Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 15:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Studený motor 1.9D Felicie 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Studený motor 1.9D Felicie
Ja s tema utesnovacema mel zatim dobry zkusenosti. Termostat to nikdy nezadelalo...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.5.13, 12:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 40
Bydliště: Dolni Roven
Příspěvek Re: Studený motor 1.9D Felicie
ja s tim mam zkusenost nemilou. mel jsem k dispozici tchanovu oktavku ktera byla jednim z techto neradu osetrena. neni to hned. ale po trech letech sem skoncil kousek od vsi u krajnice s varicim motorem. zalepenej chladic, zalepenej termostat.

_________________
-Jaw-

105L 1981 - hobbycar
Fabia 1.4MPi 44kW 2002 LPG


23.5.13, 12:19
Profil ICQ

Příspěvky: 40
Bydliště: Dolni Roven
Příspěvek Re: Studený motor 1.9D Felicie
kolegové, včera jsem se pokoušel provést ještě takovou domácí laickou diagnostiku. nechal jsem vystydnout motor. pak jsem ho natočil a tulil se k hadicím. hadice od topení se začaly prohřívat jako první. hadice od motoru k chladiči se začala prohřívat o chvilku později tím stylem , že "teplala" postupně. tzn nejdřív nic, pak prvních 5cm, po chvíli už bylo horkých asi 20cm.
z mého laického pohledu kdyby zůstával termostat otevřený, tak se prohřívá celý okruh stejnoměrě ne? tzn nelezla by horká voda pomaličku hadicí ale zahřívala by se zvolna celá včetně chladiče a spodní hadice ne?
druhá věc je že z našeho starého transita jsem zvyklý že žhaví jen v mrazech, kdežto felda žhaví i teplý motor ( i když to je možná zpusobeno tím že teploměr ukazuje stabilně něco maličko přes 70°C).
co na to zkušenější harcovníci?

_________________
-Jaw-

105L 1981 - hobbycar
Fabia 1.4MPi 44kW 2002 LPG


24.5.13, 06:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Studený motor 1.9D Felicie
felda 1.9D ma zrejme este 2 snimace teploty, jeden pre RJ / zhavenie, druhy pre budiky. vychadzam z toho, ze obdobne stare auta s tymto motorom to tak obvykle mali. takze co ukazuju budiky nemusi byt tak celkom pravda.

druha vec je, ze ty na tych hadiciach udrzis ruku a spoznas tak mozno 50-60 stupnov. ak sa termostat pri 70tke otvori a potom ostane cely cas otvoreny, tebe sa moze vsetko zdat OK aj ked termostat je na vymenu. ak budes kupovat druhy termostat, velmi silne odporucam pouzit wahler, da sa najst tabulka termostatov podla typu motora / auta. iny termostat skor, ci neskor vyhodis a vymenis za wahlera.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.5.13, 07:00
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 40
Bydliště: Dolni Roven
Příspěvek Re: Studený motor 1.9D Felicie
ano jeden nesmysl s jedním drátkem je našroubovaný v hlavě, druhý nesmysl se čtyřmi dráty vede k domečku termostatu.
ano mám v plánu wahler, sice je 2x dražší než ostatní ale popravdě jsem o jiném ani nepřemýšlel ;-)

_________________
-Jaw-

105L 1981 - hobbycar
Fabia 1.4MPi 44kW 2002 LPG


24.5.13, 07:05
Profil ICQ

Příspěvky: 44
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Studený motor 1.9D Felicie
Mám stejné auto asi rok a loni jsem řešil stejný problém. Vyměň termostat. Jen se koukni až ti budou dávat bový jestli je u něj i nová těsnící gumička. Pokud ne kup ji a raději ji vyměň. Já to musel rozebírat 2X protože po výměně stará gumička tekla :-D Jinak ventil tam opravdu není a termostat je zespod na straně spolujezdce shruba někde pod servem. Je k němu pomocí kousku hadice připevněná trubka vedoucí do chladiče. Jinak nic moc nepotřebuješ jen nějaký velký lavor na chycení chladící kapaliny (pokud necháš utažené víčko na nádobce tak jí ani moc nevyteče a imbus 5 nebo 6 to už si teď nepamatuju. Jedna rada na závěr, vyměň si termospínač na ventilátor když už v tom budeš, ten je v horní třetině na boku chladiče na straně řidiče. Mě se to po výměně terrmostatu při jízdě v kolonách začla přehřívat, protože ventilátor spínal pozdě. Good Luck


13.7.13, 20:52
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 86 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz