíli zesvětlí a na vyšší rychlost to už potom skoro nekouří, jen na tu nižší.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.3.13, 18:55
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Co nejlevnější vytápění garáže
Nikdo prosím nemá zkušenosti s bufíkama?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


4.3.13, 18:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz