|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Favorit r. v .90 135L ,zase nejede
Autor |
Zpráva |
Bolo
Příspěvky: 12
|
Favorit r. v .90 135L ,zase nejede
Tak mám problém,snad to pochopíte jak to vysvětlim a pomůžete mi.Při jízdě mi auto zničeho nic cuklo a už to začalo.No nevim kde začít.Třeba od startu.Když nastartuje tak nedrží otáčky.Musím furt přidávat plyn,pak ubrat a zas přidat.Když ho dám třeba na konstantní otáčky(třeba 3000)po chvíli mi to chcípa a buď musim přidat plyn a nebo ubrat a zase přidat.Myslel jsem že je to AC pumpou,ale není.Když se zaplní ten pruhledny benz. filtr za pumpou tak ten benzín zase steče zpět.Sundal jsem kryt vzduch. filtru,abych se dostal ke karbecu.Je tam ta startovací klapka(nevim jestli je to spravný název),a když ji ručně zavřu tak auto drží otáčky.Asi ztrácí podtlak nebo něco ne?soudim podle toho že mi ztéka ten benzín zpět.Nebo čim to je?Nejsem automechanik.Díky za rady
|
19.7.07, 19:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Favorit r. v .90 135L ,zase nejede
Bolo píše: Tak mám problém,snad to pochopíte jak to vysvětlim a pomůžete mi.Při jízdě mi auto zničeho nic cuklo a už to začalo.No nevim kde začít.Třeba od startu.Když nastartuje tak nedrží otáčky.Musím furt přidávat plyn,pak ubrat a zas přidat.Když ho dám třeba na konstantní otáčky(třeba 3000)po chvíli mi to chcípa a buď musim přidat plyn a nebo ubrat a zase přidat.Myslel jsem že je to AC pumpou,ale není.Když se zaplní ten pruhledny benz. filtr za pumpou tak ten benzín zase steče zpět.Sundal jsem kryt vzduch. filtru,abych se dostal ke karbecu.Je tam ta startovací klapka(nevim jestli je to spravný název),a když ji ručně zavřu tak auto drží otáčky.Asi ztrácí podtlak nebo něco ne?soudim podle toho že mi ztéka ten benzín zpět.Nebo čim to je?Nejsem automechanik.Díky za rady
tak ako začať? nepochopil som s toho skoro nič???
ako ti benzín stečie? kam? ten priesvitný filter pri palivovom čerpadle by mal byť stále zaplnený benzínom! nič stekať, odtekať, ani pretekať by nemalo... či ti nepovolilo tesnenie na tom filtri a či to tam nesaje vzduch, a tým sa karbec nestíha plniť a preto drží iba vysoké otáčky ako pri veľmi nízkej hladine paliva... dôkladne skontrolujv, vymeň tesnenie, možno aj membránu, prípadne vymeň za nový typ, tie sú bezporuchové....
tá klapka ktorú vidíš z vrchu je vzduchová prívera a nahrádza sytič, keď ju ručne zavrieš tak si podtlakom s komory ťahá viac paliva na obohatenie zmesi pri studenom motore....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.7.07, 07:11 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Favorit r. v .90 135L ,zase nejede
Bolo píše: Tak mám problém,snad to pochopíte jak to vysvětlim a pomůžete mi.Při jízdě mi auto zničeho nic cuklo a už to začalo.No nevim kde začít.Třeba od startu.Když nastartuje tak nedrží otáčky.Musím furt přidávat plyn,pak ubrat a zas přidat.Když ho dám třeba na konstantní otáčky(třeba 3000)po chvíli mi to chcípa a buď musim přidat plyn a nebo ubrat a zase přidat.Myslel jsem že je to AC pumpou,ale není.Když se zaplní ten pruhledny benz. filtr za pumpou tak ten benzín zase steče zpět.Sundal jsem kryt vzduch. filtru,abych se dostal ke karbecu.Je tam ta startovací klapka(nevim jestli je to spravný název),a když ji ručně zavřu tak auto drží otáčky.Asi ztrácí podtlak nebo něco ne?soudim podle toho že mi ztéka ten benzín zpět.Nebo čim to je?Nejsem automechanik.Díky za rady
Profoukni kanál volnoběhu,otvorem elektromag.jehly.A i tu zkontroluj jestli vůbec otevírá.....Pak hledej dál
|
20.7.07, 09:17 |
|
|
Bolo
Příspěvky: 12
|
karbec
Shot with Canon PowerShot A85 at 2007-07-20 to je fotka karbecu,kde je ten kanál volnoběhu(z jaké strany?),jinak jsem ho dnes nastartoval,ten benzín už se v tom filtru drží sám,pak jsem zkoušel pumpovat ručně a šli mi bublinky a hladina klesla.V odlučovači palivových par šlo slyšet chrastění.Tak fakt nevim.V ac pumpě jsem měnil membránu a funguje v pohodě.
