Autor |
Zpráva |
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
UPRAVA
co si myslite ze muzu cekat od snizeny hlavy o 0,7mm lesteny kanaly a sani
jakej to bude mit efekt????
mam fa 136
|
18.7.07, 21:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Snad to trochu lip pojede a lepci studeny starty
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.7.07, 21:53 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
kdyz to budes mit dobre sestelovny tak to urcite poznas ja jsem snizoval na 105-ce hlavu o 1,5mm a rozdil je opravdu velkej jede to s tim jak drak
|
19.7.07, 06:47 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Re: UPRAVA
fert.j píše: co si myslite ze muzu cekat od snizeny hlavy o 0,7mm lesteny kanaly a sani jakej to bude mit efekt???? mam fa 136
pri 136ke dalsie zvysenie kompresneho pomeru nespoznas, ba co viac, bez dalsich uprav je to na skodu motora, zvysis oktanove poziadavky na palivo, zvysena zataz na klukovy mechanizmus atd atd....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
22.7.07, 22:25 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak se prosim prosim rozepiš jak upravit 136 z Fáva ??? Už se na ni pomalu chystám...zatim tak slícování kolen...ale ještě ten motooooooooooor nemám...
Nebo doporučuješ 135ku ??? Mě se nezdá
Diky...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
22.7.07, 22:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Martin 007 píše: Tak se prosim prosim rozepiš jak upravit 136 z Fáva ??? Už se na ni pomalu chystám...zatim tak slícování kolen...ale ještě ten motooooooooooor nemám... Nebo doporučuješ 135ku ??? Mě se nezdá Diky...
ak s fava 135 chceš urobiť 136, stačí vymeniť piesty.... alebo znížiť hlavu o 0,8mm a vymeniť dve trysky na kerbeci... inak žiaden rozdiel nepostrehneš, jedine trocha nad 4000ot....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.7.07, 22:34 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
ak s fava 135 chceš urobiť 136, stačí vymeniť piesty.... alebo znížiť hlavu o 0,8mm a vymeniť dve trysky na kerbeci... inak žiaden rozdiel nepostrehneš, jedine trocha nad 4000ot....[/quote]
Díky, ale todle sem nemyslel...
Se ptám jesi dopuručuje upravovat 135ku nebo 136ku motoooooooor
A až se prosim vyjádří, tak jaké by ke kokretnímu motooooooru doporučil úpravy...
Diky
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
22.7.07, 22:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vyleštenie trocha pomôže, ale chceš s tým závodiť, alebo na bežné jazdenie?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.7.07, 22:39 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Většinou běžné ježdění, kde to nevyužiji...spíše při rozjezdu či při předjíždění...jo prostě chci být další odhodlaný zachránce Rapídků...
Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
22.7.07, 22:45 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin 007 píše: Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no.
To chci tez, proto chci 4,22 rozvod
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.7.07, 22:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: Martin 007 píše: Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no. To chci tez, proto chci 4,22 rozvod
ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.7.07, 06:30 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
michalkatka píše: ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili...
Ale ja nechci zvysovat kompresni pomer. Vacka prijde 280/280. V cem je MPI hlava lepsi?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.7.07, 07:46 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Matthes píše: michalkatka píše: ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili... Ale ja nechci zvysovat kompresni pomer. Vacka prijde 280/280. V cem je MPI hlava lepsi?
Ta hlava bude asi lepsi v sedelch ventilu a nejspis i jina tuhost pruzin ventilu
|
23.7.07, 09:35 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Kámoš co tunil 136ku říkal, že u ní snížit hlavu znamená max. o 0.6 mm, abychom se dostali na 10.5:1 tedy jako maj dnes Fobie.
Víc ne, že prý to je akorath. Pak doporučuje se už dál zaobírat ventilovejema pružinama, vačkou, karbcem, kolenama atd...
Ale to by koukám teda vyřešila ta hlava z MPi.
Tak pište dále...budeme s Matthesem rádi...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.7.07, 09:44 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Martin 007 píše: Kámoš co tunil 136ku říkal, že u ní snížit hlavu znamená max. o 0.6 mm, abychom se dostali na 10.5:1 tedy jako maj dnes Fobie. Víc ne, že prý to je akorath. Pak doporučuje se už dál zaobírat ventilovejema pružinama, vačkou, karbcem, kolenama atd... Ale to by koukám teda vyřešila ta hlava z MPi. Tak pište dále...budeme s Matthesem rádi...
fabia ma taky isty kompresny pomer ako felicia , cize 9,7:1 cize hlavu neznizovat iba zrovnat pri generalke
hlavy z feldy a fabie su lepsie ako favo hlavy, maju vacsie sacie kanale, lepsie sa daju upravit, lepsie pruziny - 1 pruzina + lahucka miska ventilu , ventily maju 7mm stopky
teraz som pre seba na 1400ku dokoncil hlavu z felicie
na uplne bezne jazdenie odporucam max 264/264 vacku zo zdvihom min 6.5mm , mierne upravenu hlavu felda / fabia, zlicovane sanie, pretryskovany karburator..... a bude to dobre
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
23.7.07, 12:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|