|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Autor |
Zpráva |
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Dobrý den
Prosím, neměl by někdo podrobný návod na demontáž řídící jednotky z Felicie 1,6 včetně jejího úplného rozebrání? Popřípadě zkušenosti na co si při demontáži dát pozor?
Děkuji Vlastik
|
11.8.07, 11:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Vlastik píše: Dobrý den Prosím, neměl by někdo podrobný návod na demontáž řídící jednotky z Felicie 1,6 včetně jejího úplného rozebrání? Popřípadě zkušenosti na co si při demontáži dát pozor?
Děkuji Vlastik
No tak jestli ji chceš vytáhnout z auta tak odpoj baterku, vycvakni na ní ten konektor, vem si křížák a šroubuj. Pokud chceš do ní tak teď přesně nevím ale jedny jednotky se otvíraj po odšroubování 4 torxů z vrchu a jedny taky na torxy zadní stěnou ostatní je vidět není tam žádná záludnost ale jinak moc nedoporučuju lízt dovnitř, copak tam chceš hledat?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.8.07, 13:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Vlastik píše: Dobrý den Prosím, neměl by někdo podrobný návod na demontáž řídící jednotky z Felicie 1,6 včetně jejího úplného rozebrání? Popřípadě zkušenosti na co si při demontáži dát pozor?
Děkuji Vlastik
a proč to chceš dělat a co v tom chceš hledat miloš
|
11.8.07, 15:03 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Děkuji za rady...chci se podívat na stav plošných spojů a popřípadě se podívat, jestli do krytu neproniká vlhkost- viz. nevyřešený problém http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=5590
Vlastik
|
11.8.07, 15:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
vlastiku podle mě tam nic neobjevíš jak jsem ti psal šel bych poté klapce pokud bych jineviděl jak sklo čostou kolem přívěry, tak tomu nevěřím, prostě poje zkušenosti jsou jiné a nepatrné nečistoty mají sklon k houpání a chcípání, taky to plastové sání v kombinaci s LPG není štastné řešení, protože při výbuchu saího potrubí dochází k jeho praskání a až si nebudeš vědět rady tak ti asi pomůže jen diagnostika, ale ne na vag, třeba vícekanálový pamětový osciloskop , borec ti nasnímá hodnoty z více míst za provozu a určitě na něco přijde, už nevím jestli jsi měnil lambádu ta má vyhřívání, a jestli nefunguje, tak než se prohřeje dochází u 1,6 k nepravidelnému chodu a chcípání, právě takovou diagnostikou lze na to přijít máme tu pana žižku z kyjova za dvě kila zjistí nemožné miloš
|
11.8.07, 16:37 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Dobrý den Miloši
Co se týče škrtící klapky- vylučuji ji, protože jsem měl ve voze od servisu zapůjčenou na týden náhradní odzkoušenou a problém stále přetrvával. Zmiňujete se také o lambda sondě- ta byla cca před 20 000km měněna (vůz měl v té době najeto cca 90 000Km) a to tak, že reventivně! Předchozí lambda nebyla KO, ale měla již své odjeto, tak jsem jí nechal raději vyměnit za novou.
Máte prosím nějaký kontakt na toho pana Žižku z Kyjova? E-mail, nebo tlf. číslo?
Předem děkuji- Vlastík
|
12.8.07, 10:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Řídící jednotka felicia 1,6- demontáž
Vlastik píše: Dobrý den Miloši Co se týče škrtící klapky- vylučuji ji, protože jsem měl ve voze od servisu zapůjčenou na týden náhradní odzkoušenou a problém stále přetrvával. Zmiňujete se také o lambda sondě- ta byla cca před 20 000km měněna (vůz měl v té době najeto cca 90 000Km) a to tak, že reventivně! Předchozí lambda nebyla KO, ale měla již své odjeto, tak jsem jí nechal raději vyměnit za novou. Máte prosím nějaký kontakt na toho pana Žižku z Kyjova? E-mail, nebo tlf. číslo?
Předem děkuji- Vlastík
zavolej si 774035037nebo skype Libor Belko belicar šardice, ten žižka se přestěhoval do nové dílny tak se ho mým jménem zeptej kam a telefon
máme doma 1,6 a šlape jak hodinky, sem tam po staru chcípne pokud se hned rozjíždíš, mám ještě 1,6 na servis a tomu se to po startu různě dohaduje třepe se to, dělali mu z autosport cimbu druhou řj 60 kw a při montáži mu řekli že je to tak normální že se zahřívá lambáda a 1,6 jsou tak nastaveny miloš
|
12.8.07, 10:23 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Děkuji za cenné informace...jste botec Miloši!
|
12.8.07, 10:30 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Pardon za překlep..myslel jsem borec! Na to číslo určitě zavolám...pustím se do toho v pondělí...
Vlastik
|
12.8.07, 10:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
co se mi vlastiku ještě nelíbí tak ty svíčky na LPG je přesný odtrh 0,55 a u tříkontaktu to moc dobře nastavit nejde a diagnostiku na vag ti co čtu asi nikdo nešdělal hovořil by třeba o vyskratovaných vstřikovačích 1,2,3,4 což v kombinaci s LPG není závada, prostě se odpojí a řj takto reaguje v paměti závad, a co předstih, zapalování 1,6 je jetronik a předstih se tam ladí přes program nastavení předstihu, i tu řídící jednotku můžeš mít v háji, že si nepamatu základní nastavení a přispůsobení probíhá po každém startu, to jsem měl u jednoho forda něco podobného vyschlé kondezátory, které napájeli pamět, no zkus toho žižku kůn má větší hlavu miloš
|
12.8.07, 10:41 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Se svíčkama jsem laboroval..nejdříve jednobodové Champion (katastrofa- chcípalo to ještě víc a ještě k tomu výkonový propad v rozmezí 2500-3000 ot./min.), pak tříbodové Bosch- s těmi to bylo o něco lepší a teď tříbodové Denso- s těmi se to zdá být nejlepší. Ale problém s volnoběhem je jak na LPG, tak i na benzin, proto svíčky vylučuji!
Co se týče kontroly přes VAG- v servisu kam jezdím mi ji dělali několikrát. Pokaždé nic nenašli a nastavili do základního nastavení. Také na emisní kontrole- kontrola programu na ŘJ a provedení základního nastavení. Emise také OK! Funkce lambda sondy taktéž OK!
Chci se podívat na tu jednotku trochu z blízka- stav kontaktů a jestli neproniká do krytu voda- viz. předchozí dotaz na její demontáž. Zvláštní je, že se chcípání projevuje téměř pravidelně, když je po dešti a vůz je zmoklý a nebo když je vůz přes noc venku a je od ranní rosy!
Vlastik
|
12.8.07, 10:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|