|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
deekay píše: Radic píše: no ale tim se neresi muj problem ja bych ji chtel taky a co me zbyde kdyz ti dam MPI? akorat dve 135ky ale ved vies aky to je dobry motor a hlava 136 a 135 je to iste
ale my mame oba 135ky nemylim-li se a otik ma MPI....jakapak 136ka?
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
24.7.07, 22:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Myslite si ze to bude znad pri jizde s tou jinou hlavou?? Ja si myslim ze by to bylo poznat az by se vylestili a slicovali saci a vyfukovy potrubi. No ale pokud to nenio pravda tak se rad poucim
|
7.8.07, 20:02 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
DRYVER píše: Myslite si ze to bude znad pri jizde s tou jinou hlavou?? Ja si myslim ze by to bylo poznat az by se vylestili a slicovali saci a vyfukovy potrubi. No ale pokud to nenio pravda tak se rad poucim
Pokud bude mít trošku jinej tvar kanálů případně spalovacího prostoru tak to znát bude, záleží jak umíš a máš přečtený svoje auto. Ale když už by jsi tu hlavu dával tak na nic nečekej a lešti a lícuj, taky jsem tomu u mojí první hlavy nevěřil a to jsem pak čuměl jak byl motor klidnější a přitom to bylo i takový prostě jiný než před tím a rozhodně lepší.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.8.07, 21:22 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kristensen píše: DRYVER píše: Myslite si ze to bude znad pri jizde s tou jinou hlavou?? Ja si myslim ze by to bylo poznat az by se vylestili a slicovali saci a vyfukovy potrubi. No ale pokud to nenio pravda tak se rad poucim Pokud bude mít trošku jinej tvar kanálů případně spalovacího prostoru tak to znát bude, záleží jak umíš a máš přečtený svoje auto. Ale když už by jsi tu hlavu dával tak na nic nečekej a lešti a lícuj, taky jsem tomu u mojí první hlavy nevěřil a to jsem pak čuměl jak byl motor klidnější a přitom to bylo i takový prostě jiný než před tím a rozhodně lepší.
No ja tu hlavu nemam takze zatim nic, ale kdyby se mi nahodou objevila tak tam asi pujde. No a stim lestenim - to mi stale nejde dohlavy jak se to da vylestit a cim i v tech nejmene dostupnych mistech. Napada me jedine koupit neco na vrtacku neco na ohebne dlouhe stopce co nebude brat material ale spis lestit. A s tim slicovanim to provadite jak? asi bych si vytvoril nejakou mezivlozku co bych dal do halvy a do sani, tim by se to slicovalo a pak to bud obkreslit a tu vlozku vytahl, nebo misto obkresleni to zkolikovat a pak tu vlozku take vytahnout. Mozna to je blbost ale jak to provadite vy? ja jsem to vzivote nedelal.
|
7.8.07, 22:05 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já jesm to prováděl tak že jsem vše vypiloval a vybrousil do velikosti otvorů jaké má těsnění, potom přišel na řadu takovej malej ocelovej kartáček do vrtačky no a pak gumovkou (brusný cigáro guma+brusný zrno do brusky pro abrasivní tělíska) prodávaj se různý tvary a velikosti.
Je to piplačka ale dá se to, jinak pokud si necháš štefty v hlavě tak těsnění mezi sací a výfukové potrubý na to jde myslím že akorát takže ti to vytvoří dobrou šablonu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.8.07, 09:34 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
akoze samotne vylestenie moc nepomoze, moze sa snizit spotreba atd....... favo hlavu treba poriadne upravit, to znamena uplne zmenit tvar sacich kanalov, to uz je poriadna zmena, vyfukove kanale sa iba lestia , upravuju sedla a mierne voditka - voditka sa tam nechavaju kvoli lepsiemu chladeniu vyfuk. ventilov
licovanie pomoze,robi sa vselijakymi sposobmi aj plastelina a podobne... vyfukove kanaly sa lestia do zrkadla - menej sa usadzuju sadze a mensie virenie
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
8.8.07, 16:02 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Gemini píše: akoze samotne vylestenie moc nepomoze, moze sa snizit spotreba atd....... favo hlavu treba poriadne upravit, to znamena uplne zmenit tvar sacich kanalov, to uz je poriadna zmena, vyfukove kanale sa iba lestia , upravuju sedla a mierne voditka - voditka sa tam nechavaju kvoli lepsiemu chladeniu vyfuk. ventilov
licovanie pomoze,robi sa vselijakymi sposobmi aj plastelina a podobne... vyfukove kanaly sa lestia do zrkadla - menej sa usadzuju sadze a mensie virenie
No nejak mi neni jasny co myslis tim uplne zmenit tvar sacish kanalu? Kdyz uz je jednou vytvarovany tak jak ho chces vyrazne menit?
stale cekam na odpoved od naseho zavodnika Geminiho
|
8.8.07, 21:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|