|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Ježour
Příspěvky: 6
|
Problem s karburatorem
Cus. Mam problem s karburatorem. Na svym favu jsem zamenil puvodni pierburg za tatru 613 a od te doby to jede divne. Kdyz pridam plyn v nizkych otackach tak se to zacne dusit a az po chvili to zacne jet. Kdyz je to studeny tak to jeste navic strili zpatky do karburatoru. Zajimavy je, ze kdyz tomu poradne slapnu i vnizkych otackach tak to jede normalne ale pouze kdyz je to ohraty. Poradite mi nekdo pls co s tim.
|
2.8.07, 07:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
samozrejme ze ti to nejde v nizkych otackach, kd si dal velky karburaor na maly motor. Tatra ma 2 kab, teda na 1 vychadza objemcca 1,75L objemu motora a ty mas max 1,3. Teda v nizkych otackach je slaby podtla= nizka prietokova rychlost v difuzoroch a preto to ide zle. Bud daj naspät orogo alebo to stale vytacaj. Je to vhodne na motory s ostrou vackou, kt maju vysoky volnobeh, okolo 2000ot/min a stale sa tocia. Neni to dobre na seriu.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
2.8.07, 08:25 |
|
|
Ježour
Příspěvky: 6
|
To je mi jasny že na sezriovym motoru to nepojede. Ja ma vacku 280/280 a cetl sem v clanku o karburatorech ze serie staci tak do 5000ot. a pak je vhodnejsi vzit pierburg z opla anebo tatru. Tak sem vzal tatru. Spis bych chtel poradit jak to vyladit, jestli tim ma nekdo naky zkusenosti atd. To ze to pojede kdyz to budu tocit anebo dam zpatky LEKR to vim taky. Ale diky
|
2.8.07, 08:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
no, neviem, mne ide podobne EDSR 120 na Favo motore - pokiaľ prudšie pridám plyn, motor sa dusí a po pár okamihoch začne ísť...toto isté mi robilo aj s SEDR130 a SEDR120...takže u mňa to nebude malým primerom difúzora, ale niečím iným...
...jednoducho výkonová diera po prudšom pridaní plynu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.8.07, 15:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ferrari píše: no, neviem, mne ide podobne EDSR 120 na Favo motore - pokiaľ prudšie pridám plyn, motor sa dusí a po pár okamihoch začne ísť...toto isté mi robilo aj s SEDR130 a SEDR120...takže u mňa to nebude malým primerom difúzora, ale niečím iným...
...jednoducho výkonová diera po prudšom pridaní plynu...
na objem a pružnosť favomotora je v tomto prípade slabá akceleračná pumpička...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.8.07, 16:12 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak zkus přidat množství paliva na akcelerační pumpičku, je tam škrtící šroubek. Neřeknu ti ale přesně kde, 613 sem viděl naposled někdy před deseti rokama, musíš pohledat. A to střílení - zkus si pohrát s předstihem, zkusil bych ho trochu zmenšit.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
9.8.07, 17:34 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|