Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 tuning motoru felicia 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Heh, ze sa ti chcelo Miso :wink: respect
inac kedyze a kde si ta to mozeme pozriet v akcii?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.7.07, 13:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
deekay píše:
Heh, ze sa ti chcelo Miso :wink: respect
inac kedyze a kde si ta to mozeme pozriet v akcii?


myslis v garazi pri hlavotvorbe, alebo na trati ?? :D

ohladom pisania, obcas ma to chyti....uz ma par ludi presviedcalo aby som napisal knihu 8) mozno raz....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


17.7.07, 14:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
super, takže snížim hlavu o 0,6 upravim vejfuk a sání (na Webry nemám prachy :D) a pak možná dám tu vačku 260/260 :D díky

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.7.07, 07:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
jde videt ze tomu fakt rozumis Gemini :D kdyz budu chtit nekdy v budoucnu postavit lepsi motor tak se stavim pro radu...pokud k tomu teda nekdy dojde :lol: az budes nekde na akci se svym zavodakem tak to napis nekam na TechWeb...nejsem asi jediny kdo by te chtel videt na trati :wink:

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


18.7.07, 08:57
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Gemini píše:
deekay píše:
Heh, ze sa ti chcelo Miso :wink: respect
inac kedyze a kde si ta to mozeme pozriet v akcii?


myslis v garazi pri hlavotvorbe, alebo na trati ?? :D

ohladom pisania, obcas ma to chyti....uz ma par ludi presviedcalo aby som napisal knihu 8) mozno raz....


na trati som myslel, si spominal nieco v auguste

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


18.7.07, 12:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Radic píše:
jde videt ze tomu fakt rozumis Gemini :D kdyz budu chtit nekdy v budoucnu postavit lepsi motor tak se stavim pro radu...pokud k tomu teda nekdy dojde :lol: az budes nekde na akci se svym zavodakem tak to napis nekam na TechWeb...nejsem asi jediny kdo by te chtel videt na trati :wink:


ja sa pojdem pozret urcite, myslim ze spominal jankov vŕšok, to nemas ani ty daleko :wink:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


18.7.07, 12:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Bomba...todle bych vydržel číst celý den...tak vačice mi vždy zhruba takle jasná...že se v serií ho**o udělá a spíše *cenzurováno*ý motor pokud na to není upraven.

A s tim výkonem sem měl pravdu tedy, že je to vedleší produkt točivého momentu ??? Podle vzorců... :?:



Někdo má rád holky,jinej zase vdolky :wink: Pro každý způsob použití jedno nahrazuje druhé.V Kamionu potřebuju 2800Nm abych při spotřebě 36-40 l na sto km uvezl 20 tun nákladu cca při 1700 ot.kopec nekopec,nepřetržitě po dobu 500000 km.Na závodní trati by mi byl ale k ničemu.Všichni by mi ujeli.Už jak hmotností motoru tak tím krátkodobym protočením kol.Rozdíl asi jako automatická převodovka a manuální. Výkon je tedy prvořadý....A značí špičkovost jak automobilky,tak materiálu a kvalitu použitou motoráři.Kroutící moment nepotřebuje až zas takovou dokonalost.Vše vyplývá tedy z výkonu....A jestli máš rád krouťák,škodovku ano,ale tak s patnáctkou.Pak možná dobrý.Ale pokud tam teoreticky budeš mít kroutící moment 150 Nm což není moc a 150 koní,což už je proti tomu prvnímu o voze a o koze tak ucítíš ten rozdíl a přikloníš se určitě na opačnou stranu,podle které se značí a nazývá to co je vždy na autě to nej.Ale výkon potřebuje palivo a nešetří motor a to zas kroutící moment tolik neničí a tolik nespaluje.Je to jedno s druhym.A ostrá vačka vše hrne nahoru a protíná křivky na konci grafu.U série nikoliv.Když se spojí kroutící moment s koni,je to masakr.A o tom ten závodní motor je.. :D :wink:


18.7.07, 16:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Citace:
Když se spojí kroutící moment s koni,je to masakr
--- k takemuto spojeniu nedojde, pletes si pojmy a dojmy

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


18.7.07, 21:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
deekay píše:
Radic píše:
jde videt ze tomu fakt rozumis Gemini :D kdyz budu chtit nekdy v budoucnu postavit lepsi motor tak se stavim pro radu...pokud k tomu teda nekdy dojde :lol: az budes nekde na akci se svym zavodakem tak to napis nekam na TechWeb...nejsem asi jediny kdo by te chtel videt na trati :wink:


ja sa pojdem pozret urcite, myslim ze spominal jankov vŕšok, to nemas ani ty daleko :wink:


podle toho co sem nasel je to nekde v trojuhelniku Trencin, Prievidza, Pišťany ne? :D to bych se jiste prijel podivat na zavody takovych stroju ;)

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


18.7.07, 22:20
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Gemini píše:
Citace:
Když se spojí kroutící moment s koni,je to masakr
--- k takemuto spojeniu nedojde, pletes si pojmy a dojmy


Fakty jo...???? :shock: :shock: :wink:Tak pardón... :lol:


19.7.07, 16:48
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Gemini píše:
Citace:
Když se spojí kroutící moment s koni,je to masakr
--- k takemuto spojeniu nedojde, pletes si pojmy a dojmy


Fakty jo...???? :shock: :shock: :wink:Tak pardón... :lol:


Tak to je ta tvoje raketa ?Patnáctka?Tím chceš absolvovat závod?.. http://www.youtube.com/watch?v=djQAmv48xiw


19.7.07, 16:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
patrik-hp píše:
patrik-hp píše:
Gemini píše:
Citace:
Když se spojí kroutící moment s koni,je to masakr
--- k takemuto spojeniu nedojde, pletes si pojmy a dojmy


Fakty jo...???? :shock: :shock: :wink:Tak pardón... :lol:


Tak to je ta tvoje raketa ?Patnáctka?Tím chceš absolvovat závod?.. http://www.youtube.com/watch?v=djQAmv48xiw


bejvavalo, ten motor bol vrak , ktory sa ku mne dostal za par kacek a ja som ho dorazil.....tento rok to bude 1400ka a neporovnatelne lepsia

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


22.7.07, 22:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
florisimo píše:
BMM bych moc nechipoval, výkon to přidá nanejvíš nějakej kW, nedostaneš to co od toho čekáš. Jo, kdyby jsi měl MPi, tak je chip dobrej, dost tomu přidá. Jinak bych spíš jenom snížil hlavu(0.5mm), slícoval všechno co jde, vyhodil katalizátor, nalil dobrej olej a jezdil


Přesně tak, BMM je na úpravy špatnej základ, jednotkou naženeš 3 kw, pak je potřeba k tomu snížená hlava, vačka upravený sací potrubí a výfukový, spešl vstřik a finální cena za kterou dostaneš 12 kW navrch je opravdu nepřiměřená. MPI je už lepší, samotnou jednotkou můžeš udělat 8-15 kW cena se pohybuje od 4 do 10 000. Samozřejmě že některé úpravy mohou zkracovat životnost motoru proto bych také doporučoval dodavatele kterého mám i já - CIMBU

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.7.07, 14:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Kristensen píše:
florisimo píše:
BMM bych moc nechipoval, výkon to přidá nanejvíš nějakej kW, nedostaneš to co od toho čekáš. Jo, kdyby jsi měl MPi, tak je chip dobrej, dost tomu přidá. Jinak bych spíš jenom snížil hlavu(0.5mm), slícoval všechno co jde, vyhodil katalizátor, nalil dobrej olej a jezdil


Přesně tak, BMM je na úpravy špatnej základ, jednotkou naženeš 3 kw, pak je potřeba k tomu snížená hlava, vačka upravený sací potrubí a výfukový, spešl vstřik a finální cena za kterou dostaneš 12 kW navrch je opravdu nepřiměřená. MPI je už lepší, samotnou jednotkou můžeš udělat 8-15 kW cena se pohybuje od 4 do 10 000. Samozřejmě že některé úpravy mohou zkracovat životnost motoru proto bych také doporučoval dodavatele kterého mám i já - CIMBU


samotnou ECU nikdy na 1.3atmosfere nespravis ani 10kW, samotny chiptuning je z 90% podvod a uprava ECU sa oplati az pri celkovej uprave motora, kedy treba upravit mapy vstrekovania, predzapalu, posunut obmedzovac hore atd.....

uprava chipovanim je vlastne obohatenie a optimalizacia zmesy v celom rozsahu otacok, je to take lepsie pretryskovanie karburatora-keby to robilo aspon 5kW tak som bohac :lol:

do valcovmusime dostat viacej cerstveho vzduchu a potom na to patricne pripravit riad. jednotku

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


23.7.07, 15:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Gemini píše:
uprava chipovanim je vlastne obohatenie a optimalizacia zmesy v celom rozsahu otacok, je to take lepsie pretryskovanie karburatora-keby to robilo aspon 5kW tak som bohac :lol:

do valcovmusime dostat viacej cerstveho vzduchu a potom na to patricne pripravit riad. jednotku


Takže podle tebe pokud někdo prodává čipnutou jednotku se zvednutým výkonem a kroutícím momentem a ještě tvrdí že ve stejném režimu jízdy se sníží spotřeba a je zaručena stejná životnost motoru jako před úpravou, je teda podvodník? V tom případě jsem podvodník já a všichni co distribuujem výtvory firmy CIMBU a i některých jiných, a otcova Felicie 1,6 s 72 kW deklarovanýmy firmou CIMBU a 75kW naměřenýmy na nezávyslé skušebně, je jen výplod něčí fantazie a spotřeba snížená o 0,5l/100 při běžném režimu jízdy už asi zasahuje někde do vesmírných pohádek, a v tom případě jsem asi i já blázen :lol: :lol: :lol: Člověče vím co mám doma a vím co prodávám a kdybych to sám nevyzkoušel tak to nikomu necpu. Jo ona je spousta Chip-firem, který ti nahrajou program jakej si vzpomeneš ale to ti zvednou množství paliva tak jak tvrdíš ty, což není čip tuning ale prase-tuning, pak třeba ropy kouřej jak ucpaný kamna a za 50 000km maj propálený písty. Tohle dneska udělá každej člověk, stačí na to kabel a program jenže v tom ten um není.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.7.07, 16:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz