Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 18:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou 
Autor Zpráva

Příspěvky: 23
Příspěvek Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Prosim vas mam par otazok ohladom vymeny tesnenia na favorite. Chcem sa spýtať akú značku tesnenia by ste odporučili (lebo ten temac sa mi nezdá kvalitný), potom ako očistiť dosadacie plochy hlavy a na motore (neako šetrne), a prečo mam niektore tie rozvodove tyčky ocelove a niektore hlinikove? nemajú byť všetky rovnaké? Je to motor 1.3 BMM 50kW


15.12.13, 19:08
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Tak tyčky ventilů se začaly dávat na sání hliníkové asi od začátku 93 roku. Výfukové jsou stále ocelové.
Těsnění nevím, ale temac prý už stojí za hovínko a dobré je Victor Reinz.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.12.13, 19:16
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Hlavu bych nechal pro sichr líznout. Pokud není křivá, nebo vyžraná, tak ji dobrej strojař dokáže vzít třeba jen o 0,06 mm což parametry motoru moc neovlivní, ale je jistota že hlava je OK.
Pokud by ale nebyla vyžraná bych se moc divil.....

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


15.12.13, 19:57
Profil

Příspěvky: 23
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
hlavu idem dávať druhú v dobrom stave, chcel by som sa ešte spýtať že ako sa zaisťujú vložky v bloku motoru, a ako sa dá vytiahnuť stift z hlavy, ten spodny čo drží sanie. Pretože to sanie tam stále drží na to jednom stifte a nejde stym hnuť.


16.12.13, 15:30
Profil
Online
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
projdi literaturu, kdo to tu ma porad popisovat

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


16.12.13, 15:55
Profil

Příspěvky: 23
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
v dielenskej priručke som sa dočital "zaistite vložky proti pohybu", ale ako to tam nieje


16.12.13, 16:03
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Používám zkrácený šrouby a velký podložky.

Obrázek

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


16.12.13, 16:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Zajištění se dělá pro jistotu, kdyby s motorem někdo otočil. Já tam nic neměl

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


16.12.13, 20:02
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
hliníkový tyčky jsou jenom na sacích ventilech, než budeš dávat nový těsnění tak zkontroluj přesahy, těsnění elring nebo victor reinz

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


16.12.13, 20:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Pokiaľ s motorom neplanuješ točiť,tak ti je zbytočné zaisťovať vložky.A pokiaľ nebude presah ok,tak ti to je aj tak zbytožné,lebo ho tak či tak budeš musiet rozobrat,štift na hlave vyšrubovat-dva matice proti sebe,ale to sanie musi dole tak či tak

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


17.12.13, 13:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Jardak píše:
Používám zkrácený šrouby a velký podložky.

Obrázek


Ale toto neni faborit nie? To vypada ako fabija

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


17.12.13, 19:40
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
JJ je to fabia. Tu jsem dělal naposledy a posílal jsem majiteli fotku jak to vypadá bez hlavy, proto ji mám v počítači.
Ten motor je favoritu ale hodně podobnej, vlastně z něj vychází. Tazatele zajímalo jak zajistit vložky a na favoritu je zajistí úplně stejně.
Taky mě u tohoto motoru překvapilo, že ty vložky jsou v bloku úplně volně - hadrem jsem utíral dosedací plochu hlavy na vložce a to stačilo abych s ní pootočil.... Proto jsem je raději přitáhl i když jsem s motorem netočil. U favoritu tam ty vložky (většinou) alespoň trošku drží.

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


17.12.13, 19:56
Profil

Příspěvky: 43
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Presne tak som mal aj ja vložky na felde zaistené, Tyčky idú (zlava: kovová,hliník,hliník,kovová,kovová,hliník,hliník,kovová) A ked že som to robil cca mesiac dozadu tak z vlastnej skúsenosti odporúčam tesnenie victor reinz. Na fábií mi temac vydržalo rok, na 120 GLS len asi 40 000 Km. A pri výmene nezabudni na nové skrutky hlavy !!! Bez toho by som neodporúčal to ani skladať ( utrhnutá skrutka sa z bloku sakra tažko vyberá) a hlavu ti zarovnaju a ultrazvukom vyčistia za cca 30-40€.

_________________
Felícia 1.3 MPI R.V 2001: http://andy8215.rajce.idnes.cz/nastenka/


17.12.13, 20:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Prečo prosímťa nové skrutky?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


17.12.13, 20:46
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 43
Příspěvek Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Lamač píše:
Prečo prosímťa nové skrutky?





Tak menil som už pár krát tesnenie pod hlavou na rôznych autách a pri utahovaní sa ti lahko môže stať že skrutka ktorá má už pár rôčkov povolí, dokonca sa mi na forde stalo že skrutka praskla po pár kilometroch. Odvtedy ked niekto príde že niečo také chce robiť odporúčam jednoznačke nové skrutky a poriadne vyčistiť diery v bloku(závit) najlepšie nastriekať brzdový čistič a vyfúkať poriadne kompresorom. Ak tam zostane voda pri utahovaní môže to byť problém ked že voda nie je stlačitelná :D Ale je to len môj názor. Ak už niečo robím a chcem aby to vydržalo robím to kvalitne.

_________________
Felícia 1.3 MPI R.V 2001: http://andy8215.rajce.idnes.cz/nastenka/


17.12.13, 20:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz