Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 09:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž 
Autor Zpráva

Příspěvky: 123
Příspěvek Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Dobrý den
Prosím, neměl by někdo podrobný návod na demontáž řídící jednotky z Felicie 1,6 včetně jejího úplného rozebrání? Popřípadě zkušenosti na co si při demontáži dát pozor?

Děkuji Vlastik


11.8.07, 11:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Vlastik píše:
Dobrý den
Prosím, neměl by někdo podrobný návod na demontáž řídící jednotky z Felicie 1,6 včetně jejího úplného rozebrání? Popřípadě zkušenosti na co si při demontáži dát pozor?

Děkuji Vlastik


No tak jestli ji chceš vytáhnout z auta tak odpoj baterku, vycvakni na ní ten konektor, vem si křížák a šroubuj. Pokud chceš do ní tak teď přesně nevím ale jedny jednotky se otvíraj po odšroubování 4 torxů z vrchu a jedny taky na torxy zadní stěnou ostatní je vidět není tam žádná záludnost ale jinak moc nedoporučuju lízt dovnitř, copak tam chceš hledat?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.8.07, 13:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Vlastik píše:
Dobrý den
Prosím, neměl by někdo podrobný návod na demontáž řídící jednotky z Felicie 1,6 včetně jejího úplného rozebrání? Popřípadě zkušenosti na co si při demontáži dát pozor?

Děkuji Vlastik



a proč to chceš dělat a co v tom chceš hledat miloš


11.8.07, 15:03
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Děkuji za rady...chci se podívat na stav plošných spojů a popřípadě se podívat, jestli do krytu neproniká vlhkost- viz. nevyřešený problém http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=5590

Vlastik


11.8.07, 15:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vlastiku podle mě tam nic neobjevíš jak jsem ti psal šel bych poté klapce pokud bych jineviděl jak sklo čostou kolem přívěry, tak tomu nevěřím, prostě poje zkušenosti jsou jiné a nepatrné nečistoty mají sklon k houpání a chcípání, taky to plastové sání v kombinaci s LPG není štastné řešení, protože při výbuchu saího potrubí dochází k jeho praskání a až si nebudeš vědět rady tak ti asi pomůže jen diagnostika, ale ne na vag, třeba vícekanálový pamětový osciloskop , borec ti nasnímá hodnoty z více míst za provozu a určitě na něco přijde, už nevím jestli jsi měnil lambádu ta má vyhřívání, a jestli nefunguje, tak než se prohřeje dochází u 1,6 k nepravidelnému chodu a chcípání, právě takovou diagnostikou lze na to přijít máme tu pana žižku z kyjova za dvě kila zjistí nemožné miloš


11.8.07, 16:37
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Dobrý den Miloši
Co se týče škrtící klapky- vylučuji ji, protože jsem měl ve voze od servisu zapůjčenou na týden náhradní odzkoušenou a problém stále přetrvával. Zmiňujete se také o lambda sondě- ta byla cca před 20 000km měněna (vůz měl v té době najeto cca 90 000Km) a to tak, že reventivně! Předchozí lambda nebyla KO, ale měla již své odjeto, tak jsem jí nechal raději vyměnit za novou.
Máte prosím nějaký kontakt na toho pana Žižku z Kyjova? E-mail, nebo tlf. číslo?

Předem děkuji- Vlastík


12.8.07, 10:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Vlastik píše:
Dobrý den Miloši
Co se týče škrtící klapky- vylučuji ji, protože jsem měl ve voze od servisu zapůjčenou na týden náhradní odzkoušenou a problém stále přetrvával. Zmiňujete se také o lambda sondě- ta byla cca před 20 000km měněna (vůz měl v té době najeto cca 90 000Km) a to tak, že reventivně! Předchozí lambda nebyla KO, ale měla již své odjeto, tak jsem jí nechal raději vyměnit za novou.
Máte prosím nějaký kontakt na toho pana Žižku z Kyjova? E-mail, nebo tlf. číslo?

Předem děkuji- Vlastík


zavolej si 774035037nebo skype Libor Belko belicar šardice, ten žižka se přestěhoval do nové dílny tak se ho mým jménem zeptej kam a telefon

máme doma 1,6 a šlape jak hodinky, sem tam po staru chcípne pokud se hned rozjíždíš, mám ještě 1,6 na servis a tomu se to po startu různě dohaduje třepe se to, dělali mu z autosport cimbu druhou řj 60 kw a při montáži mu řekli že je to tak normální že se zahřívá lambáda a 1,6 jsou tak nastaveny miloš


12.8.07, 10:23
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Děkuji za cenné informace...jste botec Miloši! :D


12.8.07, 10:30
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Pardon za překlep..myslel jsem borec! Na to číslo určitě zavolám...pustím se do toho v pondělí...

Vlastik


12.8.07, 10:34
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
co se mi vlastiku ještě nelíbí tak ty svíčky na LPG je přesný odtrh 0,55 a u tříkontaktu to moc dobře nastavit nejde a diagnostiku na vag ti co čtu asi nikdo nešdělal hovořil by třeba o vyskratovaných vstřikovačích 1,2,3,4 což v kombinaci s LPG není závada, prostě se odpojí a řj takto reaguje v paměti závad, a co předstih, zapalování 1,6 je jetronik a předstih se tam ladí přes program nastavení předstihu, i tu řídící jednotku můžeš mít v háji, že si nepamatu základní nastavení a přispůsobení probíhá po každém startu, to jsem měl u jednoho forda něco podobného vyschlé kondezátory, které napájeli pamět, no zkus toho žižku kůn má větší hlavu miloš


12.8.07, 10:41
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Se svíčkama jsem laboroval..nejdříve jednobodové Champion (katastrofa- chcípalo to ještě víc a ještě k tomu výkonový propad v rozmezí 2500-3000 ot./min.), pak tříbodové Bosch- s těmi to bylo o něco lepší a teď tříbodové Denso- s těmi se to zdá být nejlepší. Ale problém s volnoběhem je jak na LPG, tak i na benzin, proto svíčky vylučuji!
Co se týče kontroly přes VAG- v servisu kam jezdím mi ji dělali několikrát. Pokaždé nic nenašli a nastavili do základního nastavení. Také na emisní kontrole- kontrola programu na ŘJ a provedení základního nastavení. Emise také OK! Funkce lambda sondy taktéž OK!
Chci se podívat na tu jednotku trochu z blízka- stav kontaktů a jestli neproniká do krytu voda- viz. předchozí dotaz na její demontáž. Zvláštní je, že se chcípání projevuje téměř pravidelně, když je po dešti a vůz je zmoklý a nebo když je vůz přes noc venku a je od ranní rosy!

Vlastik


12.8.07, 10:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz