|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Megan na 3 válce?
Kamarád teď opravuje své ženě renault megan, 1,6 v automatu. Výkon nevím. Je to typ co nemá společný VN modul, ale přímo na fajfkách svíček jsou ty malé cívečky pro každou svíčku zvlášť. Po nastartování motor chytne na volnoběh, hrozně nepravidelný chod, asi jeden na 3 válce. Zkoušel vyndat vstřiky a při točení startérem prý rozprašují všechny zhruba stejně. Ty fajfky s VN civkami prý dával nedávno nové, asi půl roku zpátky. Teď když motor naskočí, tak po vytáhnutí konektoru jedné z dvou prostředních cívek motor zdechne. Po vytáhnutí konektoru z krajních, tak motor běží dále, jen po odpojení jemně poklesnou otáčky. Prý zkoušel ty fajfky s cívkami prohodit mezi sebou, ale chová se to pořád stejně. Nesetkal se prosím už někdo s něčím podobným? Čím by to mohlo být? Diagnostika mu prý vyhazuje jen nějaké čidlo u automatické převodovky. Mohlo by to být tím?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.9.17, 16:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Megan na 3 válce?
je to renault = je to cívka Ale je potřeba to pořádně zdiagnostikovat, jako že to píše něco a támdlecto, to je prd informace...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.9.17, 20:27 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Megan na 3 válce?
Cívky prý ale mezi sebou prohodil a dělá to pořád. Na tu chybu se ho zeptám konkrétně. Děkuji
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.9.17, 03:37 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Megan na 3 válce?
Bude to zapalovaci civkou...valec 1 a 4 maji spolecny obvod a valce 2 a 3 jsou spolu.At zmeri odpor na sekundarnim vinuti civek,nesmi byt nekonecne velky.Jeden kontakt na vystup pro svicku a druhy kontakt do jednoho ze dvou malych kontaktu,co se pripojuje konektor.....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
28.9.17, 06:09 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Megan na 3 válce?
Podle vyrobce civky je odpor sekundaru zhruba do 16 KOhm.Ja kupoval od Beru a zatim drzi uplne suoer....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
28.9.17, 06:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Megan na 3 válce?
Aha, tak že by přece jenom ty cívky na fajfce u svíček? Přeměřit se to může. Ale je mi divné, že zkoušel žárovkovou zkoušečkou, tak při chodu motoru to ukazuje asi poloviční jas žárovky u všech cívek, ale asi nějaký pulsní režim, protože to jemně mrkalo. Jaké tam má být napětí? Pořád mu říkám, jestli jen nemá nějaké zlomené káblíky k těm cívkám, ale.... Takže vezmeme nějaký měřák, jeden měřící hrot se přiloží na tu kovovou koncovku která se nasunuje na svíčku a druhý hrot na jeden z pinů v napájecích konektorech? A to je jedno který pin, nebo to musí být konkrétně nějaký? Když nastartuje auto, tak vytáhne napájení z cívky prvního válce. Nedělá to skoro nic. Vrátí ho zpátky. Po odpojení cívky 2 válce motor chcípne. To samé u třetího válce. 4 válec zase nic nedělá jako ten první. Jen jestli se dobře chápeme, ty kolečka jsou ty fajfky s cívkami na svíčkách: http://varok.rajce.idnes.cz/Motor_Megan/#Megan.jpg
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.9.17, 15:04 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Megan na 3 válce?
Je jedno,ktery ze dvou pinu vyberes,ty jsou oba na primar.Sekundar promeris pres to pruzne perko,ktere se nasune na svicku.Musi to mit do 16 Kohm,nektery vyrobci maji treba jen 5 Kohm.Pokud je to tak jak pises,vadna bude civka na 1. nebo 4.valci.Promer multimetrem a uvidis.Tyto civky se meni minimalne v paru,tj.1+4 nebo 2+3.Nejlepe vsechny ctyri...
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
28.9.17, 18:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Megan na 3 válce?
Dobře, zkusíme. Děkuji za tip.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.9.17, 18:53 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Megan na 3 válce?
A jinak bacha-nektere civky maji nekonecne velky odpor a presto funguji.I tak je dobre je vymenit,delaji hovadiny a rady sebou vezmou do haje parovou civku.Prusvihove byly civky Sagem,pokud tam je,skoro se vsadim,ze bude vadna prave tato civka...
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
29.9.17, 20:32 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Megan na 3 válce?
Já jsem od začátku taky tipoval některou z těch cívek, popř. obě krajní. Kámoš stále dokola tvrdí, že jsou všechny nové. No nové, už myslím půl roku jeté. Jaká to je zn. nevím, zeptám se ho.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.9.17, 21:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Megan na 3 válce?
varok píše: Cívky prý ale mezi sebou prohodil a dělá to pořád. Na tu chybu se ho zeptám konkrétně. Děkuji motor jede na dva válce záleží jak prohodil cívky musí prohodit 1 a 2 pak 3 a 4, pokud bude problém stejný že 1 a 4 bez reakce a 2 a 3 to skape není problém v cívkách, svíčka, ovládání cívek, potkan, komprese,
|
2.10.17, 08:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Megan na 3 válce?
třeba začátkem roku podobný problém, auto jelo na dva válce, při přidání plynu se chytal další a ke třem tisícům to jelo na čtyři, přehazovali jsme cívky, svíčky, nakonec jsme zjistili že vypadla měrka oleje, vychcal olej a madam dva válce zadřela, chyběla komprese, kompresi jsme měřili jen že jsme točili s předním kolem na pětku byly tam dvě komrese a dvě proběhly bez odporu, motor hulil, druhý motor a scénik II jel dál
|
2.10.17, 09:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Megan na 3 válce?
Ty cívečky zkoušel měnit nejdříve 1 a 4 mezi sebou, nepomohlo. potom vzájemně mezi sebou, tedy třeba 1 a 2, potom 3 a 4. Nepomáhá. Oleje je dost, kompresi jsme měřili a ukazuje mu to okolo 1,8MPa, tak prý dobré. Svíčky už dal nové a pořád blbne. Tak jedině polámané kabely nebo tak něco.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.10.17, 17:43 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Megan na 3 válce?
Premerte ty odpory sekundaru....nove civky nemusi byt funkcni...zname to...
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
3.10.17, 21:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Megan na 3 válce?
Jasně, až se s kámošem uvidím, tak zkusíme. Není to tolik práce.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.10.17, 12:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|