|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Autor |
Zpráva |
johnygt500
Příspěvky: 23
|
Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
to je jasne šroby už mám nové a závity prečistím, inak to tesnenie je na slovensku problem zohnať. Už som bol v piatich obchodoch a v troch o inej značke ako temac ani nepočuli
|
17.12.13, 21:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Andy82
Příspěvky: 43
|
Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Ja som kupoval v auto kelly victor reinz za cca 13 € http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;5 ... 2600|LNG=1
_________________ Felícia 1.3 MPI R.V 2001: http://andy8215.rajce.idnes.cz/nastenka/
|
17.12.13, 21:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Lamač píše: Prečo prosímťa nové skrutky? znáš to, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu ...
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.12.13, 21:21 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
No mne ešte ten džbán chvalabohu nepraskol..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
17.12.13, 21:50 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Taky na tyto škodovácký motory dávám šrouby původní a zatím žádnej neprask.... Ale je fakt, že na jiných motorech je většinou měním, jenže tam se výměna těsnění pod hlavou pohybuje v jiných cenovejch hladinách, takže těch 600 kč za šrouby se už ztratí...
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
17.12.13, 22:05 |
|
|
johnygt500
Příspěvky: 23
|
Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
no šroby davam nové preto lebo tesnenie bolo tak rozpadnuté že voda išla aj na šróby, a tie sú už dosť prehrdzavené
|
17.12.13, 22:15 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Favorit BMM vymena tesnenia pod halvou
Šrouby hlavy praskaj často až ve chvíli, kdy se kutilové snaží hlavu po tisíci kilometrech dotáhnout, tak jak se to dělalo u motorů s litinovou hlavou. To je potom srandy kopec...
|
18.12.13, 00:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|