Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já bych to viděl taky na přesahy.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.7.07, 18:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jožko
Příspěvky: 1
|
Ahoj.Mam problem s autom Octavia 1,6 74kw. Ked otvorim olejove viečko motor dycha (tlačia sa von spaliny).Vymenil som tesnenie pod hlavou a nič sa nezmehilo. Auto ma najazdenych 62000 km. Nežerje olej ani sa netrati voda.
|
5.8.07, 18:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ty spaliny tam vzdy trochu jdou, pokud to fouka opravdu hodne, tak muzou byt pistni krouzky v riti, ale je to nepravdepodobny
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.8.07, 18:14 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Jožko píše: Ahoj.Mam problem s autom Octavia 1,6 74kw. Ked otvorim olejove viečko motor dycha (tlačia sa von spaliny).Vymenil som tesnenie pod hlavou a nič sa nezmehilo. Auto ma najazdenych 62000 km. Nežerje olej ani sa netrati voda.
Tam to fouká.... pokud to netlakuje pod víko tak že by se to tlačilo uplně ven tak bych to neřešil...
|
5.8.07, 18:37 |
|
|
Jakub_Simir
Příspěvky: 655 Bydliště: Heřmanův Městec
|
Mno asi to nejni motorem
Zdarec pánové tak jsem se nastval a dal jsem do me uzovky naz5 motor 120. A zjistil jsem ze varim stale. Ale je to zvlastni. Nekdy varim hned po startu a jindy az dyl(treba az po 30 kilometrech). Zlepsilo se to kdyz sem vymenil vicko na expanzce ale stale varim.Tak uz nevim co s tim muze byt ale uz vim ze motorem to nebylo. Muzete mi poradit??? Kluci mi rikali ze by se to mohlo nekudy zavzdušňovat ale ja uz nevim co s tim.Dekuji za rady.
_________________ Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA" Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102 Škoda 110R 1980 Škoda felicia 1.6 GLX 1995
Zakladatel Coupé clubu TW Škoda 742 a 718K Forever Team
|
21.8.07, 13:46 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Mno asi to nejni motorem
Jakub_Simir píše: Zdarec pánové tak jsem se nastval a dal jsem do me uzovky naz5 motor 120. A zjistil jsem ze varim stale. Ale je to zvlastni. Nekdy varim hned po startu a jindy az dyl(treba az po 30 kilometrech). Zlepsilo se to kdyz sem vymenil vicko na expanzce ale stale varim.Tak uz nevim co s tim muze byt ale uz vim ze motorem to nebylo. Muzete mi poradit??? Kluci mi rikali ze by se to mohlo nekudy zavzdušňovat ale ja uz nevim co s tim.Dekuji za rady.
promin, nesleduju to od zacatku, ale co takhle zarostlej chladic?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
21.8.07, 14:22 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Taky bych se přikláněl k pročištění chladícího okruhu. Já jsem vyměnil chladič a propláchnul trubky a od té doby to chladí úplně krásně.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.8.07, 14:35 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
S chladičem měl Jakub_Simir problém s Fávo motorem...páč byl neustále studený. S tim 120covim motorem už sem nám ho bez vaření podařilo ohřát tak, že sepnul větrák a v poho to uchladil.
Já to vidim na termostat...aspoň zatim...připadá nám, že se zasekává ve jednotlivých polohách...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
21.8.07, 14:36 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Martin 007 píše: S chladičem měl Jakub_Simir problém s Fávo motorem...páč byl neustále studený. S tim 120covim motorem už sem nám ho bez vaření podařilo ohřát tak, že sepnul větrák a v poho to uchladil. Já to vidim na termostat...aspoň zatim...připadá nám, že se zasekává ve jednotlivých polohách...
co mam zkusenosti ja, tak novy termostaty stoji za uplnou <|>....zkuste treba ten termostat uplne vyndat, a jestli pak nevyvre tak je to jasny...nebo zkouska termostatu v hrnci s teplomerem na plotne...je to zabava
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
21.8.07, 14:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vy ste s tema termostatama v hrnci jak male deti a nenechate si vysvetlit ze tim nenavodite jeho opravdove pracovni podminky, kolikrat mi v hrnci otviral a v aute ne. Nemluve o tom ze jak se jednou poradne uvari, uz na nej neni spoleh
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.8.07, 14:55 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Matthes píše: Vy ste s tema termostatama v hrnci jak male deti a nenechate si vysvetlit ze tim nenavodite jeho opravdove pracovni podminky, kolikrat mi v hrnci otviral a v aute ne. Nemluve o tom ze jak se jednou poradne uvari, uz na nej neni spoleh
Co tedy navrhujes jako orientacni zkousku termostatu aby clovek zhruba vedel kdy utevira a jestli funguje jak ma?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
21.8.07, 16:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
CROWACK píše: Co tedy navrhujes jako orientacni zkousku termostatu aby clovek zhruba vedel kdy utevira a jestli funguje jak ma?
Jedine zkouset primo na aute Nekecam, taky sem s tim laboroval ... Nebo by to slo v papinaku ale to neuvidis vysledek
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.8.07, 16:32 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Jožko píše: Ahoj.Mam problem s autom Octavia 1,6 74kw. Ked otvorim olejove viečko motor dycha (tlačia sa von spaliny).Vymenil som tesnenie pod hlavou a nič sa nezmehilo. Auto ma najazdenych 62000 km. Nežerje olej ani sa netrati voda.
To je nový...62000 tisíc.Neřešil bych to.Výrobní tolerance.
|
21.8.07, 16:35 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
patrik-hp píše: Jožko píše: Ahoj.Mam problem s autom Octavia 1,6 74kw. Ked otvorim olejove viečko motor dycha (tlačia sa von spaliny).Vymenil som tesnenie pod hlavou a nič sa nezmehilo. Auto ma najazdenych 62000 km. Nežerje olej ani sa netrati voda. To je nový...62000 tisíc.Neřešil bych to.Výrobní tolerance.
Každý auto dejchá přes víčko na olej. Vyhozený peníze za výměnu těsnění.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.8.07, 16:42 |
|
|
j3xo
Příspěvky: 16
|
k puvodni uvaze. jeden muj znamy mi vypravel, jak mu to taky foukalo do vody a nemohlo se prijit na to cim to je. vymenilo se tesneni, hlava, porad totez. nakonec zjistili, ze je praskla jedna vlozka tak, az to skoro neslo videt. vymenili ji a ejhle, foukani prestalo.
|
21.8.07, 18:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|