Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Hlava
potreboval bych vedet jestli je nejaky rozdil v hlavach favorit 136 a felda Mpi.....pripadne jaky na pohled jsou stejne jen navenek trochu jiny odlitek.. myslim mechanicky rozdil spalovaci prostory... prumery ventilu atd.... vi nekdo dekuji
|
23.7.07, 20:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Hlava
Jiri píše: potreboval bych vedet jestli je nejaky rozdil v hlavach favorit 136 a felda Mpi.....pripadne jaky na pohled jsou stejne jen navenek trochu jiny odlitek.. myslim mechanicky rozdil spalovaci prostory... prumery ventilu atd.... vi nekdo dekuji
Někde to ti někdo v nedávném tématu psal, hlavy jsou záměnný ale lišej se v průměru ventylů a snad jestli taky náhodou nemají slabší dřík ventylu. Musel bych hrábnout do literatury ale až zítra, pokud nebude někdo rychlejší.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.7.07, 20:58 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Drieky ventilov sú rozdielne. MPI má 7mm a favo 8mm.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
23.7.07, 21:03 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a samo že má líp tvarovaný kanály
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.7.07, 21:05 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jo vim ze jsou zamene mam ji na motoru Mpi namontovanou tu z fava tak me jen zajimalo jestli je tam nejaky podstatny rozdil.. prumery driku to zase neni tak dulezite .. a jak rikas tvar spalovaciho prostoru to nevim... teuko rici jaky to ma vliv na vykon.... myslim ze tam moc velky rozdil nebude..... jinak vlastni prumer sedel ventilu to je stejne..?
|
23.7.07, 21:30 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
rozdiel je v sacich kanaloch
favorit - 25mm
felda mpi - 26,5mm a lepsi tvar
spalovaky maju identicke, aj velkosti ventilov , saci 34, vyfukovy 30 , zasadny rozdiel je v stopkach a potom v konickych pruzinach s inou miskou ventilov
felicia ma sacie kanale rovne, favorit a fabia maju pri konci mierne zahnutie - kvoli tangencialnemu viru (vznika pri nasavani zmesy do valca)
felda a fabia maju take pekne drazkovanie na hlave, favorit nie
a potom felda ma taketo pekne kanaliky
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
23.7.07, 23:34 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
24.7.07, 08:01 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
najlepsia je felda mpi 50kW (zeleny znak, rovne kanale), zozen a dones ku mne na upravu
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
24.7.07, 17:12 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
24.7.07, 19:04 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Gemini píše: najlepsia je felda mpi 50kW (zeleny znak, rovne kanale), zozen a dones ku mne na upravu
no mam doma celou feldu MPI a do trencina je to 30km...ale nevim co bych na feldu dal misto ni aby tatik mohl do prace
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
24.7.07, 19:32 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Radic píše: Gemini píše: najlepsia je felda mpi 50kW (zeleny znak, rovne kanale), zozen a dones ku mne na upravu no mam doma celou feldu MPI a do trencina je to 30km...ale nevim co bych na feldu dal misto ni aby tatik mohl do prace
dam ti moju favo hlavu plati? 110 tkm, vyborna ako nova
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.7.07, 19:34 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
takze dekuji je tam teda jiny tvar sacich kanalu coz uz by na vykon mohlo mit vliv ja sem delal motor felicia 1.3 a mel sem vyzkousenou hlavu favo tak sem ji tam dal ale mam i origo felda takze ji postupne spravim a casem to asi prehodim .. Dekuji
|
24.7.07, 19:47 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
deekay píše: Radic píše: Gemini píše: najlepsia je felda mpi 50kW (zeleny znak, rovne kanale), zozen a dones ku mne na upravu no mam doma celou feldu MPI a do trencina je to 30km...ale nevim co bych na feldu dal misto ni aby tatik mohl do prace dam ti moju favo hlavu plati? 110 tkm, vyborna ako nova
no ale tim se neresi muj problem ja bych ji chtel taky a co me zbyde kdyz ti dam MPI? akorat dve 135ky
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
24.7.07, 21:09 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Radic píše: no ale tim se neresi muj problem ja bych ji chtel taky a co me zbyde kdyz ti dam MPI? akorat dve 135ky
ale ved vies aky to je dobry motor a hlava 136 a 135 je to iste
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.7.07, 22:33 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Gemini píše: rozdiel je v sacich kanaloch favorit - 25mm felda mpi - 26,5mm a lepsi tvar spalovaky maju identicke, aj velkosti ventilov , saci 34, vyfukovy 30 , zasadny rozdiel je v stopkach a potom v konickych pruzinach s inou miskou ventilov felicia ma sacie kanale rovne, favorit a fabia maju pri konci mierne zahnutie - kvoli tangencialnemu viru (vznika pri nasavani zmesy do valca) felda a fabia maju take pekne drazkovanie na hlave, favorit nie a potom felda ma taketo pekne kanaliky
to se upravujou jenom sací kanáli že jsou tak naleštěný výfukový jakýsi zašli já bych je taky upravil ať kouř odchází přímo a nevíří se v hlavě dyž se výří tak ji výce zahřeje ne?
|
24.7.07, 22:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|