Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.9.24, 06:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Problémy se startováním 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek Problémy se startováním
Potřeboval bych poradit co by mohlo být příčinou dále popsaných problémů se startováním. Jde o Felici r.v. 97 s motorem 1,4 MPI (indukční cívka je nasazena přímo na svíčkách). Auto používám více méně jen o víkendech přes týden stojí v garáži. Poslední dobou je problém po týdenní pauze nastartovat (není to však úplným pravidlem). Zatím se to vždy nakonec povedlo, ale tak asi napodesátý protočení startéru. Pokud se to povede nastartovat, tak pak už zas celý den není problém - chytá normálně napoprvé (ať studený, nebo teplý). Během jízdy taky nepozoruju žadný problémy. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Myslíte, že by mohla pomoc výměna svíček, nebo je třeba hledat příčinu někde jinde? Díky.
PS: baterka je OK (stará asi 1,5 roku a startér se točí normálně i po mnohačetných neúspěšných pokusech).


23.7.07, 07:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
co palivova sustava, cerpadlo, filter, palivova lista..... pripadne skus vymenit zapalovaciu listu

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


23.7.07, 13:02
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 2
Příspěvek 
tuším, že by se dalo zkoušet vyměnit různý věci. Ale sám bych se pustil asi jen do těch svíček (nemám možnost zkoušet jednotlivý díly a ani se na to moc necejtím). Chtěl jsem spíš zjistit jaká je pravděpodobnost, že by to mohlo být právě těma svíčkama (Champion RC89PYC, cca 35 000km). Dál bych to spíš svěřil nějákýmu odbornýmu servisu (nevíte o někom šikovným v Pardubicích, nebo okolí), ale trochu se bojím jestli budou schopni popsaný "náhodný" problém správně diagnostikovat.


23.7.07, 13:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Řekl bych že tady pomůže diagnostika, nechej si udělat výpis chyb z paměti (udělá ti to každý autoelektrikář za cenu kolem 300), chyba by se mohla v paměti objevit, případně udělat diagnsotiku akčních členů. Kdyby bylo všechno v pořádku tak možná vyměnit palivový filtr a taky bych ještě zkusil přípravek na odstranění vody z nádrže. Jinak nechci strašit ale přesně takhle se mi projevovala prasklá hlava na 130ce ze začátku, tak první měsíc před tím než se to začalo přehřívat


25.7.07, 18:15
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
35000 na svíčky je strašně moc, začal bych hod nich.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


25.7.07, 18:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
pokud mas moznost diagnosiky tak urcite jinak ted nevim mozna jde Mpi vyblikat diodou ale nejsem si jistej... poradim jen tohle... dej dohromady zakladni veci... svicky filtr vycisti vsechny konektory .. a pokud nepomuze pak to muze byt cokoli.... cidlo otacek nebo inducka... ty obcas odchazely na mpi... jinak na toi tesneni pod hlavou... taky pozor.. pokud to dela jen za studena mohlo by to byt.. zalezi jestli se ztraci voda... byt jen trosku


25.7.07, 20:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drak píše:
35000 na svíčky je strašně moc, začal bych hod nich.


O joj mooooooooooc!?!?!? Táta mění po 50-60000 na načipovanej a převačkovanej 1,6 a jedinej problém kterej na svíčkách je tak že nemaj odtrh 0,7 ale 1,0.

Pro PIKI: Zkus po tak dlouhé době stání nejprve třikrát zapnout klíček do kontrolek a pak zase vypnout, udělej třikrát a pak zkus start, pokud pomůže tak prostě někde padá palivo.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.7.07, 21:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no jeste jedna vec... rikas ze to chytne treba az na podesate protoceni ale taky zalezi jak to chytne.... jestli desetkrat zatocis a nic a na jedenacty pokus to jede na drc... tak je problem nekde v elektrice... pokud to postupne zacne skytat... nebo to jde treba na dva... na tri valce a pak uz normalne .... je mozny ze tam tece voda.....jinak 35tis... na svicky muze byt moc a nemusi zalezi jak na jake ... ale ja bych je urcite vymenil doporucuji bosch .. champion...


25.7.07, 22:22
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Fabrika doporučuje výměnu svíček po 30.000 a málokterý auto to vydrží, vzhledem k tomu, že je po večerech vyrábí kdejakej číňan při siestě s rodinkou na rýžovém poli, vykořisťovatel je opatří nálepkou BOSCH a pošlou je do východní evropy, kde si lidi mnou ruce, jak kvalitní svíčky daly do svojeho miláčka.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


26.7.07, 05:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak např. NGK vydrží 35 ve fáčku v pohodě. Jako přesluhující svíčky co sem viděl se projevovaly spíš tím že se to dusilo při sešlápnutí plynu.

Jiri: Těsnění pod hlavou to nejspíš nebude, to by po startu kuckalo na 2-3 válce ale dělalo by to aspoň něco. Ta prasklá hlava se právě projevovala dost zákeřně, voda se vůbec neztrácela, motor se nepřehříval ale když to delší dobu stálo tak se to nedalo nastartovat, ze začátku když to stálo víc jak 2 dny, potom už stačilo třeba několik hodin. A projevovalo se to tak že se to muselo fakt tak 10x točit, příp. 50m tlačit, pořád nic a potom to najednou chytlo (všechny 4 válce). Nevím teda jak se projevuje hliníková hlava, ale na litinové to dělalo toto.


26.7.07, 10:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Do Škodovek jedině Brisk, i v octávkách držej líp než origo škodovácký svíčky. V mím renaultu byli dokonce Bosch, původní majitel je vyměnil před prodejem, to byla první věc která letěla do šrotu a dal jsem tří elektrodový brisky a jsou tam pořád a žádnej problem.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


26.7.07, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no ono se to muze projevit vselijak... tesneni ci praskla hlava pokazde to praskne jinde a podle toho se to projevi... tezko rict.... chce to opravdu projit od zacatku.. a hlave vsechny konektory zkontrolovat jestli nejsou zaoxidovane.........


26.7.07, 19:05
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz