Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
v tvojom pripade, ak zerie vodu, zerie jej vela a nikde to nepresakuje, tak
1) odvzdusnit, ci nahodou zmena hladiny vody nie je sposobena nejakou bublinou (mozno vylucit, ak motor nevari)
2) zhodit makovicu a zistit
a) ci nie je hlava skrutena, preliacena, alebo inak nerovna
b) skontrolovat presah vloziek ventilov
c) skontrolovat stav tesnenia
ak bude spoj blok - hlava v poriadku po vsetkych strankach, nasledne treba vykuchat piesty a zistit, ci su kruzky zalozene spravne.
malo by sa to dat bez vybratia motora z auta.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
8.7.07, 07:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
hlava valcov
aky je dotahovaci moment na hlave valcov 120ky liatinova hlava dakujem
|
9.7.07, 18:01 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
55Nm, utahovat minimalne na 3x a kdyz dokoncis posledni na tech 55, tak to vem na ten samej moment este jednou dokola
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.7.07, 18:27 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A ty 4 matky napravo dole míň, jinak si ohneš hlavu nebo ti praskne.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
9.7.07, 18:39 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin píše: A ty 4 matky napravo dole míň, jinak si ohneš hlavu nebo ti praskne.
Ajajaj, pro me je to samozrejmost tak sem to sem zapomel napsat
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.7.07, 19:17 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
hlava
dakujem
|
9.7.07, 20:32 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
já utahuju hlavu normálně golou a jak se bojím že bych strhnul ráčnu tak nasadív trhák a utáhnu to do krve
|
10.7.07, 09:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
škodař píše: já utahuju hlavu normálně golou a jak se bojím že bych strhnul ráčnu tak nasadív trhák a utáhnu to do krve
To asi není zrovna dobře
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.7.07, 13:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18263
|
škodař píše: já utahuju hlavu normálně golou a jak se bojím že bych strhnul ráčnu tak nasadív trhák a utáhnu to do krve
Podle mého odhadu bude "do krve" asi dvojnásobný až trojnásobný moment... Přežily to všechny díly?
|
10.7.07, 20:54 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Tak "do krve se mi ještě utáhnout nepodařilo Jednou povolil šroub, podruhé závit v bloku...
Od té doby si dávám bacha...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.7.07, 08:14 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: re
mišo píše: neviem ja som s tym este nic nerobil neviem co treba skuor pozriet co bude pravdepodobnejsie????? a lacnejsie!
Pokud jsou dobré tlaky a žere to kolem litru na 1000km a víc tak to můžou být zničené stírací kroužky, stačí 1x pořádně uvařit motor a je to....
|
26.7.07, 11:39 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
janci24sk píše: Krúžky tam dával lamelové Kolbenschmidt.No dúfam,že ich tam dal správne,robí s autami už pár rokov.Ešte jedna otázka,má tu niekto z vás takú úpravu s tými guferami?Ak hej,pomohlo?
pomôže to veľmi, spotreba oleja cez vodítka ventilov spadne na nulu....ak sú ale vodítka veľmi vydraté, driek ventilu sa vo vodítku kríži a potom sa predčasne vyderú aj guferká...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.7.07, 13:52 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
fatal píše: škodař píše: já utahuju hlavu normálně golou a jak se bojím že bych strhnul ráčnu tak nasadív trhák a utáhnu to do krve Podle mého odhadu bude "do krve" asi dvojnásobný až trojnásobný moment... Přežily to všechny díly? jako tak né uplně dokrve ale prostě vší silou ale ten trhák sem mněl krátkej
|
27.7.07, 18:27 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
škodař píše: fatal píše: škodař píše: já utahuju hlavu normálně golou a jak se bojím že bych strhnul ráčnu tak nasadív trhák a utáhnu to do krve Podle mého odhadu bude "do krve" asi dvojnásobný až trojnásobný moment... Přežily to všechny díly? jako tak né uplně dokrve ale prostě vší silou ale ten trhák sem mněl krátkej
Kámoš říkal že má vyzkoušené postupné dotahování až do 90Nm, které je prý bezpečné (nikdy jsem to nezkoušel ale prý to jde). Zkoušeli to až do 120 ale to už ukroutili šrouby
|
27.7.07, 19:44 |
|
|
zbojnik
Příspěvky: 1
|
dymi jako lokomotiva - mne uz nie
Mal som ten isty problem, po nastartovani sa ihned spustila dymova clona
Bolo to v kruskoch, po vymene a nastaveni ventylov ide motor krasne.... ziadne dymenie...
vdaka za rady s pozdravom....
skode zdar
|
30.7.07, 07:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|