Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Martin píše: Tak s tím bych si na technickou netroufnul.
No ne tak on má Fávo napsané v TP takže tam jel s klidnim srdcem. Technická v poho...
Ale co mu tak řekli, tak na to sem čuměl...
Tak to vidíte...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
9.7.07, 20:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
10.7.07, 12:47 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak asi zachovaly stodvacovy motor
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
10.7.07, 15:12 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
10.7.07, 17:13 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Těsněníčko
Zdárec htel jsem se jste zeptat.
Kdyz sem koukal na tesneni pod hlavu a na diry na hlave tak jsem zjistilze na tesneni dve diry na chlazeni chybej. Co se stane kdyz je vyrazim lochajznou?Vim ze sme to s kamosem delali u traktora taky ale nevim jak to dopadlo.
Dik
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
12.7.07, 15:57 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To tak má být. Nejspíš se tím redukuje průtok vody - tam kde voda proudí moc, je díra menší a ta poslední tam není vůbec. Nechal bych to tak, asi vědí, proč to tak dělají.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
12.7.07, 16:23 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Martin píše: To tak má být. Nejspíš se tím redukuje průtok vody - tam kde voda proudí moc, je díra menší a ta poslední tam není vůbec. Nechal bych to tak, asi vědí, proč to tak dělají.
Mno jo ale tyhle diry nemyslim. To mi bylo jasny ze je to kvuli tomu ale ja mam namysli dve diry ktery jsou na skoro uprostred je to na 2. a 3. valci tak nevim no. Ja sem si myslel ze tim nemuzu nic skazit ale jestli jo tak na to kaslu.
Zatim dik
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
12.7.07, 21:20 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
tesnenicko
Zdarec tady je foto hlavy fava a tesneni pod hlavu a jsou tam znazorneny ty diry ktere tam chybeji. Reknete mi prosim svuj nazor jestli bych je mel udelat nebo ne.
Dekuji
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
24.7.07, 20:50 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Já bych je tam nedělal, snad Temac ví, proč tam nejsou.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.7.07, 09:39 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Rozhodně je tam nedělej páč je máš o 2 cm vedle takže to je jedno. A co ty přesahy? změřils? Pokud ne tak si vem něco opravdu rovnýho, polož to na vložku a tam kde to tu vložku přesahuje až nad dosedací plochu bloku tak mezi tu rovnou věc a blok zkus strčit ventilovou měrku 0,10 pokud ti tam nepujde tak je to v pr...., víš kde viď? A hlavně až budeš utahovat hlavu tak závit šroubů lehce mázni olejem a dotáhni to prosím tě tak jak ti tady píšou takže nejdřív na 25-30Nm a pak 2x90 stupňů. Postup dotahování jednotlivých šroubů snad znáš.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.7.07, 15:02 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
podla literatury 18-20Nm a potom 2 x 90 stupnov, tych 30Nm je dost a pri poslednom utahovani moze nieco prdnut, zalomene sroby v bloku som uz videl
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
25.7.07, 15:32 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Gemini píše: podla literatury 18-20Nm a potom 2 x 90 stupnov, tych 30Nm je dost a pri poslednom utahovani moze nieco prdnut, zalomene sroby v bloku som uz videl
Zdar tak mam problem stale. Udelal jsem vsechno podle vasich rad a dela to porad.
Dal jsem tam tesneni a dotahnul na 30Nm a pak 2x90 stupnu ale dela to porad.
Co je pravdepodobnejsi bude to hlava nebo presahy???
Zjistim to kdyz sundam zase hlavu jestli bude opaleny tesneni???
Dekujji za vsechny rady uz bych chtel jesdit a hrozne me mrzi ze sem se nedostal na sraz. V patek sem to delal do pulnoci a jel jsem to projet a vydrzelo to 14 km a zase to varilo.
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
29.7.07, 19:46 |
|
|
Jirka pokorny
Příspěvky: 5 Bydliště: Neratovice 1064
|
Re: Problém s motorem
Jakub_Simir píše: Zdárec, mám krapet problém. Vařím a mám na víčku od motoru emulzi a když otevřu expanzku tak mi to do ní fouká, takže to asi do srazu nestihnu. Nevíte nahodou co by to mohlo být? Nemáte někdo nejakou podobnou zkušenost? Poraďte mi prosím chtel bych tam jet.Díky moc.
Jedině těsnění, asi jsi ho po namontování už nedotáhl a dal tomu někde víc napít. jirka
|
29.7.07, 20:44 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Jakub_Simir píše: Gemini píše: podla literatury 18-20Nm a potom 2 x 90 stupnov, tych 30Nm je dost a pri poslednom utahovani moze nieco prdnut, zalomene sroby v bloku som uz videl Zdar tak mam problem stale. Udelal jsem vsechno podle vasich rad a dela to porad. Dal jsem tam tesneni a dotahnul na 30Nm a pak 2x90 stupnu ale dela to porad. Co je pravdepodobnejsi bude to hlava nebo presahy??? Zjistim to kdyz sundam zase hlavu jestli bude opaleny tesneni??? Dekujji za vsechny rady uz bych chtel jesdit a hrozne me mrzi ze sem se nedostal na sraz. V patek sem to delal do pulnoci a jel jsem to projet a vydrzelo to 14 km a zase to varilo.
a ked si mal hlavu dole, zmeral si presahy ? uz prstom je to citit ci vlozka valca vobec trci z bloku
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
29.7.07, 21:37 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
mno je hlava rovná srovnání cca 300kaček
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
29.7.07, 21:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|