Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: BMM kombi strašně chastá
ten nouzák si raději v hlavě předělej,
nouzák je chápán jako ochrana motoru když zjistí ecu že by došlo k počkození motou omezí plnéní a přísun paliva, pokud ale znova nastartuješ jede to zas bez nouzáku podle toho se i pozná,
pokud vysadí některý akční člen tak je jen prostě nahrazen nějakou hodnotou
|
24.12.13, 17:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: BMM kombi strašně chastá
varok píše: Možná to není nouzák, myslel jem, ale já to tak beru. Když nemá jednotka potřebný signál z čidel, dohodí si tam náhradní hodnoty a to já považuji za nouzák. čoeče tak jsem si to všechno prostudoval a píšou to tam nouzvý reřim je když vypadne některý signál tak je nahrazen náhradní veličinou
|
26.12.13, 16:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: BMM kombi strašně chastá
vyřešeno auto jezdí jen krátké tratě 6x denně a navíc se startuje i s plynem, nefachčí termostat, a prostě se poblázní adaptační hodnoty, proto mi majitel hlásí že je to OK pak zas že to žere jak tank, starý start vše napravilmotor nekouří doba vstřiku OK kyslíková sonda OK nechat zahřát motor na teplotu minimálně 80°C nebo vyčkat mimmálně dvou sepnutí ventilátoru chlazení, motor zastavit, vypnout zapalování, odpojit konektor řídící jednotky, počkat minimálně 10 minut (během této doby se smažou všechna data z RAM řídící jednotky), připojit konektor řídící jednotky, motor spustit bez sešlápnutí pedálu akcelerátoru, motor nechat běžet přibližně 5 minut při volnoběhu (důležité je, aby nedošlo k sešlápnutí pedálu akcelerátoru, popř. aby se nerozpojil volnoběžný kontakt), motor zastavit, vypnout zapalování, podruhé nechat motor běžet při volnoběhu pňbližně 5 minut (nesešlapovat pedál akcelerátoru), motor zastavit, vypnout zapalování, potřetí nechat motor běžet při volnoběhu přibližně 5 minut (nesešlapovat pedál akcelerátoru), motor zastavit, vypnout zapalování.
|
26.12.13, 16:20 |
|
|
rider126
Příspěvky: 192
|
Re: BMM kombi strašně chastá
S formanom som mal problémy aj ja. Po meste to žralo jak kráva 10L /100 Km v lete a v zime aj 14L/100 Km (trasa 5 km do práce a späť). Tak som to predal ,kúpil felíciu a mám svätý pokoj ...
_________________ Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW
|
26.12.13, 17:20 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: BMM kombi strašně chastá
Miloši,to sa volá "starý štart"..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
26.12.13, 18:21 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: BMM kombi strašně chastá
Lamač > však to v druhem radku toho dlouheho textu pise
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
26.12.13, 18:43 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: BMM kombi strašně chastá
no tak som to nejak nezaregistroval,sorry už tu mam dosť hodin...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
26.12.13, 18:57 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: BMM kombi strašně chastá
Miloši: píšou to různě, záleží kde počteš. Mám doma jednu knížku z Kauflu, Opravy škoda Favorit, Forman a Pick Up. Tam je všechno psané o karbec verzích, ale na konci je napsané pár stránek o BMM systému. Tam jsem to právě četl. Asi to není pravý nouzák jak jsi psal, že ŘJ vypne motor, pokud hrozí poškození. Ale v té knížce právě píšou, že když si jednotka vytáhne z paměti nějaké jiné hodnoty, tak je to nouzák, protože v podstatě auto nemá hodnoty přímo z provozu, ale předem nastavené uměle. Nevím jestli je to i v Andrtovi, zkusím mrknout. Ale v podstatě to je jedno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.12.13, 19:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: BMM kombi strašně chastá
Lamač píše: Miloši,to sa volá "starý štart".. tak to píšou v manuálu pro opravu tady na foru tomu říkali jinak
|
26.12.13, 19:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: BMM kombi strašně chastá
varok píše: Miloši: píšou to různě, záleží kde počteš. Mám doma jednu knížku z Kauflu, Opravy škoda Favorit, Forman a Pick Up. Tam je všechno psané o karbec verzích, ale na konci je napsané pár stránek o BMM systému. Tam jsem to právě četl. Asi to není pravý nouzák jak jsi psal, že ŘJ vypne motor, pokud hrozí poškození. Ale v té knížce právě píšou, že když si jednotka vytáhne z paměti nějaké jiné hodnoty, tak je to nouzák, protože v podstatě auto nemá hodnoty přímo z provozu, ale předem nastavené uměle. Nevím jestli je to i v Andrtovi, zkusím mrknout. Ale v podstatě to je jedno. já jsem spíš takový problém již dlouho neřešil, a v tom autě se hrabal kde kdo, když jsem to napíchl podruhé se zapojenou lambádo tak jsem zjistil že jsem asi i špatně přečetl vstřikované množství to bylo 4,17 doba vstřiku a má být na volnoběh 1,17 ms, pak čumím zatížení motor 61 procent a už jsem byl doma, prostě mě ovlivnilo moc lidí kteří se v autě hrabali prej dělali i přispůsobení a kde co, dneska byl čas na problém v klidu přijít
|
26.12.13, 19:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: BMM kombi strašně chastá
Takže u motorů BMM má být impulz vstřiku asi 1,17ms? Tak děkuji za info. Jestli ještě někdy zprovozním svůj notebook, tak to zkusím na svém fáčku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.12.13, 13:10 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: BMM kombi strašně chastá
poíval jsem se přesně a 8OO otáček má stříkat 1,3 milisekundy v akceleraci 3.5 ms a deceleraci O.OO, to jsem si otevřel noty co a jak má fachčit, jinak to ani nejde když někdo tvrdí že je vše Ok A AUTO ŽERE 16 litrů ak to muí být někde vidět
|
27.12.13, 16:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: BMM kombi strašně chastá
Ano, pokud je vše jak má být, nikde benzín nechčije bokem, třeba prasklá hadice nebo spona, tak to asi půjde vidět na dávce paliva do motoru. Chtěl jsem tě poprosit Milošu. Když mám upravovaný motor pro vyšší objem, je chipovaná jednotka, tak já tam asi budu mít jiné hodnoty, že? Teroreticky na volnoběh by to mohlo být stejné, ale je zvětšený obsah na 1340ccm, tak by měla být i dávka paliva kapánek vyšší, nebo nee? Mě to teď taky hrozně žere, ale Lambda sondu jsem nedávno měnil za novou, značkovou Bosch, né nějaký povl od žlutých a stejně se to nezlepšilo. Pak jedině že by motor opravdu šel kakat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.12.13, 17:23 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: BMM kombi strašně chastá
Varoku a kompres si nemeral?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
27.12.13, 17:32 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: BMM kombi strašně chastá
No, zatím mi to měřil Škodovka. Nechci mu nějak křivdit, ale chtěl bych to nechat změřit strojně, zatím jsem nikoho nenašel. Kamarád mi slíbil, že by mi to změřili s jeho kámošem, uvidím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.12.13, 18:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|