|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
lades01
Příspěvky: 1
|
Oprava hlav škoda 110R
Dobrý den ,
chci přejít na bezolovnatý benzín na škodovce 110R , nevíte prosím zda musí být nalisovavána obě sedla na sacím i výfukovem ventilu nebo stačí jen vyfukový ?
Díky za radu .
|
15.3.18, 11:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Oprava hlav škoda 110R
volil bych dvě možnosti,
VIF Benadit Forte je účinná přísada do bezolovnatého benzinnu. Efektivně ochraňuje sedla ventilů. Tato přísada negativně nemění žádné parametry v průběhu provozu vozidla. Taktéž chrání motor před negativními vlivy biosložky.
nebo sundal hlavu a zanesl opravářovi hlav, ten už ví co a jak, nepotřebuje internetové rady
|
16.3.18, 07:08 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Oprava hlav škoda 110R
Stačí výfukové sedla. Upřímně bych se ale na celou úpravu z vysoka vykašlal.. Měl jsem to, bylo to fajn, ale ta hlava vydržela 30tk a praskla zkrz spalovák mezi ventilama.. Ta úprava je velký zásah a velké oslabení (odfrézovává se hodně materiálu a nové sedla se lisují s velkým přesahem), navíc litina je dost zrádný materiál.
Náhrada olova je pořád běžně dostupná, není drahá, je to spolehlivé a krom toho, že člověk musí před tankováním trochu kapnout do nádrže to ničím neomezuje ani neobtěžuje...
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
16.3.18, 12:10 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Oprava hlav škoda 110R
Ještě bych podotkl, ze u tak stary hlavy bejvaji sedla davno zhutneny natolik, ze nejakej bezolovnatej benzin není problém. Někdo říká, ze když budes jezdit na bezolovnatej, znicis hlavu za 50000km. No ja nevim, někdo z vas se chysta se 110R najet tolik?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.3.18, 13:13 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Oprava hlav škoda 110R
nevim, kolik hlav komu prasklo s ocelovými sedly, ale já dával sedla na hlavu LS a žádný problém.. ono u těhle hlav, ať 110R,120LS, 130 je to dost o zacházení s motorem.. nejde ani o to jezdit max do 5tis ot, ale spíš o tom nekravit s motorem a pak ho hned vypnout.. prostě po použití nechat motor teplo odevzdat do kapaliny a nevypínat hned po jízdě.. já mam 2 hlavy s ocelovými sedly.. jedna 120LS, snížená o 1,2mm, a druhá 105, snížená o 1,8mm. Dělal mi to pan Jukl z Hranečníku v Ostravě. jen výfuková sedla a osadil gufera na všechny ventily.. Pravdou je, že používáním přísad AVSRA se sedlo taky ochrání.. no a další pravda je, že za ty roky je litina zhutnělá a vydrží to, dokud Tě nenapadne ventily zabrousit... pak už musíš AVSRA dolejvat furt.. Škodě zdar
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.3.18, 12:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Oprava hlav škoda 110R
Některým lidem to prostě nevysvětlíš, ať pravidelně mění a dolévají olej, chladící kapalinu když je potřeba. Po delším zápřahu ať nechají motor chvíli běžet.
Trochu OT: V práci jeden kluk nafasoval novè IVECO montážní dílnu, odhadem za 3 melouny. Před vánocemi jsme byli v mělníku. Když jsme jeli zpátky, asi 7 hodin jízdy. Plyn pořád na podlaze, více než 85km/h to stejně nejede. Zhruba v půlce bezpečnostní přestávka. Po přijetí na firmu to hovado ihned típne motor, ani nenechá chviličku vychladit turbo, přitom celou cestu ječelo jako píšťalka na parní lokomotivě. Potom chodí a každou chvíli bečí že mu svítí nějaké kontrolky na přístrojovce.
To samé u osobáků. Někdo v zimě nastartuje motor, teplota třeba -15'C a hned plný. Po takových koupit motor je za trest.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.3.18, 18:32 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Oprava hlav škoda 110R
Kachnis píše: nevim, kolik hlav komu prasklo s ocelovými sedly, ale já dával sedla na hlavu LS a žádný problém.. ono u těhle hlav, ať 110R,120LS, 130 je to dost o zacházení s motorem.. nejde ani o to jezdit max do 5tis ot, ale spíš o tom nekravit s motorem a pak ho hned vypnout.. prostě po použití nechat motor teplo odevzdat do kapaliny a nevypínat hned po jízdě.. já mam 2 hlavy s ocelovými sedly.. jedna 120LS, snížená o 1,2mm, a druhá 105, snížená o 1,8mm. Dělal mi to pan Jukl z Hranečníku v Ostravě. jen výfuková sedla a osadil gufera na všechny ventily.. Pravdou je, že používáním přísad AVSRA se sedlo taky ochrání.. no a další pravda je, že za ty roky je litina zhutnělá a vydrží to, dokud Tě nenapadne ventily zabrousit... pak už musíš AVSRA dolejvat furt.. Škodě zdar Ta hlava na stejném motoru před úpravou odjezdila cca 350tk a nikdy nebyl problém..po úpravě bylo za 30tk po ní..stejný jízdní styl, stejný motor, stejné auto.. to prostě není jen tak Vložená sedla si už dát jen tak nenechám.. (asi jedině v případě, že by se do budoucna nedala sehnat náhražka olova..),. Každopádně se sedlama jsem si tenkrát nechal dát guferka na ventily a to byla paráda..olej držel od výměny k výměně..do těch bych ještě někdy šel. Jinak na Jukla bacha..dřív to dělal hlavně starej, zejména co se složitějších prací týče..ten už je ale v regulerním důchodu a nerobí a mladej posere na co šáhne..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
17.3.18, 21:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Oprava hlav škoda 110R
No já nevím, mě dělal Jukl před pár měsíci hlavu a nevypadalo to špatně. Je prý sice dražší, ale že by to bylo na první pohled odfláknuté jsem si nevšimnul.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.3.18, 08:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|