Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 14:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Karburátor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 43
Bydliště: Znojmo
Příspěvek Karburátor
Zdaravím Mám Karbec na autě je to 136 ls najeto přes 130 000 nák to papá a papá Mám z práce jinej karbec jak novej najeto auto mělo 45 000 než to maník píchl do stromu Tak se ptám co je potřeba prohodit Trysky ????????? :idea: :idea: :idea:


1.8.07, 19:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3197
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek Re: Karburátor
Wena píše:
Zdaravím Mám Karbec na autě je to 136 ls najeto přes 130 000 nák to papá a papá Mám z práce jinej karbec jak novej najeto auto mělo 45 000 než to maník píchl do stromu Tak se ptám co je potřeba prohodit Trysky ????????? :idea: :idea: :idea:


a zcehopak je ten "novej" karbec co mas od manika co to pichl do stromu?

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


1.8.07, 19:57
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek Re: Karburátor
Wena píše:
Zdaravím Mám Karbec na autě je to 136 ls najeto přes 130 000 nák to papá a papá Mám z práce jinej karbec jak novej najeto auto mělo 45 000 než to maník píchl do stromu Tak se ptám co je potřeba prohodit Trysky ????????? :idea: :idea: :idea:


jestli je stejnej netřeba

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


1.8.07, 19:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
neprehazoval bych nic... dal bych ho tam tak jak je


1.8.07, 21:33
Profil ICQ

Příspěvky: 43
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Já jsem zapoměl napsal že je ze 135 právě TAm musí být náký rozdíl 43 a 46 kw neudělají jenom rozdílné písty musí tam jít aji víc štávy????


2.8.07, 20:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Určitě to pojede, možná bude trochu línější (pokud tam vůbec jsou jiné trysky, to si nejsem jistý) ale spíš to ani nepoznáš, maximálně bude nižší spotřeba což nikdy není na škodu. Měl jsem na Š130 karburátor ze 105, sice to nejelo tak jak bych si představoval ale zase byla luxusní spotřeba, dalo se jezdit i pod 6l/100km což je na 130 docela dobrý výkon. Jak moc velkou spotřebu to má?


2.8.07, 21:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
mozna take zalezi konkeretne z jakeho roky vyroby ten karburator je... mohou tam byt nejake zmeny ale kdyz ho tam das tak jak je tak nic nepokazis ... az pokud ti to nepojede tak pak bych to resil.. a taky vysoka spotreba nemusi byt nutne karburatorem


2.8.07, 22:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Jiri píše:
mozna take zalezi konkeretne z jakeho roky vyroby ten karburator je... mohou tam byt nejake zmeny ale kdyz ho tam das tak jak je tak nic nepokazis ... az pokud ti to nepojede tak pak bych to resil.. a taky vysoka spotreba nemusi byt nutne karburatorem


Spotřeba právě aspoň v případech se kterýma jsem se setkal vůbec nebyla karburátorem.

Wena: Akorát si teď nejsem jistý jestli 135 sedí na 136kové sání, to je pokud vím úplně jiné (i u karburátorových verzí), takže na to pozor. ad. spotřeba: Co takhle vzduchvý filtr, membrána v karburátoru, možná těsnost sání a podtlaku k brzdám, svíčky....už mě nic dalšího nenapadá


2.8.07, 22:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
o rozdilu v sani nevim...... mam za to ze jsou stejne... jaky by tam mel byt rozdil....


2.8.07, 22:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak možná u karburátorů budou stejné (maximálně bude rozdíl mezi jikovem a pierburgem) ale u mono-motronicu je u 40kw a 50kw jiný filterbox


2.8.07, 22:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3197
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
v motoru na spatne strane se nevyznam ale ve skodovce byl 135 a 136 rozdil v difurozech a to je vse. jinak samoze jine komprese a par dalsich...ale karbec je zamenny...treba je to i u FA

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


2.8.07, 23:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Radic píše:
v motoru na spatne strane se nevyznam ale ve skodovce byl 135 a 136 rozdil v difurozech a to je vse. jinak samoze jine komprese a par dalsich...ale karbec je zamenny...treba je to i u FA


Favorit karburátory sú totožné, líšia sa iba v 2 tryskách pre 135 a 136, rozdielne klapky aj sacie majú BMM 40kW a BMM 50kW....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.8.07, 12:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Radic píše:
v motoru na spatne strane se nevyznam ale ve skodovce byl 135 a 136 rozdil v difurozech a to je vse. jinak samoze jine komprese a par dalsich...ale karbec je zamenny...treba je to i u FA


Nooo, nechcem urážať, ale asi sa veľmi nevyznáš ani v motore na správnej strane...nie je tam rozdiel v žiadnych difúzoroch, rozdiely sú iba v 1 či 2 tryskách....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


9.8.07, 15:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz