Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 18:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 BMM kombi strašně chastá 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
ten nouzák si raději v hlavě předělej,

nouzák je chápán jako ochrana motoru když zjistí ecu že by došlo k počkození motou omezí plnéní a přísun paliva, pokud ale znova nastartuješ jede to zas bez nouzáku podle toho se i pozná,

pokud vysadí některý akční člen tak je jen prostě nahrazen nějakou hodnotou


24.12.13, 17:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
varok píše:
Možná to není nouzák, myslel jem, ale já to tak beru. Když nemá jednotka potřebný signál z čidel, dohodí si tam náhradní hodnoty a to já považuji za nouzák.


čoeče tak jsem si to všechno prostudoval a píšou to tam nouzvý reřim je když vypadne některý signál tak je nahrazen náhradní veličinou


26.12.13, 16:15
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
vyřešeno

auto jezdí jen krátké tratě 6x denně a navíc se startuje i s plynem, nefachčí termostat, a prostě se poblázní adaptační hodnoty, proto mi majitel hlásí že je to OK pak zas že to žere jak tank,

starý start vše napravilmotor nekouří doba vstřiku OK kyslíková sonda OK

nechat zahřát motor na teplotu minimálně 80°C nebo vyčkat mimmálně dvou sepnutí ventilátoru chlazení,

motor zastavit, vypnout zapalování,

odpojit konektor řídící jednotky,

počkat minimálně 10 minut (během této doby se smažou všechna data z RAM řídící jednotky),

připojit konektor řídící jednotky,

motor spustit bez sešlápnutí pedálu akcelerátoru,

motor nechat běžet přibližně 5 minut při volnoběhu (důležité je, aby nedošlo k sešlápnutí pedálu akcelerátoru, popř. aby se nerozpojil volnoběžný kontakt),

motor zastavit, vypnout zapalování,

podruhé nechat motor běžet při volnoběhu pňbližně 5 minut (nesešlapovat pedál akcelerátoru),

motor zastavit, vypnout zapalování,

potřetí nechat motor běžet při volnoběhu přibližně 5 minut (nesešlapovat pedál akcelerátoru),

motor zastavit, vypnout zapalování.

:wink:


26.12.13, 16:20
Profil

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
S formanom som mal problémy aj ja.
Po meste to žralo jak kráva 10L /100 Km v lete a v zime aj 14L/100 Km (trasa 5 km do práce a späť).
Tak som to predal ,kúpil felíciu a mám svätý pokoj ... :)

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


26.12.13, 17:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Miloši,to sa volá "starý štart"..

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


26.12.13, 18:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Lamač > však to v druhem radku toho dlouheho textu pise :P

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


26.12.13, 18:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
no tak som to nejak nezaregistroval,sorry už tu mam dosť hodin...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


26.12.13, 18:57
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Miloši: píšou to různě, záleží kde počteš. Mám doma jednu knížku z Kauflu, Opravy škoda Favorit, Forman a Pick Up. Tam je všechno psané o karbec verzích, ale na konci je napsané pár stránek o BMM systému. Tam jsem to právě četl. Asi to není pravý nouzák jak jsi psal, že ŘJ vypne motor, pokud hrozí poškození. Ale v té knížce právě píšou, že když si jednotka vytáhne z paměti nějaké jiné hodnoty, tak je to nouzák, protože v podstatě auto nemá hodnoty přímo z provozu, ale předem nastavené uměle.
Nevím jestli je to i v Andrtovi, zkusím mrknout. Ale v podstatě to je jedno.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.12.13, 19:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Lamač píše:
Miloši,to sa volá "starý štart"..


tak to píšou v manuálu pro opravu tady na foru tomu říkali jinak


26.12.13, 19:26
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
varok píše:
Miloši: píšou to různě, záleží kde počteš. Mám doma jednu knížku z Kauflu, Opravy škoda Favorit, Forman a Pick Up. Tam je všechno psané o karbec verzích, ale na konci je napsané pár stránek o BMM systému. Tam jsem to právě četl. Asi to není pravý nouzák jak jsi psal, že ŘJ vypne motor, pokud hrozí poškození. Ale v té knížce právě píšou, že když si jednotka vytáhne z paměti nějaké jiné hodnoty, tak je to nouzák, protože v podstatě auto nemá hodnoty přímo z provozu, ale předem nastavené uměle.
Nevím jestli je to i v Andrtovi, zkusím mrknout. Ale v podstatě to je jedno.


já jsem spíš takový problém již dlouho neřešil, a v tom autě se hrabal kde kdo, když jsem to napíchl podruhé se zapojenou lambádo tak jsem zjistil že jsem asi i špatně přečetl vstřikované množství to bylo 4,17 doba vstřiku a má být na volnoběh 1,17 ms, pak čumím zatížení motor 61 procent a už jsem byl doma, prostě mě ovlivnilo moc lidí kteří se v autě hrabali prej dělali i přispůsobení a kde co, dneska byl čas na problém v klidu přijít


26.12.13, 19:40
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Takže u motorů BMM má být impulz vstřiku asi 1,17ms? Tak děkuji za info. Jestli ještě někdy zprovozním svůj notebook, tak to zkusím na svém fáčku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.12.13, 13:10
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
poíval jsem se přesně a 8OO otáček má stříkat 1,3 milisekundy v akceleraci 3.5 ms a deceleraci O.OO, to jsem si otevřel noty co a jak má fachčit,

jinak to ani nejde když někdo tvrdí že je vše Ok A AUTO ŽERE 16 litrů ak to muí být někde vidět :oops:


27.12.13, 16:11
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Ano, pokud je vše jak má být, nikde benzín nechčije bokem, třeba prasklá hadice nebo spona, tak to asi půjde vidět na dávce paliva do motoru. Chtěl jsem tě poprosit Milošu. Když mám upravovaný motor pro vyšší objem, je chipovaná jednotka, tak já tam asi budu mít jiné hodnoty, že?
Teroreticky na volnoběh by to mohlo být stejné, ale je zvětšený obsah na 1340ccm, tak by měla být i dávka paliva kapánek vyšší, nebo nee?
Mě to teď taky hrozně žere, ale Lambda sondu jsem nedávno měnil za novou, značkovou Bosch, né nějaký povl od žlutých a stejně se to nezlepšilo. Pak jedině že by motor opravdu šel kakat.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.12.13, 17:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Varoku a kompres si nemeral?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


27.12.13, 17:32
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
No, zatím mi to měřil Škodovka. Nechci mu nějak křivdit, ale chtěl bych to nechat změřit strojně, zatím jsem nikoho nenašel. Kamarád mi slíbil, že by mi to změřili s jeho kámošem, uvidím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.12.13, 18:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz