|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
valko_peter
Příspěvky: 3 Bydliště: Martin, SK
|
klepanie motoru v zábere
Prosím o radu. Kúpil som dospelého Favorita 136L/1989. Po oprave rozdeľovača a nastavení predstihu to už začalo aj ťahať, ale pri hlbšom zašliapnutí plyhu (napr. pri pokuse o predbiehanie) sa motor rozklepe. keď sa otáčky ustália, tak je zase kľud. Je to nesprávnym nastavením karburátora? Ak áno, čo je treba nastaviť? Ak nie, tak čo by to mohlo byť?
BTW. je to moje prvé, tak ma nebite za nevedomosť.
_________________ Už je dospelý!!!
Favorit 136L, 1989, 172 000km
|
8.8.07, 13:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: klepanie motoru v zábere
valko_peter píše: Prosím o radu. Kúpil som dospelého Favorita 136L/1989. Po oprave rozdeľovača a nastavení predstihu to už začalo aj ťahať, ale pri hlbšom zašliapnutí plyhu (napr. pri pokuse o predbiehanie) sa motor rozklepe. keď sa otáčky ustália, tak je zase kľud. Je to nesprávnym nastavením karburátora? Ak áno, čo je treba nastaviť? Ak nie, tak čo by to mohlo byť? BTW. je to moje prvé, tak ma nebite za nevedomosť.
Karburátorem to nebude (sakra dnes se ty škodovky nějak třepou, další takový). Běží ten motor pravidelně? (myslím tím jestli běží všechny válce) Těžko říct, musel bych to vidět...VN kabely a svíčky jsou v pořádku?
|
8.8.07, 13:59 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
zniz malinko predstih a bude to dobre.
|
8.8.07, 22:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Peter50kw píše: zniz malinko predstih a bude to dobre.
to by mohlo byť, ale čo myslí pod pojmom rozklepe? začne trhať, triasť sa, alebo vynechávať?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.8.07, 06:09 |
|
|
valko_peter
Příspěvky: 3 Bydliště: Martin, SK
|
VN kable su nove, predstih je cca 5 stupnov. ked som ho znizil, motor stracal vykon (nemal snahu tahat). Asi som sa zle vyjadril, motor detonuje. Ale ide pravidelne. A co sa tyka tej narazky, mam sice prve auto ale dost rokov na to, aby som vedel co kupujem a co mozem od 18 rocnej skodovky cakat. Skor ako som ho kupil, bolo auto na STK/EK (aj s rozdelovacom, ktory mal velke vole na spodnej excentrickej spojke - koliku a aj s volou na mosadznej trubkovej hriadelke palca. je mozne, ze mu prestavili (rozosrali) miesanie palivovej zmesi , len aby splnilo emisne limity? a nakoniec, ma za sebou nieco cez 170.000km, ale myslim, ze tym to asi nebude.
_________________ Už je dospelý!!!
Favorit 136L, 1989, 172 000km
|
10.8.07, 11:45 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|