Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 03:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Teplé starty turbodýsla..... 
Autor Zpráva

Příspěvky: 17
Bydliště: Slatina nad Zdobnicí
Příspěvek Teplé starty turbodýsla.....
Zdravím chlapáci.Mám snad drobný problém s autem.Při studeném startu motor chytne na druhý otočení ale jak se zahřeje nechce chytat,to se točí třeba 10-15 vteřin. Nemáte stím někdo nějakou¨zkušenost?? Jde o Octavii 1.9 tDi 66kw. Prosím o radu.....


3.8.07, 09:10
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
někdy to může dělat baterka nebo načatý startér,za studena chytne dobře,protože je nažhavíno,za tepla to už nežhaví,tak to de blbě.Schválně si zkus nažhavit za tepla a uvidíš,jak to chytne

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


3.8.07, 15:21
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nejspíš čidlo teploty, podle něho se řídí doba žhavení a počáteční dávka vstřiku. Diagnostika ale bude přesnější.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.8.07, 16:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
barton píše:
někdy to může dělat baterka nebo načatý startér,za studena chytne dobře,protože je nažhavíno,za tepla to už nežhaví,tak to de blbě.Schválně si zkus nažhavit za tepla a uvidíš,jak to chytne


a jak si má za tepla nažhavit, to mi teda řekni čím, problém je jinde ve startéru, startér má 900 otáček a jak je pod 870 nestartuje, u nás je jeden koumák soustřužník, nějak poladí ložiska a už to zas startuje miloš


3.8.07, 16:44
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
TDi žhaví i za tepla, jenom nerožíná kontrolku, tu rožíná podle teploty, jak je třeba dlouho čekat před startem, u teplýho motoru stačí ohřát komůrky tak na 300 stupňů a ktomu stačí klidně 2-3s a není třeba informovat kontrolkou, protože ta prodleva od zapnutí klíčku ke startu je na nažhavení dostatečná. Zkus si to žhavení za tepla změřit, jestli spíná. Jinak futra u startéru taky hodně zlobí, hlavně to v převodovce, kolikrát máš novej startér a po namontování točí zhnile, protože přední futro není součást startéru ale převodovky.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.8.07, 18:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
TDi žhaví i za tepla, jenom nerožíná kontrolku, tu rožíná podle teploty, jak je třeba dlouho čekat před startem, u teplýho motoru stačí ohřát komůrky tak na 300 stupňů a ktomu stačí klidně 2-3s a není třeba informovat kontrolkou, protože ta prodleva od zapnutí klíčku ke startu je na nažhavení dostatečná. Zkus si to žhavení za tepla změřit, jestli spíná. Jinak futra u startéru taky hodně zlobí, hlavně to v převodovce, kolikrát máš novej startér a po namontování točí zhnile, protože přední futro není součást startéru ale převodovky.


draku u oktávky asi komůrky nebudou je tam pětiotvorový přímý dvostupnový vstřik a pokud je motor teplý nežhaví nenaměříš nic a kontrolka s průběhem žhavení nesouvisí, pokud zhasne je to signál k počátku startu, jsou jen dvě řešení starter nebo přes tlačítko přivést štávu ke žhavičům miloš


4.8.07, 14:00
Profil

Příspěvky: 17
Bydliště: Slatina nad Zdobnicí
Příspěvek 
Zdar chlapáci,zkoušel jsem startování i se zpožděním,po zapnutí klíčku jsem pět vteřin počkal a pak ho zapnul znovu a znovu počkal,startovalo to úplně stejně. Jinak i když to točí tak dlouho tak pořád točí stejně rychle a na startéru není znát absoltuně žádný pokles výkonu nebo proudu. Spíš mi to příjde jak když spadne nafta což mi příjde jako blbost,ale prostě je to podobné jako když se u 120tek muselo našlapat aby chytly.


4.8.07, 16:58
Profil ICQ

Příspěvky: 17
Bydliště: Slatina nad Zdobnicí
Příspěvek 
Jo a na diagnostice to neukázalo vůbec nic...Absolutně bez závad.


4.8.07, 17:02
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
žhaví při jakýmkoli startu, změř si to, při sepnutí startéru se automaticky spíná i žhavení i kdyby měl motor třeba 300 stupňů.

Podívej se, jestli se kouří z výfuku hned, nebo až po nějaké době, může to taky dělat taková ta černá plastová věc na naftovým filtru, je tam ventil a ten nemusí držet.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


4.8.07, 19:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
max84 píše:
Jo a na diagnostice to neukázalo vůbec nic...Absolutně bez závad.


diagnostika neukáže nic starter nemá čislo otáček a ten termostat na filtru paliva to by nestartovala hlavně při prvním startu a ucpaný palivový fitrl hlásí závadu vadný odpojovač paliva miloš


5.8.07, 08:43
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
žhaví při jakýmkoli startu, změř si to, při sepnutí startéru se automaticky spíná i žhavení i kdyby měl motor třeba 300 stupňů.

Podívej se, jestli se kouří z výfuku hned, nebo až po nějaké době, může to taky dělat taková ta černá plastová věc na naftovým filtru, je tam ventil a ten nemusí držet.


draku kdyby to žhavilo třeba jen jednu sekundu při teplém motoru, tak kdybys ten klíček zapínal a vy=ínal tak nažhavíš a chytne to, prostě při teplém startu můžeš zapínat vypínat, čekat prostě nežhaví a počítá s otáčky motoru v rozmezí 870-900 za minutu, jinak pod 870 otáček nedojde při prvním zatočení k zápalné teplotě, u jiných motoru jsem se stímto problémem nesetkal, u oktávky můžeš vyměnit žvaviče, řídící jednotku, čidlo teploty, relátko, měřit tlaky vagovat, netěsnosti odpadají, protže TDi má v nádrži nízkotlaké motorové čerpadlo, nezjistíš žádnou závadu a za tepla točíš jak pako ještě před třemi lety o tomto probklému málo kdo věděl, prostě nemoc oktávek miloš


5.8.07, 09:46
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Při poloze klíčku II (startér točí) žhaví při jakékoli teplotě, to se s tebou klidně i pohádám, nepíšu že žhaví v poloze I, jak píšeš ty, ale v poloze II

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.8.07, 18:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Ale tady se bude nekdo hadat? :lol: :lol: 8)


5.8.07, 19:04
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jenom tak trochu, asi sme se špatně pochopili. 8)

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.8.07, 19:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 17
Bydliště: Slatina nad Zdobnicí
Příspěvek 
Ale notak chlapi,to chce klid,jen jsem chtěl vědět jestli to prostě neznačí opotřebení motoru,nebo čerpadla,nebo jak dlouho stím ještě můžu jezdit abych se nemusel bát někam vyrazit.Ale jak koukám tak je to asi prostě normální takže se snad strachovat nemusím...


6.8.07, 07:52
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz