Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.9.24, 10:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Felda 136 MPi netahne za studena 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek Felda 136 MPi netahne za studena
Felda 99 136 MPi - Kluci, pokud jedu za studena, tak pri rozjezdu auto akceleruje tak, jako bych se rozjizdel na trojku - proste netahne. jakmile je ohrata, jede v jakemkoli rezimu otacek skvele. Spotreba je ok-kolem 6-6,5 pri rozumne jizde. Auto bylo na diagnostice - Lambda je az na male odchylky ok (byla merena pouze kdyz bylo auto prohrate). Bylo provedeno zakladni nastaveni skrtici klapky, ale nic se nezmenilo a auto za studena stale netahne - cim to muze byt?? DIKY

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


25.7.07, 13:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Felda 136 MPi netahne za studena
Roman píše:
Felda 99 136 MPi - Kluci, pokud jedu za studena, tak pri rozjezdu auto akceleruje tak, jako bych se rozjizdel na trojku - proste netahne. jakmile je ohrata, jede v jakemkoli rezimu otacek skvele. Spotreba je ok-kolem 6-6,5 pri rozumne jizde. Auto bylo na diagnostice - Lambda je az na male odchylky ok (byla merena pouze kdyz bylo auto prohrate). Bylo provedeno zakladni nastaveni skrtici klapky, ale nic se nezmenilo a auto za studena stale netahne - cim to muze byt?? DIKY


má za studena nepatrně vyšší otáčky? to vypadá jak kdyby to zapomělo kolik má dávat benzínu než se to ohřeje.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.7.07, 14:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek Re: Felda 136 MPi netahne za studena
Kristensen píše:
Roman píše:
Felda 99 136 MPi - Kluci, pokud jedu za studena, tak pri rozjezdu auto akceleruje tak, jako bych se rozjizdel na trojku - proste netahne. jakmile je ohrata, jede v jakemkoli rezimu otacek skvele. Spotreba je ok-kolem 6-6,5 pri rozumne jizde. Auto bylo na diagnostice - Lambda je az na male odchylky ok (byla merena pouze kdyz bylo auto prohrate). Bylo provedeno zakladni nastaveni skrtici klapky, ale nic se nezmenilo a auto za studena stale netahne - cim to muze byt?? DIKY


má za studena nepatrně vyšší otáčky? to vypadá jak kdyby to zapomělo kolik má dávat benzínu než se to ohřeje.


Tak to ti ted nereknu cece-mrknu a vyskousim-ale je to podle me u feld ruzny - nektery maj normalne pri studenym startu cca 1000-1100, ale treba nase domaci 136 Mpi ma dycky hnedka 800 - pritom vsechny cidla ma ok. Ale jak rikam-mrknu na to

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


25.7.07, 14:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
za studena ani auto nemoze tahat, ak sa o to snazis, poseres motor......zo studenym motorom treba opatrne........ min by vsak mal mat 70 C, potom mozes od toho neico ocakavat....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


25.7.07, 14:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
Gemini píše:
za studena ani auto nemoze tahat, ak sa o to snazis, poseres motor......zo studenym motorom treba opatrne........ min by vsak mal mat 70 C, potom mozes od toho neico ocakavat....


okok to je jasny-ja taky dycky cekam, az se to poradne ohreje-nejsem dobytek-ale tohle se chova tak, ze to zkutecne nema vubec zadny zatah, jako kdyby byl pripojenej vozejk a na nem bylo pul tuny pisku

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


25.7.07, 14:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Gemini píše:
za studena ani auto nemoze tahat, ak sa o to snazis, poseres motor......zo studenym motorom treba opatrne........ min by vsak mal mat 70 C, potom mozes od toho neico ocakavat....


Samozřejmě že je blbost ho tahat studenej do výkonu ale pokud pojedeš jako člověk, cca do 3000ot/min tak by jsi v podstatě skoro ani neměl poznat rozdíl mezi studeným a teplým, ten motor musí jet v podstatě stejně.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.7.07, 15:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Mě forman nechce taky táhnout za studena, diagnostika nic neukázala ale mám podezření na podpálené sedla sacích ventilů (to je jediná závada na celém motoru která se mi tam jeví - nějaký umělec co to kdysi servisoval nastavil na hliníkové tyčky vůli 0,20) tak zkus zjistit jestli to moc nesyčí při protáčení zastudena (předesílám že nejsem odborník na motory, tak kvůli mě hlavně nic nerozebírej :D )


25.7.07, 17:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
cyz píše:
Mě forman nechce taky táhnout za studena, diagnostika nic neukázala ale mám podezření na podpálené sedla sacích ventilů (to je jediná závada na celém motoru která se mi tam jeví - nějaký umělec co to kdysi servisoval nastavil na hliníkové tyčky vůli 0,20) tak zkus zjistit jestli to moc nesyčí při protáčení zastudena (předesílám že nejsem odborník na motory, tak kvůli mě hlavně nic nerozebírej :D )


0,20 na hlinikovejch by nemelo myslim vadit nejak fatalne

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


25.7.07, 18:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Roman píše:
cyz píše:
Mě forman nechce taky táhnout za studena, diagnostika nic neukázala ale mám podezření na podpálené sedla sacích ventilů (to je jediná závada na celém motoru která se mi tam jeví - nějaký umělec co to kdysi servisoval nastavil na hliníkové tyčky vůli 0,20) tak zkus zjistit jestli to moc nesyčí při protáčení zastudena (předesílám že nejsem odborník na motory, tak kvůli mě hlavně nic nerozebírej :D )


0,20 na hlinikovejch by nemelo myslim vadit nejak fatalne


přesně tak 0,20 nebo 0,25 to není zase takový rozdíl, možná by jsi to poznal pokud by venku bylo jeden den +30 a druhej den -30 a to by jsi musel měřit měrkama, ale na jízdě 0,05 mm nepoznáš, ani na životnosti. Dej to k jednomu seřídit, zkus si to a dej to k druhýmu a opět to zkus, každý to má v ruce jinak (myslím to jak tam ta měrka jde vsuvně nebo už moc volně)

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.7.07, 21:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
staci kdyz za studena sundas viko ventilu... pokud budou mit vuli tak je to v poradku... prizahrati se vule zvetsi... ale ted nevim jak u hlinikovych tycek... jinak nevim... moc se mi tato zavada nezda.... zkusit projit zase nejdrive svicky filtry... proste zakladni veci...pak nevim.,.. mozna cidlo teploty... muze byt spatne a diagnostika to treba nezjisti


25.7.07, 22:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
ok kluci dik - mrknu na ty ventilovy vule :)

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


26.7.07, 07:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Roman píše:
ok kluci dik - mrknu na ty ventilovy vule :)

Hlavně poslechni jestli to při protáčení nesyčí do sání nebo výfuku...


26.7.07, 13:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz