Těsnící kroužek (grafitový) do výfuku
Autor |
Zpráva |
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Těsnící kroužek (grafitový) do výfuku
Zdar! Měnil sem výfuk a jak je ta příruba co drží přední část výfuku (svod od motoru) a střední část, tak z ní vypadl těsnící kroužek (značně opotřebovaný), navíc sem ho ztratil. Teď sem koupil nový ale nevim jak ho tam vložit. Na jednom konci je normálně válcový, na druhém je zkosený, tak nevim kerou stranou ho mám vložit do té které části? Dikec
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
3.8.07, 11:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Těsnící kroužek (grafitový) do výfuku
krysolet007 píše: Zdar! Měnil sem výfuk a jak je ta příruba co drží přední část výfuku (svod od motoru) a střední část, tak z ní vypadl těsnící kroužek (značně opotřebovaný), navíc sem ho ztratil. Teď sem koupil nový ale nevim jak ho tam vložit. Na jednom konci je normálně válcový, na druhém je zkosený, tak nevim kerou stranou ho mám vložit do té které části? Dikec
záleží na tom či máš katalyzátor, alebo bez, teda predpokladám že sa jedná o favorit...
ten krúžok nasadíš do tej časti spojky kde sú zavity pre skrutky s tými strunami, na opačnej strane je vnútorná strana príruby prispôsobená na ten krúžok....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.8.07, 12:48 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Těsnící kroužek (grafitový) do výfuku
krysolet007 píše: Zdar! Měnil sem výfuk a jak je ta příruba co drží přední část výfuku (svod od motoru) a střední část, tak z ní vypadl těsnící kroužek (značně opotřebovaný), navíc sem ho ztratil. Teď sem koupil nový ale nevim jak ho tam vložit. Na jednom konci je normálně válcový, na druhém je zkosený, tak nevim kerou stranou ho mám vložit do té které části? Dikec
A jakej sis koupil ten kroužek? Opět něco jako grafitovej nebo už ten lepší drátěnej?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.8.07, 13:34 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
michalkatka: jasně, jedná se o favo bez katalizátoru (viz můj "popis pod čarou"). Tak že ten kroužek vložim do příruby se závitama tou skosenou stranou, hej?
Kristensen: Já ti nevim teda kerý je lepší.... došel se do obchodu a řekl co chcu, prodavač mě podal ten drátěný a řekl že je za 75, a pak řekl že je ještě grafitový, který je lepší a o něco dražší (stál myslim 87,-). Koupil sem ten grafitový, řekl sem si že tych pár korun mě nespasí, tak sem koupil ten "lepší". Tož nevim teda teď, lepší je drátěný podle tebe?
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
3.8.07, 13:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
krysolet007 píše: michalkatka: jasně, jedná se o favo bez katalizátoru (viz můj "popis pod čarou"). Tak že ten kroužek vložim do příruby se závitama tou skosenou stranou, hej? Kristensen: Já ti nevim teda kerý je lepší.... došel se do obchodu a řekl co chcu, prodavač mě podal ten drátěný a řekl že je za 75, a pak řekl že je ještě grafitový, který je lepší a o něco dražší (stál myslim 87,-). Koupil sem ten grafitový, řekl sem si že tych pár korun mě nespasí, tak sem koupil ten "lepší". Tož nevim teda teď, lepší je drátěný podle tebe?
ten drátený je lepší, nasadíš to tam na tú trubku tou zaoblenou stranou von, aby zasadla do tej príruby....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.8.07, 15:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Těsnící kroužek (grafitový) do výfuku
Kristensen píše: krysolet007 píše: Zdar! Měnil sem výfuk a jak je ta příruba co drží přední část výfuku (svod od motoru) a střední část, tak z ní vypadl těsnící kroužek (značně opotřebovaný), navíc sem ho ztratil. Teď sem koupil nový ale nevim jak ho tam vložit. Na jednom konci je normálně válcový, na druhém je zkosený, tak nevim kerou stranou ho mám vložit do té které části? Dikec A jakej sis koupil ten kroužek? Opět něco jako grafitovej nebo už ten lepší drátěnej?
ten drátěný je podle mě na nic, pokud máš vyběhaný telefot a silenblok na pumpě tak se ti do roka rosype miloš
|
3.8.07, 16:24 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
mám taky grafit, při montáži ten spoj mažu grafitovou vazelínou, čas do času to rozdělám a přemáznu, aby se to nedřelo na sucho, a nemám zatím nejmenší problém
|
3.8.07, 16:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Těsnící kroužek (grafitový) do výfuku
slovacek.milos píše: ten drátěný je podle mě na nic, pokud máš vyběhaný telefot a silenblok na pumpě tak se ti do roka rosype miloš
my pojednávame o krúžku ktorý robý pohyblivý spoj na výfuku.... ten s pumpou nemá nič spoločné.... alebo nejaké perpetumobile???
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.8.07, 17:08 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Těsnící kroužek (grafitový) do výfuku
michalkatka píše: slovacek.milos píše: ten drátěný je podle mě na nic, pokud máš vyběhaný telefot a silenblok na pumpě tak se ti do roka rosype miloš
my pojednávame o krúžku ktorý robý pohyblivý spoj na výfuku.... ten s pumpou nemá nič spoločné.... alebo nejaké perpetumobile??? [/quot
no michale já teda vím že vyběhaný silnblok co spojuje motor s kastlí říkáme mu telefon a ten na vodní pumpě má stím kroužkem hodně společného , pokud ti tam motor hodně chodí, třeba ti vodní pumpa tříská do kastle jak máš číslo, tak ti ten kroužek za chvíli zničí, ten kroužek snad slouří k tomu aby ti zachatil pohyb motoru a nepřenášel se na výfuk a nepraskl ti, ten správný kroužek je jen jeden v sáčku a když ho montuješ máš ruce od grafitu miloš
|
3.8.07, 17:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Těsnící kroužek (grafitový) do výfuku
slovacek.milos píše: michalkatka píše: slovacek.milos píše: ten drátěný je podle mě na nic, pokud máš vyběhaný telefot a silenblok na pumpě tak se ti do roka rosype miloš my pojednávame o krúžku ktorý robý pohyblivý spoj na výfuku.... ten s pumpou nemá nič spoločné.... alebo nejaké perpetumobile??? [/quot no michale já teda vím že vyběhaný silnblok co spojuje motor s kastlí říkáme mu telefon a ten na vodní pumpě má stím kroužkem hodně společného , pokud ti tam motor hodně chodí, třeba ti vodní pumpa tříská do kastle jak máš číslo, tak ti ten kroužek za chvíli zničí, ten kroužek snad slouří k tomu aby ti zachatil pohyb motoru a nepřenášel se na výfuk a nepraskl ti, ten správný kroužek je jen jeden v sáčku a když ho montuješ máš ruce od grafitu miloš
s tým som súvis nepostrehol, ano, pohyb motora v uložení je, ale ak ti trieska úchyt na pumpe do kastle tak je chyba niekde inde...
a ten grafitový krúžok sa rozsype skôr ako drátený ten drátený sa ešte nerozsypal a ten grafitový pokiaľ vydrží mesiac tak vydrží dlho....
ja mám tiež gfafitový, ale to preto že iný som nemal po ruke, ale zatiaľ drží...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.8.07, 18:29 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
michale já mám grafitový už skoro tři roky a nic mu není, před měsícem jsem ho kontroloval
|
3.8.07, 18:35 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Vít Široký: Když ho teda často kontroluješ, tak určitě znáš nějaký fígl jak dotahnout ty šrouby s pružinama, bo já se s tim seru cuž dvě hodiny a nemužu to tam ani za boha dostat ten nový kroužek je moc silný, takže ty spojovací části sou moc daleko od sebe, neni na to nějaký fígl?
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
3.8.07, 19:00 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Používám u toho plochý klíč s očkem, očko nasadím na hlavu šroubu, šroub držím tak, že palcem levé ruky tlačím na hlavu a zbylými prsty levé ruky táhnu za přední díly výfuku tak, abych přemohl pružinu, pravou rukou pak už jen otáčím klíčem než se to chytne v závitu, pak vyměním za ořech a ráčnu. Dělám to na heveru a pod autem ležím šikmo na zádech, nohy mám blíž k levému zadnímu kolu a hlavu blíž k pravému přednímu kolu, začínám šroubem víc v pravo, jak tam jeden drží, druhej už tam jde krásně. Všecko přitom mažu grafitkou, příště to jde dobře povolit. Když seženeš pomocníka, pude to mnohem líp
|
3.8.07, 19:14 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Tý jo, já to těma mojíma pozourama tak tak přitahnu k závitu ale je to furt málo abych závit chytl A to máme v garáži jamu, takže přístup má m dobrý... Zitra kusim tu pružinu stisknout ve svěráku a stahnout drátkama, až ten závit chytnu tak je přecvaknu, jinak nevim A ta vazelína nemuže byt obyčejná že?
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
3.8.07, 19:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
teď koukám, že se ti zdá moc silný... rozměry originálního dílu (teď ho měřím šuplérou) : vnější průměr 58mm, vnitřní průměrvnitřní průměr 40mm, tloušťka celková (spíš asi výška) 13 mm, výška válcové části i výška kuželové části 6,5mm, síla stěny 8mm, síla stěny na vrchu kuželu cca 3,5mm
|
3.8.07, 19:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|