Autor |
Zpráva |
lukis
Příspěvky: 4
|
problemy s motorem po stejne dobe
cauec ma favo rv.93 karbec . stava se mi ze auto po temer stejne dobe pri rychlejsim seslapnuti plynu do otacek tak auto zacne cukat strasne skakat nedrzet volnobeh chcipat a strilet do vyfuku a bez seslapnuteho plynu okamzite chcipne.a pak 2-3dny nejede zkousel sem vycistit a pretesnit koplet celej karbec a dela to porad po vraceni na auto a po slapani v otackach na neutral cca do 6000ot.vystreli z vyfuku cernej oblak a auto jede bez problemu cca zase 2mesice,mesic a znova.nevite prosim nekdo cim by to mohlo byt???/mohl by to delat zalomeny sroub v hlave???/.
|
7.7.14, 16:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14783 Bydliště: Havířov
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
Jestli to vystřelí z výfuku černý oblak, tak se to nějakým způsobem přechlastává. Zkusil bych překontrolovat komplet celé zapalování. To znamená klasika: svíčky, kabely, palec a víčko rozdělovače. Potom i Indukční cívku a ETZ(ta plechová krabička vedle cívky). Taky zkontrolovat dobré napájení zapalování a dobrou kostru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.7.14, 17:09 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
A taky zkouknout předstih. Preventivně. Kouknout také na ventilové vůle, tím nic nezkazíš. Jinak jak psal Varok.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
7.7.14, 17:56 |
|
|
lukis
Příspěvky: 4
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
Kabely od rozdělovaču jsou v pořádku, cívka je OK je nová, víčko od rozdělovače taky vpoho.
|
7.7.14, 20:28 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18247
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
lukis píše: po slapani v otackach na neutral cca do 6000ot.vystreli z vyfuku cernej oblak a auto jede bez problemu cca zase 2mesice,mesic a znova.nevite prosim nekdo cim by to mohlo byt???/mohl by to delat zalomeny sroub v hlave???/. Točit motor do 6000 na neutrál je prasárna. Co máš se šroubem v hlavě? Zalomený šroub bys poznal snadno, podfukování těsnění a zkřivená hlava. Nemáš ucpaný výfuk ?
|
7.7.14, 21:06 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
obohacovač?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.7.14, 21:09 |
|
|
lukis
Příspěvky: 4
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
cauec tak jsem dal na rady a vymenil zapalovanni svicky a palec v rozdelovaci a auto jelo do dneska pri jizde se sundanou nohou z plynu opet zacal strilet do vyfuku a chcipl a nedrzi otacky a pri otackach na neutral opet strili do vyfuku /fyfuk ucpany neni nema kde neni jediny tlumic a sportovni svody 4-1 .porad stejny problem ale uz fakt netusim cim by to mohlo byt./muze zpusobovat ze svicka na 3valci v bloku je casto od oleje????/ popr.neni nekdo prosim z brna a okoli ze by na to mrkl treba by vedel vic nez ja dikec.
|
16.7.14, 21:00 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
Tak změř tlaky ve válcích. Co spotřeba oleje??? Můžou být malé tlaky a svíčka nepálí a nespálený benzín ti pak chytne ve výfuku. Nebo je v čoudu stírací kroužek na pístu, svíčka se zaolejuje a pak nepálí a důvod střelby popsán výše.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
16.7.14, 21:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
to by muselo brať strašne veľa oleja...
čo ten obohacovač?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.7.14, 19:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14783 Bydliště: Havířov
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
No a jestli jsou jen spotrovní svody 4-1 a pod celým autem jen trubka, není to ono? Zkusil bych dát origo výfuk.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.7.14, 19:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
nemyslím, pokiaľ mu to v tejto konfigurácii šlapalo dobre...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.7.14, 19:45 |
|
|
lukis
Příspěvky: 4
|
Re: problemy s motorem po stejne dobe
Nn nejsou jen svody 4-1 a trubka je to svofy origo rezonazor a koncovej ladenej tlumic. Ale uz jsem na pricinu behem vcerejska dosel veskery problem je v tom zalomenym sroubu v hlave. Je to opet tesneni pod hlavou zmizla mi cela expanzka z destilkou pribyl olej a na vicku je pena takze problem vyresen snad do 14 dnu pojede o 5 byla by skoda zahodit tenhle motor 1,4 staveny okruhac se spodkem motoru na zavody do vrchu a po upravach cca 70kw
|
19.7.14, 19:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|