Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 07:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM) 
Autor Zpráva

Příspěvky: 49
Bydliště: Slovensko,Košice
Příspěvek TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)
Popis závady: motor zrazu nejde natočiť,príp. cuká,nejde do otáčok, všetko ostatné sa zdá byť vporiadku. Auto prešlo na lane všetky servisy v okruhu 20km a skončilo v mojej dielni.

Jedno z možných riešení: po diagnostike akčných členov(všetko bolo bez závad) zostal skontrolovať prívod paliva. Čerpadlo bzučalo a zdalo sa bezchybné.
Kontrola prívodu: rozpojiť trubku od hadičky pri torpéde-prívod do zmiešavača. Vložiť tam ručnú pumpu na prečerpávanie paliva ( hoc aj AC pumpu z čohokoľvek, len aby to potiahlo z nádrže ). Párkrát zapumpovať aby vznikol tlak.
Auto štartovať. Ak motor na chvíľu naskočí-vymeniť bez debaty čerpadlo v nádrži aj keby to staré ťahalo benzín!
Samozrejme palivový filter nesmie byť zanesený.

Tento tip je pre tých, ktorí majú ten problém, neodpisujte správy tipu:" Nič nové, som majster sveta." Do budúcna to bude častá závada, nielen FA.


6.8.07, 11:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)
pri štartovaní hádže iskru?

nie - VN časť, káble, sviečky palec indučka (VN trafo), ah by bol vadný hallov snínač to by sa ukázalo na diagnostike.

áno - vstrekovač strieka benzín pri štarte?

áno - (do sania medzi vstrekovač a klapku strčiť servítku 5s šrartovať a keď je mokrá motor musí ísť )

nie - dostáva vstrekovač impulzy s RJ? (pripojiť slabú žiarovku a pri štartovaní sa akoby nažhavila)

ano - vadný vstrekovač

nie - skontrolovať kabeláž, kontakty... (ak RJ nedáva impulzy vstrekovaču to by malo byť v pamäti závad že prečo)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.8.07, 11:45
Profil

Příspěvky: 49
Bydliště: Slovensko,Košice
Příspěvek Re: TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)
Pozor na Hall senzor, ten vykazuje chybu aj pri motore(BMM) ktorý akurát nebeží, aj keď je vporiadku.


6.8.07, 11:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: TIP: FAčko odrazu nejde natočiť (BMM)
autostar píše:
Popis závady: motor zrazu nejde natočiť,príp. cuká,nejde do otáčok, všetko ostatné sa zdá byť vporiadku. Auto prešlo na lane všetky servisy v okruhu 20km a skončilo v mojej dielni.

Jedno z možných riešení: po diagnostike akčných členov(všetko bolo bez závad) zostal skontrolovať prívod paliva. Čerpadlo bzučalo a zdalo sa bezchybné.
Kontrola prívodu: rozpojiť trubku od hadičky pri torpéde-prívod do zmiešavača. Vložiť tam ručnú pumpu na prečerpávanie paliva ( hoc aj AC pumpu z čohokoľvek, len aby to potiahlo z nádrže ). Párkrát zapumpovať aby vznikol tlak.
Auto štartovať. Ak motor na chvíľu naskočí-vymeniť bez debaty čerpadlo v nádrži aj keby to staré ťahalo benzín!
Samozrejme palivový filter nesmie byť zanesený.

Tento tip je pre tých, ktorí majú ten problém, neodpisujte správy tipu:" Nič nové, som majster sveta." Do budúcna to bude častá závada, nielen FA.



Zvláštní že nic neukázala ta diagnostika. To ruční čerpadlo moc nepomůže, elektrické na BMM má tlak 100kPa, ruční AC pumpa jenom několik kPa...nevím jestli by to fungovalo. V paměti taky nic nebylo? Zkoušel jsi měnit víčko od rozdělovače? Dál už mě napadá jenom voda v benzínu. Ale to už asi všechno někdo zkoušel. Odpoledne určitě přispěje někdo z odborníků, např. Miloš, ten určitě bude vědět :)


6.8.07, 13:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.8.07, 14:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Kristensen píše:
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.


To by měl přece ve výpisu chyb z paměti chybovou hlášku o tlaku paliva.


6.8.07, 14:37
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Kristensen píše:
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.


To by měl přece ve výpisu chyb z paměti chybovou hlášku o tlaku paliva.


neměl u BMM taková funkce není, tlak paliva se měří vřazeným tlakoměrem nebo osciloskopem přes převodník a údaje na konkrétní vůz vyčteš z autodat a ještě musíš dělat zkoušku dodaného množství dáš nové čerpadlo jen válec, filtr a bude to dodávat třeba čtvrtinu, protože budeš mít zanesené sítko v koši s čerpadlem miloš


Naposledy upravil slovacek.milos dne 6.8.07, 14:46, celkově upraveno 1



6.8.07, 14:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
cyz píše:
Kristensen píše:
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.


To by měl přece ve výpisu chyb z paměti chybovou hlášku o tlaku paliva.


neměl u BMM taková funkce není, tlak paliva se měří vřazeným tlakoměrem ne osciloskopem přes převodník a údaje na konkrétní vůz vyčteš z autodat miloš


Jo, pravda...už jsem se díval do literatury...

edit: BTW. autodata nemám, kde bych to vzal....já opravuju škodovky maximálně pár známým za naturálie nebo nějako drobné - takhle na autodata nevydělám :) leda že by se daly nějak cracknout. Mě musí stačit dílenská příručka v PDF :D kterou na favority eště k tomu nemám kompletní


Naposledy upravil cyz dne 6.8.07, 14:50, celkově upraveno 2



6.8.07, 14:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
cyz píše:
Kristensen píše:
Vzadu na čerpadle odpoj hadice, na výstup dej nějakou hadici ci najdeš a sklenici nebo něco a zkus jestli to vytlačí nějaké palivo, vrčet čerpadlo může ale nemusí nic tlačit, nemusí na něm jít jeden stupeň a už je to v háji.


To by měl přece ve výpisu chyb z paměti chybovou hlášku o tlaku paliva.


neměl

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.8.07, 14:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
hups jsem pomalej :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.8.07, 14:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No jo ale teď na to koukám on se neptá čím to je on nám radí, kdyby náhodou nastal problem :roll:

Když už jsme u toho já měl taky tady jedno takový podobný auto, majiteli to chcíplo, natočil ujel 500m a zase to chcíplo, na místě na to člověk mohl šlapat jak chtěl a vše v pohodě, ale stačilo ujet 500-1000m a bleeeeee. Taky palivový čerpadlo :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.8.07, 14:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kontrola akčních členů, v některé řj máš naprogramované třeba jen jeden ační člen spínač nádobky s aktivním uhlí a dál nezjistíš nic, protože bys to musel umět nakodovat, a co měřené hodnoty jsou tam dvě čidla teploty, nehlásí ti to do řj na sání teplotu -49?, býva jen špatný kontakt vysuneš nasuneš a máš správnou telotu 85 miloš


6.8.07, 14:55
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
No jo ale teď na to koukám on se neptá čím to je on nám radí, kdyby náhodou nastal problem :roll:

Když už jsme u toho já měl taky tady jedno takový podobný auto, majiteli to chcíplo, natočil ujel 500m a zase to chcíplo, na místě na to člověk mohl šlapat jak chtěl a vše v pohodě, ale stačilo ujet 500-1000m a bleeeeee. Taky palivový čerpadlo :lol:


já jsem na to přišel taky až na popáté co jsem to četl miloš

t


6.8.07, 15:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz