Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 09:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Problém s teplím startem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Bydliště: Mexiko
Příspěvek Problém s teplím startem
Mazdárek borci.Prosimvás potřeboval bych poradit.Mám Škodovku 105 s fáčkovim motorem.Jenže to má jeden háček.Když je teplej a někde dlouho stojim(např.u obchodňáku) tak ji nemůži natočit.Aš za dobu chytne a potom běží v pohodě.Zkoušel sem ho zahřátého vypnul a hned zkusil nastartovat a v pohodě,ale jak stojí díl tak není možno ho probudit.Předstih je seřízenej podle pal testeru,takže myslí že jue dobrej.Zkoušel sem měnit karburátory,rozdělovač,svíčky,cívku,no pořád to samé.Už si nevím rady.Tak vás prosim jestli máte někdo podobnou zkušenost jestli by jste mi mohli poradit.Nebo aspoň nakopnout v čem by to mohlo bejt.Zatim zdarec


10.8.07, 22:34
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Prohly viko karbu (i tech dalsich) nebo spatne serizeny. Kazdopadne teplej motor se startuje s plynem na podlaze, ten se pusti jak to chytne :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


10.8.07, 22:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3
Bydliště: Mexiko
Příspěvek 
No jasně to sem všechno zkoušel jestli není prohlé,to se zdálo být dobré,ale jako zajímavé je že na jinejch motorech co sem zkoušel předělat karbec do originál favoritů to jde bez problénu ale v tom mim né a né.No a seřizoval sem to podle knížky a to se nedalo to nebylo možno rozjet.Tka sme to seřídili s mistrem ve škole a dobré no až na ty starty..to mě nejvíc štve


10.8.07, 22:42
Profil ICQ

Příspěvky: 3
Bydliště: Mexiko
Příspěvek 
No jasně to sem všechno zkoušel jestli není prohlé,to se zdálo být dobré,ale jako zajímavé je že na jinejch motorech co sem zkoušel předělat karbec do originál favoritů to jde bez problénu ale v tom mim né a né.No a seřizoval sem to podle knížky a to se nedalo to nebylo možno rozjet.Tka sme to seřídili s mistrem ve škole a dobré no až na ty starty..to mě nejvíc štve


10.8.07, 22:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
nastavenie karburatora (prilis bohata zmes) popripade blbo nastavena hladina v plavakovej komore?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.8.07, 10:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
zkus stahnout bohatost a favoritackejm motorus co mam ja zkusenosti slusi spis predstih 7 stupnu.


11.8.07, 16:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Plyn na podlahu ne,musis s nim pumpovat...me to za tepla chytne spolehlive jen kdyz necham 1-2 otoceni motoru a pak pridam plyn a s pridanim plynu naskoci...jinak musim tocit dlouho a pumpovat aby se neprechlastal...


17.8.07, 13:31
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
venca.m píše:
Plyn na podlahu ne,musis s nim pumpovat...me to za tepla chytne spolehlive jen kdyz necham 1-2 otoceni motoru a pak pridam plyn a s pridanim plynu naskoci...jinak musim tocit dlouho a pumpovat aby se neprechlastal...


To je blbost, kdyz napumpujes plynem teplej motor tak ho uchlastas, proto seslapnout a drzet aspon do pulky. Jinak kazdy auto chce svoje a je potreba to najit :P

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.8.07, 13:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
To přechlastám jenom když pumpuju před tím než začnu startovat...Když máš stříkačku,tak prý jenom sešlápnout,ale popravdě u tatovy felicie pomáhá taky jenom pumpování (divné). Můj favorit 136 (88) musíš začít startovat, a při druhém otočení prřidat plyn a vždycky chytne. Když to neudělám,tak pak musím startovat tak 5 - 8s a pumpovat. Když sem na začátku zkoušel dát plyn na zem,tak sem pak musil roztláčet :wink: Ale jinak kámoši se škodovkama taky pumpujou...


17.8.07, 13:48
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Matthes píše:
venca.m píše:
Plyn na podlahu ne,musis s nim pumpovat...me to za tepla chytne spolehlive jen kdyz necham 1-2 otoceni motoru a pak pridam plyn a s pridanim plynu naskoci...jinak musim tocit dlouho a pumpovat aby se neprechlastal...


To je blbost, kdyz napumpujes plynem teplej motor tak ho uchlastas, proto seslapnout a drzet aspon do pulky. Jinak kazdy auto chce svoje a je potreba to najit :P


Recht :wink:


17.8.07, 14:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
sem měl stejnej problém,laboroval jsem s plynem a nic,pak jsem pučil auto kámošovy,ten měl papíry sotva tejden,začal startovat na volnoběh a krásně to chytlo-takže to nakonec vyřešil a utřel mě 8)

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


17.8.07, 14:50
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
barton píše:
sem měl stejnej problém,laboroval jsem s plynem a nic,pak jsem pučil auto kámošovy,ten měl papíry sotva tejden,začal startovat na volnoběh a krásně to chytlo-takže to nakonec vyřešil a utřel mě 8)


jo to je pravda, starter sa toci na fave za tepla obcas dlho, clovek sa boji ho vypnut ze to nenaskoci ale staci startovat sekundu a hned vypnut starter, samozrejme plyn na podlahe, zarucene to pojde

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.8.07, 14:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz