Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:11



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 V POWER SHELL 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
V power 99+ pouzivam na racing a lepsejsie motory, na nich je to poznat....

tento benzin nie je vyrobeny z ropy a ma v sebe mnozstvo aditiv, min garant hranica je 99 oktan, normalne ma viac

motor s KP cez 13:1 bezal iba vdaka tomuto palivu

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


23.7.07, 15:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
gerrik píše:
je za to dvojnásobek smart bodů, to je zkušenost :D Ne, popravdě, moje zkušenost, skoro žádný rozdíl, možná se šetří motor, ale kdo ví. Tankuju ho do služebáka, ale jedině kvůli těm bodům



Pripájam sa, žiaden rozdiel som nepostrehol...a či čistí sanie - neviem, tankoval som ho len občas...ale na šáde, kt. papá olej to asi nepomôže...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.7.07, 13:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
CROWACK píše:
Já sem na v-powér zadřel dvěpade jáwu... :cry:
a koliks tam dal oleja do toho benálu a cos tam dal za olej??


27.7.07, 14:12
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
zkouším teď ten zázrak od shellu, ne racing, jen obyčejný v-power, nevim zatim jestli to jede jinak než dřív, vyjel jsem jen asi 30 litrů a předtím na vyapláchnutí hnusu nádrž od benziny, ale zaregistroval jsem jednu změnu, pozitivní a zřejmě i ekologickou. Dříve, když jsem tankoval tak, aby to stálo co nejmíň, jsem měl po pár kilometrech po umytí (typicky stačila cesta k babičce, 7km) na pátých dveřích spoustu mastných sazí. Teď to přestalo dělat, a to jsem na to ujel už asi 500km, je to dobrý, nemusim to z toho drbat a možná se i panu Bursíkovi lépe spí :). Jeslti to ale bude jediná změna, tak za ty 3 koruny navíc za každý litr to nestojí. Výkonostní změny zatím nepociťuji a ani je neočekávám, spíš jsem zvědav na spotřebu.


7.8.07, 16:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
U nás v Brně je všude dražší přesně o 1,50Kč...Tři kačky to musí být ten Racing ne? Jinak stalo by se něco kdybych frknul ten Racing do Felicie 1.6?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


7.8.07, 16:15
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
platil jsem za ten zázrak 32,80, potkával jsem pumpy s benzínem pod 30 korun, to je pak rozdíl 3koruny, že jo, ten racing byl asi za 35, to přesně nevim, když ho dáš do feldy 1,6 tak ji neublížíš, ale taky ji to bude asi uplně jedno a těžko kvůli tomu pojede víc


7.8.07, 16:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
U nás je Shell V-power moc daleko,ale zkoušel jsem SuperBlue 99okt. od Benziny nalít do schade. Řekl bych dost dobrý!! Jela plynuleji,lepšeji a aji menší spotřeba.A řekl bych že do těch starších aut je to dobrý.Ale musí se přidávat aditiva,tak jako do naturalu,pokud ho chceš nalít do schade. Kdysi jsem na to jezdil na chrchlu a pecka,a když přidáš rycinový olej tak to voní jak ze závodáku. :shock: (Ale špiní to svíčku jak svina).


7.8.07, 16:55
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Další poznatky na v-power: Už jsem na to najel asi 800km, pár sazí se přeci jen objevilo, ale je jich minimum proti minulým dobám. Auto za ty tři roky, co ho mám, nedostalo kloudnej benzín a v poslední době (začalo to na jaře) jsem byl moc rád když se to malinko rozjelo, přesto přes 120 nešlo ( i když dříve v pohodě), a to i přes perfektní seřízení stroje. Asi jsem vzal nějakej sajrajt, a zalepilo se to tím a teď možná aditiva začala působit a světe div se, už to zase začíná jezdit docela dobře, točí se to, ztišilo se to dost výrazně, a zase už to jede (4.stupeň jede prakticky všude od 40 do 140), i kyž to ještě není ono. Má to ale jeden neblahý důsledek, protože to jde, trošičku ho tahám a ono to žere jako prase. Takže zatím shrnu: ztišení ANO, zvětšení výkonu NE (návrat k původnímu se ale zřejmě uskutečňuje), snížení spotřeby NE.


12.8.07, 18:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Já minulý rok sem ještě jezdil na Shell v-power racing......někdy to jelo,někdy ne.....bral sem ho v Mladý Boleslavi....Osobně sem se setkal s mr.Cimbu a nadhodil sem téma benzín.....sám mi řek že v Boleslavi na Shellu to asi ředí protože máá stím taky problémi na svém Subaru.....Letos sem začal jezdit k Benzině která má v nabídce Verva 100 ......stím sem velice spokojen......auto pořád jezdí jak má a bez problémů.......pořád plynule točí do 7500 otáček.......předtím když sem bral u Shellu,tak se stávalo že to šlo plynule tak do 7000 otáček a ednešlus.......Tu Vervu od Benziny ale nemaj všude..... :D

_________________
Obrázek


13.8.07, 06:04
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
další poznání : Stylem "co to dá" za osm na sto, víc neekonomicky to jet asi nemůže, jede to jako dřív. Vyjádřit to můžu asi takhle : Co to je kopec? Proč tam není šestka? Proč tolik neslyším motor? Proč to nemusím točit? .... Trošičku přeháním, ale znát to je. NESTAL SE ALE ZÁZRAK, KONĚ SE NEROZMNOŽILY DÍKY LEPŠÍMU ŽRÁDLU. Jen to asi opravdu čistí. Teď jsem toho zázrkau koupil poslední nádrž, začal jsem opět za volantem uvaožvat ekonomicky a zkusim za kolik to na to pojede. Pak zase napíšu a pak začnu tankovat něco obyčejnějšího, ale doufejme kvalitního, sračky z JZD už ne, nejspíš Benzinu, nebo co kdo tankujete? Roman už psal, ale ten má malinko jiný agregát :) Doufám, že to teda na něco obyčejnějšího pojede, za tyhle prachy dlouhodobě jezdit nebudu.


26.8.07, 18:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
škodař píše:
CROWACK píše:
Já sem na v-powér zadřel dvěpade jáwu... :cry:
a koliks tam dal oleja do toho benálu a cos tam dal za olej??

Zelenej husqarňáckej 1:40....snad je to nejaká polosyntetika nebo co....

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.8.07, 19:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
1:40? Jak je to staré?


27.8.07, 23:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Luboš píše:
1:40? Jak je to staré?

Myslíš moji motorku? Je to jawa 353 (neboli 250 kývačka) z roku 1955 ... i když výrobce předepisuje mazat benzín "autoolejem DT 1:25", :D bohužel dnes nesehnatelným, nemyslím, že bych namazal málo... ( http://www.jawamania.info/Files/tech/27.jpg )

Edit: za horní hranici únosnosti považuji poměr 1:50 s kvalitním olejem vzhledem z bronzovému ložisku v horním oku ojnice, které dle zkušených uživatelů "potřebuje kapku", olejovou homeopatii nezkouším...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.8.07, 00:09
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jura píše:
U nás v Brně je všude dražší přesně o 1,50Kč...Tři kačky to musí být ten Racing ne? Jinak stalo by se něco kdybych frknul ten Racing do Felicie 1.6?


Jestli tím myslíš,že by ses jako živějc poposunul,tak ne..e.Ale jako placebo efekt to u většiny lidí funguje.Možná to doopravdy čistí motor,ale to se vyplatí tak boháčovi kterej čistí něcona motoru,kterej je čistej i do tříset tisíc km..?!Tak že nic. na dieselu ano.Ten je tak zanesenej,že kdyby neměl hlemýždovu ulitu na vejfuku,tak trabant je raketa.Ale je to benzín a ten do diesela těžko...Snad do 120ítky,která nemá gufera.Ale ten paradox...Je to Buzines pro kravaťáky. :wink:kteří rádi věří...


28.8.07, 15:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Tak musím Vám napsat moje zjištění... jezdil jsem ted na natural 95 od shell až když se rozsvítílo hladový oko, tak jsem natankoval přesně 10 litříku..jezdil jsem normálně a stejný štreky v brně do práce a do školy. udělal jsem to třikrát a ujel jsem jednou 105km pak 108km a pak 110km teď testuju shell V-power a už mám najeto 125km a ještě se kontrolka nerozsvítila a to ani ve dlouhém táhlém kopci a v zatáčkách, takže soudím, že než se rozsvítí kontrolka to bude ještě 10-15 km trvat možná déle. Pak dám vědět....samozřejmě ten V-power zkusím takhle víckrát, jestli to náhodou není nějaká haluz, ale zatím jsem opravdu nadšenej...

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


3.10.07, 12:06
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz