Lamač píše:
varok píše:
A není roztřepané plyn. lanko nebo moc našponované? U karbecu to ani tak moc nevadí, ale u vstřikování se potom to táhlo plynu nepovolí dostatečně, nesepne spínač volnoběhu a ŘJ motoru to nepřepne.
Varoku,u karbecu to vadí stejne,ak nie viac..
Zatímco u BMM jde lanovod akcelerace do táhlé "zatáčky" a k táhlu klapky zepředu a bowden se skoro neopotřebovává a struna nezadrhavá, u LEKRU jde do ostrého "S" a vnitřní výstelka bowdenu trpí jako prase, takže se struna (hlavně u neznačkového lanovodu) za nějaký čas začne zadírat (hlavně u klapky) - nelze plynule přidávat plyn a někdy se začne třepit až se občas i přetrhne.
To je potom radosti, když se po sešlápnutí pedálu akcelerace ozve cvaknutí a nejde přidat plyn...