Shot with Canon PowerShot A85 at 2007-07-20
|
20.7.07, 10:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: karbec
kanál voľnobehu je zo zadu ako je emulgačný ventil, sús či cvaká, vyber ho, a prefúkni tú dieru...
s toho čo si popísal mám stále pocit akoby sa ti do karbecu nedostávalo dosť paliva, ja by som hľadal chybu niekde tam, tie dva ventily čo sú v pumpe sú ok? ak by boli v poriadku ten druhý filter čo máš za pumpou by mal byť stále zaplavený benzínom, pretože tam pumpa tlačí, pôvodne som myslel ten filter čo je v tom skle pred pumpou, v ňom je podtlak a musí byť dostatočne tesný aby nenasával vzduch....
odpoj tú hadičku čo ide do odbublonkovača strč ju do čistej flašky a pumpuj, mal by ísť súvislý prúd benzínu, žiadne bublinky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.7.07, 11:03 |
|
|
Bolo
Příspěvky: 12
|
Ventil
Takže ten benzín teče úplně v pohodě.Ty dva ventily jsou taky v pořádku.Nevim jak ten kanál volnoběhu vypadá.Je to ten váleček jak do něho vede ten drátek .Je zhruba v polovině toho karbecu ze zadu?A jestli je to ono jak ho vyndám?Dá se vyšroubovat?Až budu mít nabité baterky tak to kdyžtak fotnu.Zatim moc díky za rady,měl jsem jít dělat automechanika nebo si koupit něco jiného než favorita ;i když za tu dobu co ho mám jsem s nim byl tak 12 krát v Praze.Bydlim totiž kousek od Ostavy a do Praglu to mám 380Km a za 4 hodiny jsem to zvladal.
|
21.7.07, 09:37 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
když zavřeš vzduchovou přívěru tak ti auto drží otáčky protože se zvedne podtlak ...škrtící klapka se natočí do zrychleného běhu na prádno tzn. otevře se do té míry že palivo při spuštěném sytiči se bude přivadět hlavně přes 1 stupeň ....takže jak radí kolegové chce to vyčisti volnoběžný kanál, zkontrolovat elektromagnetický ventil a taky vyčisti volnoběžnou trysku... je to jediná co má v sobě zářez na šroubovák kdy že se dívaš na karburátor po odmontování víky vzduch. filtru... pročisti ji silonovým vláknem (kartáček atd.) od užšího konce k širšímu.
|
21.7.07, 12:11 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
ja si myslim ze to bude nekde falesnej vzduch zkus sundat karbec a koukni se jestli ta gumova poslozka co je pod nim neni nekde praskla...
|
21.7.07, 12:13 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
hlavne kdyz zavres tu priveru tak je to bohatsi a tak kdyz ta klapka je otevrena tak je to chudy nekde ti tam jde vzduch navic!!!
|
21.7.07, 12:13 |
|
|
e.n.e.m.y.
|
fert.j píše: ja si myslim ze to bude nekde falesnej vzduch zkus sundat karbec a koukni se jestli ta gumova poslozka co je pod nim neni nekde praskla...
taky dobrý tip ale spíš si myslím že kdyby byla ta podložka špatná tak bude volnoběh nepravidelný mám stím své zkušenosti každopádně zkusit to může... jestli je pořád ještě původní což asi je tak je velká pravděpodobnost že bude špatná ikdyž třeba na první pohled se může zdát dobrá.
|
21.7.07, 12:21 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
ja s tou podlozkou taky mam svoje ale az to bude cistit tak se koukne jak ta podlozka vipada.ja bych sazel na nejakej falesnej vzduch kort kdyz rika ze kdyz nastavi otacky tak je to nedrzi...
|
21.7.07, 15:54 |
|
|
Bolo
Příspěvky: 12
|
Kanál volnoběhu
Takže už jsem ho vyndal a zjistil jsem že necvaká.Přeměřil jsem napětí a 12 V tam je takže je určitě vadný.Zítra koupim nový a dám vědět.Zatim moc dík
|
22.7.07, 15:45 |
|
|
Bolo
Příspěvky: 12
|
jede
Takže jsem to vyměnil a už zase běhá.Seřídil jsem volnoběh a v neděli jdu na ventily.Už to totiž potřebují.
|
26.7.07, 16:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|