Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 11:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 A zasa problémik - aký signál dávajú čidlá klímy? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: A zasa problémik - aký signál dávajú čidlá klímy?
áno 7°C ide s výduchov, výparník má 3-5°C to sa trocha ohreje po ceste k výduchom...

už mi zamrzol, keď som na skúšku kompresor napojil "na priamo" zo začiatku to fúkalo celkom dobre podom bolo cítiť akoby lietali krištáliky ľadu, potom to postupne prestávalo fúkať úplne, pod kapotou je bežne trubka čo ide s výparníku do spiatočky iba orosená, pri tom mojom pokuse bol až po hadicu na nej asi 1mm ľadu, do vnútra kúrenia som nevidel...

keď mám ventilátor pustený na 2kou tak kompresor to zapína/vypína cca 60/30sek, pokiaľ je na 3ku tak na voľnobeh takmer nevypne, vypne až pri vyšších otáčkach, ale veľa záleží na nápore vzduchu, teda na chladení klimachladiča...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.3.13, 23:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: A zasa problémik - aký signál dávajú čidlá klímy?
hm nuz, bud je moj kompresor opatreny nejakou mechanickou regulaciou tlaku, alebo mas podstatne silnejsi kompresor ako ja. ono je ale asi obecne v zaujme komfortu jazdy, aby kompresor bezal vkuse, inac to dost skube pri jeho pripajani a odpajani.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


5.3.13, 12:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: A zasa problémik - aký signál dávajú čidlá klímy?
Existuje aj mechanicka regulacia teploty vyparnika bimetalom, a potom vysoky tlak vypne spojku kompresoru. ale to sa pouzivalo ked sme este neboli ani v plane. Urcite tam musi byt vo vyparniku cidlo teploty. Dalsia regulacia je potom zalezitost ovladacieho panelu klimy. senzor tlaku je len ako poistka.
Aspon takto to je standart u volva.
Ako to ma renault si poazriem v mudrej knizke co som zanechal v praci.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


5.3.13, 17:45
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz