Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
lanovody se vytahujou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.11.13, 09:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
třeba před pěti lety SW pežot stou proskleno střechou,
lanovody v zimě zamrzaly, přitom nebyly poškozené, nakonec jsem zjistil že to je oplastovaný lanovod a zevnitř i oplastovaný bovden a mezi ty plasty jak se dostane voda konec,
statline to auto jezdí jen ke mě 19.OOO km nájezd a nic jsem neštěloval možná tonda jednou
|
26.11.13, 18:05 |
|
|
Uzovkar
Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
Mno... takže vod viky ani šroubek. A když teda plechařina, dá se sehnat nějaká kvalitní druhovýroba? Nebo prostě originál a hotovo dvacet?
|
27.11.13, 09:37 |
|
|
ka-spel
Příspěvky: 132 Bydliště: Prostějov
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
Já jsem měl na feldě od Vika komplet rozdělovač i s hallem a v pohodě za zlomek ceny origo. To samé palivové čerpadlo. Podvozkový díly bych však neriskl.
|
28.11.13, 21:33 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
Felda ma rozdelovac? Ak myslis len ten kominek s palcom, tak na som sa snad neda nic skurvit, ovsem vika rozdelovac ktory sa stara aj o zapalovanie ma priemernu vydrz okolo 150 km
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.11.13, 01:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
jo u bmm je jedno když palec lítá +-20°
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
29.11.13, 01:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
Uzovkar: No tak jedny ze slušných výrobků z karosařiny prý vyrábí Autodemont, ale už toho moc nemají, asi už pomalu dojíždí, nebo nevím. Jinak jsem slušnou plechařinu našel v Auto Kelly. Bral jsem u nich přední blatníky na naši felinu. I když jsem vzal ty nejlevněší co tam měli, tak byly krásně vylisované, spáry i ohyby seděly. Naopak v jednom nejmenovaném obchodě v ostravě jsem koupil jakoby českou výrobu a hnus. Ohyby úplně jinde než měly být, nedohnuté, prostě fuj.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.11.13, 18:33 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
ted jsem viděl z kel blatník na 1O5 peugot, kdrásně jsem ho stříkl metla se podařila přesně uhodnou ale tři roky ze všech rohů to podhnívá jak rakovina cca už deset cm ae barva drží
v pátek jsem dělal astru homouše převodovky třepali s autem objednal jsem starine jiné ěni nebyly a oničem zmetek ten prostředek byl volný
|
23.12.13, 08:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
Vím že ty čínské apod. ND asi nebudou z bůh ví jak kvalitního plechu, ale taky jde hodně o to, jak to člověk ošetří. Poslední dobou co opravuji auta, hlavně karoserie, tak jsem se ptal v pár firmách kde míchají autolaky, prodávají tmely apod. Tam mi říkali, že se dnes už nemusí dávat základovka, že se na holý odmaštěný plecha nastříká rovnou plnič, na to vrchní lak. Jenže co se poslední dobou dívám, problémy jsou tři. 1. Plnič možná má nějaké antikorozní přísady, takže není potřeba základovka, ale........? 2. Hlavně v lakovnách to dnes ojebávají ve velkém a jen to popráší plničem, vrstva je tak tenká, že to pořádně nekryje, jen aby ušetřili 3. I vrchní lak dost ojebávají a je tam opravdu jemná vrstva laku, takže zase špatná ochrana proti povětrnostním vlivům
Teď nechci urazit všechny lakýrníky, ale ti profíci to tak většinou dělávají. Už se vůbec nestydím za to, že když mi někdo řekně, že na jeden díl padne třeba 1dl barvy a já vypotřebuji třeba 1,5dl, někdy i více, ale mám aspoň větší vrstvu která něco vydrží. Taky musí být dobře ošetřeno z vnitřní strany.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.12.13, 10:39 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
Hlavně je důležité rozeznávat plnič a základový plnič(plnící základ), ten skutečně nahrazuje základ, ten používám já, plniče, stříkací tmely, tmely vše beru jen od Body a v prodejnách, kde se zboží točí a ne leží měsíce ve skladu.
Silná vrstva je zase na škodu co se týče vzhledu a výdrže, větší vrstva více pracuje a hrozí mnohem více že jak popraská, určitě by nikdo nechtěl aby musel čekat na auto, protože plnič raději nechá lakýrník třeba měsíc vyzrád
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
30.12.13, 12:14 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
Tak rozdíl mi nikdo zatím nevysvětlil. Myslel jsem to spíše z té strany, že já třeba něco opravuji, tak vyměním nějaké díly na autě. Třeba prahy. Zevnitř je minimálně odřu od toho černého bláta, pokud jsou v něm a natřu pořádně základem. Výztuhy a různé díly které tam navařím, taky pořádně natřu. navařím prahy a vystříkám dutiny. Píšu to tak, protože znám pár lidí, kteří dělají taky karosařinu a ti to nedělají. Pak se není čemu divit, že někomu opraví auto, nenatřou to a za dva roky to mohou dělat znovu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.12.13, 19:02 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
varok píše: ...a za dva roky to mohou dělat znovu. Jenže to je účel. A v kombinaci s tím, že plechařina je taky z nějaký mizerný sračky a ne z pořádnýho plechu, si tak jdou krásně na ruku opraváři i obchodníci s díly.
|
30.12.13, 19:23 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
jenže týpek příjde do karosárny s tím že to chce co nejlevnější... tak se to ojebe na nátěrech atd... ve výsledku nižší cena, týpek spokojenej...
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
30.12.13, 19:59 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
Tak to potom beru. Když někdo přijde do servisu, že chce vyměnit třeba přední blatníky na felině a oni mu řeknou běžnou cenu např. 8000,- kč i s lakem, tak se kroutí jak žížala. nabídnou mu levnější variantu, cena 5000,- kč i s lakem. Chlápek šťastný jak blecha. V tom případě to chápu. Ale co když přijde člověk do servisu, chce vyměnit zase ty blatníky na felině, zaplatí i těch 8000,- kč za blatníky s tím, že kus bude stát 1800,- kč plus práce a lak. Oni mu to udělají přitom z blatníků za 6 kil jeden kus, lak tak mizerný, že po dvou přeleštěních leze plnič? Ceny jsem psal jen vymyšlené, nevím kolik se pohybují ceny ve skutečnosti.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.12.13, 12:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Vikä - kvalita z Číny?
třeba u nás lak na labatníky 15OO labatník 5OO tmel 8O body 8O ředidlo pičovinka 5O doprava 1OO x dva tak za pět litrů to děláš zadarmo
|
1.1.14, 15:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|