Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Žere olej
Zdravím! Tak teď jsem se chytil s jednim typem, co má starou Suzuki 550. Prej mu žere moc olej a děsně čoudí. Prej mu řekl nějakej odborník, že má vyběhanou celou pístní skupinu. Tj. píst, kroužky a válec. Ptal jsem se, jak to měl s hlavou, tak řekl, že jí teď nechával rovnat. Řekl jsem, že když nechal srovnat hlavu, ať mrkne na vodítka a vymění pak pístní kroužky. Řekl mi, že prý je to úplná 3,14čovina. Tak jak to teda je? Prej mu to nepomůže. Že to za chvíli zase bude stejný. Co si o tom myslíte???
EDIT: Prej výrobce předepisuje vůli pístu v drážce 1/10 a on má 3/10...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
10.8.07, 23:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
zkuste dát do motoru pěnu, třeba bude dobrá i tam
|
11.8.07, 06:19 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jo, taky mě to napadlo. Normálně ji nastříkej mezi pístní kroužky a co proteče škvírou ořízni. Dál ještě trochu dej nad každý vodítko. Udělá to takovou krásnou hrudku a trocha zateče i do vůle mezi dříkem a vodítkem a bude to sloužit jako perfektní gufero. Myslím, že po této úpravě klesne spotřeba oleje na neměřitelné množství.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
11.8.07, 07:43 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
11.8.07, 09:36 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Nikdo nic????
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
11.8.07, 18:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vyndej svíčku a foukni tam pěnu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.8.07, 19:10 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Serifus píše: Někdo je tu ftipnej :lol: :lol: :lol: :lol:
Nicméně dotaz je vážnej. Až k smrti :oops: :roll:
sa ti ta svoja serioznost vracia :))))
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.8.07, 19:13 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
sa ti ta svoja serioznost vracia )))[/quote]
ne asi
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.8.07, 20:10 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jinak montazni pena na ventily je asi blbina spis bych vzal vazelinu A00 a vycpal bych ji viko ventilu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.8.07, 20:12 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja bych tam dal medvedi hovna
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.8.07, 20:26 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Jaká serióznost? Aha. Tak já napíšu na forum svůj názor, svou zkušenost a hned jsem kamenovanej, jo? Díky pěně mi ještě nepropadla sedačka zkrz podlahu. Zřejmě kdo nemá stejnej názor jako všichni, tak je debil. Vždycky plavu proti proudu a líbí se mi to. Tak sorry, že nemám auto jako každej, stejný vlasy, stejný voči, stejný zuby... To už tu párkrát bylo, že? Tak mě za to ukamenujte. Nesnáším hloupost, která si hraje na genialitu. :evil:
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
11.8.07, 22:32 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Serifus píše: Jaká serióznost? Aha. Tak já napíšu na forum svůj názor, svou zkušenost a hned jsem kamenovanej, jo? Díky pěně mi ještě nepropadla sedačka zkrz podlahu. Zřejmě kdo nemá stejnej názor jako všichni, tak je debil. Vždycky plavu proti proudu a líbí se mi to. Tak sorry, že nemám auto jako každej, stejný vlasy, stejný voči, stejný zuby... To už tu párkrát bylo, že? Tak mě za to ukamenujte. Nesnáším hloupost, která si hraje na genialitu.
napriek nasim radam ktore si ignoroval a spravil si po svojom a viedol tak niekoho k znizeniu bezpecnosti vodiaca daneho vozidla ako aj ludi v cestnej premavke a TY od NAS ocakavas serioznost????
nic proti tebe nemam ale obcas nad tou nezodpovednostou rozum zastane, to je jedno ze to robis niekomu inemu ale uz len odporucit nieco take...
a este ze sme FEI obaja ...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.8.07, 22:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Žere olej
Serifus píše: Zdravím! Tak teď jsem se chytil s jednim typem, co má starou Suzuki 550. Prej mu žere moc olej a děsně čoudí. Prej mu řekl nějakej odborník, že má vyběhanou celou pístní skupinu. Tj. píst, kroužky a válec. Ptal jsem se, jak to měl s hlavou, tak řekl, že jí teď nechával rovnat. Řekl jsem, že když nechal srovnat hlavu, ať mrkne na vodítka a vymění pak pístní kroužky. Řekl mi, že prý je to úplná 3,14čovina. Tak jak to teda je? Prej mu to nepomůže. Že to za chvíli zase bude stejný. Co si o tom myslíte???
EDIT: Prej výrobce předepisuje vůli pístu v drážce 1/10 a on má 3/10...
dělá se to tak, že gufera ventilů se mění přímo na motoru bez demontáže hlavy a když to nepomůže leze se do hlavy a pístních kroužků, pak je to těžké jsou motory kde to pomůže a taky motory kde to je za 30000 ještě horší a pak volba pístních kroužků jestli orginál, do vyjetých motorů, lamelové a podobně to je nejlépe sehnad někoho kdo s takovým motorem má konkrétní zkušenosti,
já jsem měl nedávno mazdu 2000 hulila že nebylo vidět a z výfuku stříkala olejovo čená směs, přes soboru a neděli jsem měl udělat zázrak, na benzince v JZD jsem koupil SMT oil tretment a spolu s novým olejem bylo
během půl hodiny dokouřeno má za sebou už 1500 km a nehulí miloš
|
12.8.07, 08:53 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
deekay píše: Serifus píše: Jaká serióznost? Aha. Tak já napíšu na forum svůj názor, svou zkušenost a hned jsem kamenovanej, jo? Díky pěně mi ještě nepropadla sedačka zkrz podlahu. Zřejmě kdo nemá stejnej názor jako všichni, tak je debil. Vždycky plavu proti proudu a líbí se mi to. Tak sorry, že nemám auto jako každej, stejný vlasy, stejný voči, stejný zuby... To už tu párkrát bylo, že? Tak mě za to ukamenujte. Nesnáším hloupost, která si hraje na genialitu. napriek nasim radam ktore si ignoroval a spravil si po svojom a viedol tak niekoho k znizeniu bezpecnosti vodiaca daneho vozidla ako aj ludi v cestnej premavke a TY od NAS ocakavas serioznost???? nic proti tebe nemam ale obcas nad tou nezodpovednostou rozum zastane, to je jedno ze to robis niekomu inemu ale uz len odporucit nieco take... a este ze sme FEI obaja ...
FEI? Co to? Jaký rady? Já se na nic neptal. Pokud jde o to Fávo, tak jsem udělal, co jste řekli. Napatlal jsem tam sklo-tmel. Jestli jde teda o to Fávo. Jinak nevim, jak by kus pěny snížil bezpečnost už tak dost nebezpečného auta. Btw... můžeš mít auto, jak chceš bezpečný. Pojedeš připoutanej. Narazíš v cca 80 km/h. Nic se ti s autem nestane. Vypadáš v klidu. Jenže máš štípnutou aortu a vykrvácíš hned, nebo v lepším až na sále. Takže kdo jede víc, než 80, tak je potencionální sebevrah. A za to pěna nemůže. Nemůžeme se kruci z tohohle pitomýho OT vrátit na můj dotaz, prosím???
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
12.8.07, 12:49 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Re: Žere olej
slovacek.milos píše: Serifus píše: Zdravím! Tak teď jsem se chytil s jednim typem, co má starou Suzuki 550. Prej mu žere moc olej a děsně čoudí. Prej mu řekl nějakej odborník, že má vyběhanou celou pístní skupinu. Tj. píst, kroužky a válec. Ptal jsem se, jak to měl s hlavou, tak řekl, že jí teď nechával rovnat. Řekl jsem, že když nechal srovnat hlavu, ať mrkne na vodítka a vymění pak pístní kroužky. Řekl mi, že prý je to úplná 3,14čovina. Tak jak to teda je? Prej mu to nepomůže. Že to za chvíli zase bude stejný. Co si o tom myslíte???
EDIT: Prej výrobce předepisuje vůli pístu v drážce 1/10 a on má 3/10... dělá se to tak, že gufera ventilů se mění přímo na motoru bez demontáže hlavy a když to nepomůže leze se do hlavy a pístních kroužků, pak je to těžké jsou motory kde to pomůže a taky motory kde to je za 30000 ještě horší a pak volba pístních kroužků jestli orginál, do vyjetých motorů, lamelové a podobně to je nejlépe sehnad někoho kdo s takovým motorem má konkrétní zkušenosti, já jsem měl nedávno mazdu 2000 hulila že nebylo vidět a z výfuku stříkala olejovo čená směs, přes soboru a neděli jsem měl udělat zázrak, na benzince v JZD jsem koupil SMT oil tretment a spolu s novým olejem bylo během půl hodiny dokouřeno má za sebou už 1500 km a nehulí miloš
Sláva! Miloš nikdy nezklame!! Děkuju!
Btw... co je to SMT oil tretment :?:
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
12.8.07, 12:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|