|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Marek001
Příspěvky: 1
|
Momenty setrvačnosti
Ahoj, řeším takový problém, potřeboval bych zjistit momenty setrvačnosti pístu, ojnice a klikovky motoru 2,0 tdi 125kW. Jedniný způsob, který mě napad, jak tyto hodnoty přibližně určit je odečíst je z 3d modelu. Chtěl bych se zeptat, zda nemá někdo k dispozici základní rozměry těchto dílů, popř. dají se tyto hodnoty vůbec někde dohledat bez toho, abych musel rozebírat motor ? Děkuji za odpověď
|
18.4.16, 10:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
manyl
Příspěvky: 2
|
Re: Momenty setrvačnosti
Zdravím, momenty setrvačnosti jednotlivých komponent Vám nikdo neprozradí a v žádné dostupné literatuře se je nedočtete. ( kupř. dílenská příručka, servisní manual atp.) Je to proto, že to k opravám motoru není potřebné a doby Andrta a jeho knih jsou ty tam. Lze je zjistit rozebráním šrotového motoru a poctivým vážením. Ještě se ptám - k čemu to potřebujete, co pod pojmem moment setrvačnosti rozumíte a co s danou veličinou hodláte udělat. Jediné co mne napadá změřit dobu akcelerace motoru z otáček n1 na otáčky n2- což lze potom dle znalosti průběhu Mk a znalosti diferenciálního počtu vypočítat. Je to ovšem sakum prdum- písty+ pístní čepy+ojnice+KH+rozvody+setrvák+lamela spojky+klec spojky+přítlačák. To je pokud budete počítat vyvážení motoru I.II. a III. řádu. Další důvod, proč tyto informace potřebujete mne nenapadá. Ale to suplujete vývojové oddělení nějakého úpravce motorů. Jiná věc by byla, pokud by jste zkoumal momenty setrvačnosti z hlediska pevnosti a pružnosti, ale to je zřejmě jiná. Mnu, vzhledem k tomu že jsem omezen 6000 znaky a jsem motorář- zašlete svůj zámysl na moji e-mail adresu.
manyl
|
3.8.16, 15:15 |
|
|
manyl
Příspěvky: 2
|
Re: Momenty setrvačnosti
Zdravím, momenty setrvačnosti jednotlivých komponent Vám nikdo neprozradí a v žádné dostupné literatuře se je nedočtete. ( kupř. dílenská příručka, servisní manual atp.) Je to proto, že to k opravám motoru není potřebné a doby Andrta a jeho knih jsou ty tam. Lze je zjistit rozebráním šrotového motoru a poctivým vážením. Ještě se ptám - k čemu to potřebujete, co pod pojmem moment setrvačnosti rozumíte a co s danou veličinou hodláte udělat. Jediné co mne napadá změřit dobu akcelerace motoru z otáček n1 na otáčky n2- což lze potom dle znalosti průběhu Mk a znalosti diferenciálního počtu vypočítat. Je to ovšem sakum prdum- písty+ pístní čepy+ojnice+KH+rozvody+setrvák+lamela spojky+klec spojky+přítlačák. To je pokud budete počítat vyvážení motoru I.II. a III. řádu. Další důvod, proč tyto informace potřebujete mne nenapadá. Ale to suplujete vývojové oddělení nějakého úpravce motorů. Jiná věc by byla, pokud by jste zkoumal momenty setrvačnosti z hlediska pevnosti a pružnosti, ale to je zřejmě jiná. Mnu, vzhledem k tomu že jsem omezen 6000 znaky a jsem motorář- zašlete svůj zámysl na moji e-mail adresu.
manyl
|
3.8.16, 15:15 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Re: Momenty setrvačnosti
Tam asi bude problém v definici fyzikální jednotky momentu setrvačnosti (kg*m*m) K čemu by byl údaj o momentu setrvačnosti třeba u pístu, který nekoná rotační pohyb?
|
3.8.16, 17:58 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: Momenty setrvačnosti
Piest a oni a si vymieňajú energiu so zotrvačník. K momentu motora prispievajú a hovorí sa tomu ekvivalent momentu. Pre dvojlitrový opel je moment asi 0.288 aj so zotrvacnikom.
|
3.8.16, 20:46 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Momenty setrvačnosti
Marek001 tu od vtedy nebol prihlásený ani raz,asi mu tu vybehlo vonku a vzalo ho so sebou..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
3.8.16, 21:52 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|